Technologia

Każdy mod ładowania pancerza w grze Destiny 2 Lightfall

  • 1 marca, 2023
  • 8 min read
Każdy mod ładowania pancerza w grze Destiny 2 Lightfall


System modyfikacji Armor Charge to nowa wersja modów do rozszerzenia Lightfall do Destiny 2, wprowadzająca różne nowe sposoby budowania w strzelance z łupami.

Budowanie stało się jednym z kluczowych fundamentów Destiny 2, ponieważ Bungie w grze MMO chce, aby gracze mogli tworzyć i dostosowywać swoje budowle do własnego stylu gry. W przeszłości Destiny 2 miało kilka systemów modyfikacji, takich jak Charged with Light i Elemental Wells, aby to osiągnąć. Jednak wraz z wydaniem Lightfall Bungie ogólnie usprawniło system, zachęcając graczy do częstszego eksperymentowania ze swoimi kompilacjami.

Ta usprawniona funkcja pojawiła się w postaci systemu Armor Charge, który łączy zarówno modyfikacje Studnie Żywiołów, jak i Naładowanie Światłem. Te modyfikacje zapewniają Ładunki Pancerza, gdy gracze zbierają Kule Mocy, które można generować na różne sposoby, w zależności od tego, jakie modyfikacje wyposażyli gracze. Ładunki pancerza będą utrzymywane na graczu przez pewien czas jako wzmocnienie, dzięki czemu będzie mógł wydać je na wszystko, co uzna za stosowne.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Ważne jest, aby wiedzieć, jakie modyfikacje są dostępne, abyś mógł najlepiej zrozumieć, które mody działają dobrze i jak współdziałają ze sobą. Mając to na uwadze, oto każdy mod ładowania pancerza w rozszerzeniu Lightfall Destiny 2.

Destiny 2 sezon farmy buntuBungie

Modyfikacje Armor Charge mogą przenieść twoich Strażników na wyższy poziom.

Destiny 2 Lightfall – mody ładowania pancerza

Kask

Promieniujące światło (kosztuje 1 energię)

Rzucenie superumiejętności powoduje, że pobliscy sojusznicy również zwiększają swój aktualny ładunek pancerza o 1. Sojusznicy, którzy mają inny element podklasy niż ty, zwiększają ładunek pancerza o 2.

Nie można układać w stos.

Potężni przyjaciele (kosztuje 1 energię)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że pobliscy sojusznicy zmniejszają swój aktualny Ładunek Pancerza o 1.

Nie można układać w stos.

Czcionka Mądrości (Koszt 3 Energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Otrzymujesz premię do Intelektu, gdy masz Ładunek Pancerza. Ładunki pancerza zanikają z upływem czasu.

Warto przeczytać!  Bezprzewodowe słuchawki Louis Vuitton zyskują popularność dzięki swojej ogromnej cenie. One kosztują...

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Ramiona

Rozruch granatem (koszt 3 energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Kiedy energia granatu zostanie w pełni wykorzystana, zyskujesz energię granatu. Dodatkowo twój ładunek pancerza jest zużywany i zyskujesz dodatkową energię granatu za każdy ładunek pancerza.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Czcionka skupienia (kosztuje 3 energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Otrzymujesz premię do dyscypliny, dopóki masz Ładunek Pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Rozruch w walce wręcz (Koszt 3 Energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Kiedy twoja energia walki wręcz zostanie w pełni zużyta, zyskujesz energię walki wręcz. Dodatkowo twój ładunek pancerza jest zużywany i zyskujesz dodatkową energię do walki w zwarciu za każdy ładunek pancerza.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Czcionka Wigoru (Koszt 3 Energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Otrzymujesz premię do siły, dopóki masz Ładunek Pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Klatka piersiowa

Wsparcie awaryjne (kosztuje 3 energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Gdy twoje tarcze zostaną zniszczone, zyskujesz tymczasową redukcję obrażeń.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Zużywa 3 lub więcej ładunków Ładunku Pancerza, wydłużając czas trwania redukcji obrażeń za każdy zużyty ładunek.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Czcionka Wytrzymałości (Koszt 3 Energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Otrzymujesz premię do odporności, dopóki masz Ładunek Pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Naładowany (kosztuje 3 energii)

Zwiększa maksymalną ilość Ładunku Pancerza, który możesz nosić, o 1.

