Kampania Courvoisier „Witamy w naszym Maison” jest hołdem dla kultowych influencerów
![Kampania Courvoisier „Witamy w naszym Maison” jest hołdem dla kultowych influencerów](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/05/153869-770x470.jpg)
Według marki osoby wpływowe w mediach społecznościowych, twórcy i celebryci są konsekwentnie i coraz częściej umieszczani w centrum kampanii reklamowych marki, walcząc o uwagę konsumentów i zachęcając ich do zakupu.
Courvoisier mówi, że jest to zjawisko globalne i nie inaczej jest w Afryce Południowej, gdzie marki dołączają do strategicznego wykorzystania influencerów – osobowości, które zapewniają wartościową i autentyczną wartość – w swoich działaniach marketingowych.
Najczęściej relacja staje się korzystna dla obu stron, dodając wartość nie tylko do marki produktu lub usługi, ale także do marek, które influencerzy starannie pielęgnują. Osoby wpływowe w mediach społecznościowych są same w sobie celebrytami, wywyższającymi siebie i swoich obserwujących dzięki aspiracjom i ambicjom. I z tego powodu doskonale pasują do konkretnych marek.
Szersza kampania obejmuje OOH, media cyfrowe, media społecznościowe, luksusowe wydarzenia okolicznościowe na zamówienie i PR, łącząc markę z konsumentami poprzez bardzo specyficzne umieszczanie i aktywacje w mediach – przy jednoczesnym wykorzystaniu wpływu Fhatuwani Mukheli, Melody Molale i Tristan Du Plessis, wraz z innymi istotnymi influencerzy.
„Współpraca Courvoisier z Mukheli, Molale i Du Plessis z powodzeniem połączyła markę luksusowych koniaków z południowoafrykańskimi konsumentami. Influencerzy żyją marką i jej pozycjonowaniem radości życia” — mówi Stella Bischoff, szefowa marketingu w Beam Suntory.
„Włączenie naszych wpływowych osób do naszej wpływowej i strategicznie zlokalizowanej kampanii OOH stanowi ważny kamień milowy zarówno dla Courvoisier, jak i naszych wpływowych partnerów — styl życia Courvoisier i styl domu z powodzeniem wywarły niezatarty ślad na rynku” — dodaje Bischoff.
Influencerzy mediów społecznościowych Courvoisier
W ciągu trzech lat, w których marka współpracowała z Mukheli, Molale i Du Plessis, obopólnie korzystna relacja sprawiła, że zarówno marka Courvoisier, jak i jej marki rozwijały się, jednocześnie umacniając ich widoczność i atrakcyjność w kraju, a nawet w kontekście globalnym.
Multidyscyplinarny artysta Mukheli uosabia radość życia marki — radość życia, poprzez swoje artystyczne przedsięwzięcia i wpływ mediów społecznościowych.
Podobnie Molale uosabia kwiatowy bukiet koniaku swoim wyselekcjonowanym wyglądem, luksusowym stylem życia i wpływami w branży modowej. Du Plessis, światowej sławy projektant wnętrz, który kontynuuje współpracę z marką, wnosi do tej mieszanki swój cichy luksus.
Rozszerzony marketing influencerów
Marka rozszerza swój influencer marketing, włączając rozszerzoną listę wpływowych twórców treści, dodając stylistę mody i dyrektora kreatywnego Obakenga Rantlhane oraz artystę performance i wizualnego Kgotlelelo Bradleya Sekiti, znanego również jako K.Skits.
Każdy influencer odnosi sukcesy w swojej branży i uosabia tożsamość marki poprzez swój styl, styl życia i świętowanie radosnych chwil w życiu.
„Nasza nowa kampania zaprasza konsumentów do naszego domu, naszego stylu, naszego bukietu, naszego stylu życia i jest prowadzona w przestrzeni konsumenckiej przez osoby, które zapewniają autentyczne i organiczne zaangażowanie, którego wszyscy szukamy jako marketerzy marki. Jesteśmy podekscytowani kreatywnym i wpływowa kampania, w której biorą udział nasi twórcy treści, którzy są teraz twarzą marki. Jest to w pełni zasłużone i cieszymy się na trwającą i obopólnie korzystną współpracę w przyszłości „, podsumowuje Bischoff.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.courvoisier.co.za. Możesz także śledzić Courvoisier na Facebooku, Świergot lub na Instagramie.
Courvoisier Witamy w naszym Maison Witamy w naszej kampanii Maison Influencerzy Courvoisier Kampanie influencerów Courvoisier marketingu influencerów Wykorzystanie influencerów w marketingu