Marketing

Kanada zyskuje sześć nowych legend marketingu –

  • 7 marca, 2023
  • 5 min read
Kanada zyskuje sześć nowych legend marketingu –


Tdwóch twórców marki i czterech założycieli agencji zostało uhonorowanych za swoje osiągnięcia zawodowe, wprowadzając je do prestiżowej kanadyjskiej Galerii Legend Marketingu.

Prezentowany przez AMA Toronto, CMHOL honoruje wizjonerów, aktywistów, budowniczych i mentorów za ich życiowe osiągnięcia i wkład w kanadyjski marketing oraz dzieli się ich historiami i największymi sukcesami marketingowymi.

„Wszyscy tegoroczni kandydaci do Marketing Hall of Legends to wyjątkowi pionierzy” — powiedziała Nancy Marcus, była dyrektor ds. marketingu w firmie Kruger Products, przewodnicząca komisji selekcyjnej i osoba wprowadzona w 2020 r. do CMHOL. „Reprezentują zróżnicowaną mieszankę mężczyzn i kobiet od St. John’s po Vancouver, z agencji, marek i różnych dyscyplin marketingowych”.

Tegoroczne nowe Legendy to: Lisa Lisson, Sandra Sanderson, Noel O’Dea oraz trio Chrisa Staplesa, Iana Graisa i Toma Shepansky’ego (więcej o Legendach poniżej).

„Każdy z tych różnych marketerów podniósł naszą branżę w Kanadzie i na arenie światowej” — powiedziała Barbara Boyd, prezes AMA Toronto, stowarzyszenia zarządzającego CMHOL. „Poprzez Marketing Hall of Legends świętujemy i doceniamy ich niezwykłe przywództwo, wizję i osiągnięcia”.

Nowi kandydaci zostaną uhonorowani podczas uroczystej gali 10 maja w Toronto i wezmą udział w wydarzeniach na żywo Legendary Leadership Series AMA Toronto.

Warto przeczytać!  Sektor podmorski w okresie przejściowym, gdy możliwości morskiej energetyki wiatrowej rosną Przed targami Subsea Expo, które odbędą się w tym miesiącu, Neil Gordon, dyrektor generalny Global Underwater Hub, analizuje perspektywy rynku podwodnego na rok 2023.

Wraz z nowymi legendarnymi uczestnikami, CMHOL ogłosił także Hyla Nayeri i Adrien Bettio, założyciele 437 Swimwear, jako Marketer-on-the-Rise 2023.

„Przez prawie 20 lat Marketing Hall of Legends ewoluował wraz z sektorem marketingu” — powiedział Jacob Kessler, wiceprezes CMHOL, AMA Toronto. „Dzisiaj nagroda z dumą odzwierciedla mozaikę talentów marketingowych od wybrzeża do wybrzeża, ale pozostaje jedynym w swoim rodzaju osiągnięciem. Każdego roku tylko garstka Legend otrzymuje imiona, co sprawia, że ​​ten zaszczyt jest bardzo pożądanym odznaczeniem”.


Noela O’Dea, prezes i założyciel Target Marketing and Communications Inc.: Na początku swojej kariery był profesorem, menedżerem marki i autorem bestsellerów, ale O’Dea jest najbardziej znany w branży z założenia agencji kreatywnej St. John’s Target 40 lat temu. Agencja zdobyła nagrody na najlepszych pokazach w Kanadzie i na całym świecie, pomagając jednocześnie budować setki marek, od linii lotniczych i podróży, po bankowość, handel detaliczny, technologię i żywność. „Zawsze byłem zaangażowany w pracę emocjonalną, która sprawia, że ​​ludzie coś „czują”, która ich porusza, która wywołuje śmiech lub miłość. To ludzie pamiętają” — mówi O’Dea.

Warto przeczytać!  10 najlepszych trendów żywieniowych na rok 2023 według Whole Foods Market

Sandra Sanderson, Starszy wiceprezes ds. marketingu, Empire Company Limited i Sobeys Inc: Sanderson spędziła większość swojej wczesnej kariery w CPG, pracując nad takimi markami jak Ivory, Mr. Clean, Kraft Dinner i Minute Maid. Później kierowała marketingiem w Canada Post i Universal Studios, zanim przeniosła się do sprzedaży detalicznej w Shoppers Drug Mart, Walmart i ostatecznie w Empire Company Ltd. W Empire była siłą napędową transformacji marketingu firmy, w tym zostania sponsorem olimpijskim i pierwszym oficjalnym Sklep spożywczy Team Canada i współwłaścicielem Scene+ wraz ze Scotiabank i Cineplex.

Lisa Lisson, starszy wiceprezes ds. hubów, ramp i globalnej kontroli operacji, FedEx Express: W zeszłym miesiącu Lisson przyjął nową rolę, kierując prawie 40 000 pracowników FedEx w całych Stanach Zjednoczonych. Ale wcześniej przez 12 lat była starszym wiceprezesem i prezesem FedEx Express Canada — pierwszą Kanadyjką i pierwszą kobietą na tym stanowisku. Lisson rozpoczęła pracę w FedEx jako zastępca specjalisty ds. marketingu w 1992 roku i szybko awansowała, aż w 2003 roku została wiceprezesem ds. najlepszym pracodawcą, podczas gdy ona zbierała osobiste wyróżnienia, w tym znalazła się w Galerii Sław Najpotężniejszych Kobiet WEN.

Warto przeczytać!  Zwiększanie zwrotu z inwestycji na Instagramie: zza biurka menedżera ds. mediów społecznościowych

Chrisa Staplesa, Iana Graisa I Tom Szepański, partnerzy założyciele, Rethink Communications: 24 lata temu trio Staples, Grais i Shepansky założyło jedną z odnoszących sukcesy i sławnych niezależnych agencji kreatywnych w historii Kanady. Staples i Grais byli dyrektorami kreatywnymi, uznanymi w Kanadzie i na całym świecie za swój wyjątkowy talent, zdobywając najwyższe nagrody i wyróżnienia, będąc jednocześnie zapraszanymi do zasiadania w najbardziej prestiżowych jury w branży. W międzyczasie Shepansky był liderem biznesowym, budując długotrwałe relacje z klientami z takimi markami jak A&W, jednocześnie nadzorując strategię, usługi księgowe i finanse. Wszyscy trzej odeszli od codziennego zarządzania agencją, pozostając nadal w Radzie Powierniczej Rethink.




Źródło