Można układać w stosy.

Nogi

Stosy na stosach (koszt 4 energii)

Podniesienie Kuli Mocy zapewnia 1 dodatkowy ładunek Ładunku Pancerza.

Kinetic Weapon Surge (Koszt 3 Energii) – Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Twoje bronie kinetyczne zyskują niewielką premię do obrażeń, gdy masz ładunek pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Przypływ broni łukowej (kosztuje 3 energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Twoje bronie elektryczne zyskują niewielką premię do obrażeń, gdy masz ładunek pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Przypływ Broni Słonecznej (Koszt 3 Energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Twoja broń słoneczna zyskuje niewielką premię do obrażeń, gdy masz ładunek pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Przypływ broni pustki (kosztuje 3 energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Twoje bronie Pustki zyskują niewielką premię do obrażeń, gdy masz Ładunek Pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Przypływ Broni Zastoju (Koszt 3 Energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Twoje bronie Stazy zyskują niewielką premię do obrażeń, gdy masz Ładunek Pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Fala Broni Strand (Koszt 3 Energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Twoje bronie Strand zyskują niewielką premię do obrażeń, gdy masz ładunek pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Czcionka Zwinności (Koszt 3 Energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Otrzymujesz premię do mobilności, dopóki masz Ładunek pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Pancerz klasowy

Uruchomienie narzędzia (kosztuje 3 energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Warto przeczytać!  Rohit Roy: Nie ma nic złego w nepotyzmie, debata jest stratą czasu

Kiedy twoja energia zdolności klasowej zostanie w pełni wykorzystana, zyskujesz energię zdolności klasowej. Dodatkowo nasz ładunek pancerza jest zużywany i zyskujesz dodatkową zdolność klasową za każdy ładunek energii.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Czcionka Przywrócenia (Koszt 3 Energii)

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Otrzymujesz premię do regeneracji, dopóki masz Ładunek Pancerza. Twój ładunek pancerza zmniejsza się teraz z upływem czasu.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Dylatacja Czasu (Koszt 3 Energii)

Twój rozkładający się ładunek pancerza trwa dłużej.

Można kumulować z malejącymi zwrotami.

Wzmocnione wykończenie (kosztuje 3 energii)

Ostatnie ciosy kończące dają ci 1 tymczasowy ładunek pancerza, gdy go nie masz.

Można układać w stosy.

Dobijacze (każdy kosztuje 1 energię) – Nie można ich układać w stosy.

Zebranie Kuli Mocy powoduje, że zyskujesz 1 tymczasowy Ładunek Pancerza.

Regenerujący cios kończący – Kiedy używasz ciosu kończącego, zyskujesz porcję energii za najsłabiej naładowaną umiejętność. Zużywa 2 ładunki ładunku Pancerza.

Specjalny finiszer – finiszer generuje specjalną amunicję dla całej drużyny ogniowej. Zużywa 3 ładunki Ładunku Pancerza.

Jeden-dwa ciosy kończące – ciosy kończące przywracają umiejętności walki w zwarciu. Zużywa 3 lub więcej ładunków Ładunku Pancerza, zapewniając dodatkową energię za każdy zużyty ładunek.

Bulwark Finisher – ostatnie ciosy finishera generują Overshield. Zużywa 3 lub więcej ładunków Ładunku Pancerza, zapewniając dodatkową energię za każdy zużyty ładunek.

Zdrowy cios kończący – ciosy kończące cię leczą. Zużywa 1 ładunek Ładunku Pancerza.

Snapload Finisher – Finisher przeładowuje całą twoją broń. Zużywa 1 ładunek Ładunku Pancerza.

Wybuchowy finiszer – Wykańczacze odnawiają granaty. Zużywa 3 lub więcej ładunków Ładunku Pancerza, zapewniając dodatkową energię za każdy zużyty ładunek.

Utility Finisher – Finishery przywracają zdolności klasowe. Zużywa 3 lub więcej ładunków Ładunku Pancerza, zapewniając dodatkową energię za każdy zużyty ładunek.

Życzliwy cios kończący – użycie ciosu kończącego na walczącym powoduje pojawienie się kul mocy dla twoich sojuszników. Zużywa 3 ładunki Ładunku Pancerza.


Źródło