Marketing

Keen oferuje bezpłatny dostęp do zaawansowanego modelowania miksu marketingowego

  • 17 lipca, 2024
  • 3 min read
Keen oferuje bezpłatny dostęp do zaawansowanego modelowania miksu marketingowego


Marki mogą teraz osiągnąć o 25% wyższy zwrot z inwestycji w marketing dzięki zoptymalizowanemu planowi miksu marketingowego w zaledwie 5 minut — zupełnie za darmo.

CARY, Karolina Północna, 17 lipca 2024 r.–(BUSINESS WIRE)–Keen Decision Systems, firma SaaS nowej generacji zajmująca się tworzeniem miksu marketingowego, ogłosiła dziś, że oferuje bezpłatny okres próbny swojego oprogramowania do tworzenia modeli miksu marketingowego.

Dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu użytkownicy uzyskują dostęp do pełnego zestawu możliwości modelowania marketing mix Keen, w tym do wglądu Keen opartego na sztucznej inteligencji i branżowych benchmarków. Wprowadzając istniejące dane marketingowe do platformy Keen, użytkownicy mogą uruchamiać symulacje, tworzyć prognozy, maksymalizować zasoby i generować zoptymalizowane plany marketing mix, aby dostosować je do swoich celów marketingowych, otrzymując raport w ciągu zaledwie pięciu minut.

Dzięki temu marka może łatwo optymalizować swoje budżety w różnych kanałach sprzedaży, konsolidować raporty budżetowe, aby wizualizować całościową wydajność marketingową w różnych kanałach i taktykach, analizować wydajność swoich istniejących taktyk marketingowych i otrzymywać zalecenia dotyczące optymalizacji wydatków. Korzystając z predykcyjnych spostrzeżeń AI, które wykorzystują dziesięciolecia danych, użytkownicy mogą przechytrzyć konkurentów, przyspieszyć wzrost i odblokować o 25% wyższy zwrot z inwestycji w marketing dzięki zoptymalizowanemu planowi marketing mix.

Warto przeczytać!  Rynek świątecznych mieszanek cukierków według trendów, popytu i możliwości do 2029 r. – Mars, Ferrero SpA, Mondelez International, Godiva

W rzeczywistości użytkownicy odnieśli do tej pory niesamowite sukcesy korzystając z platformy Keen:

  • Marka napojów bezalkoholowych zwiększyła zysk netto o 52%, wydając przy tym o 15% mniej pieniędzy dzięki analizom Keena.

  • Przedsiębiorstwo, które zastosowało strategię MMM wyłącznie w przypadku swojej największej marki, odnotowało 12-procentowy wzrost zysku dzięki zaleceniu Keen’a, aby zoptymalizować strategię MMM pod kątem marek konkurencyjnych w swoim portfolio.

  • Globalna marka detaliczna zmniejszyła wydatki o 500 tys. dolarów i dokonała redystrybucji środków obrotowych na podstawie analiz Keen, co przyniosło wzrost zysku o 1,2 mln dolarów.

„Gdy marki zaczynają przygotowywać swoje budżety na rok 2025, muszą dokładnie prognozować, jak najlepiej rozdysponować swoje wydatki, aby stworzyć skuteczny plan, co może być trudne, jeśli nie niemożliwe do osiągnięcia” — powiedział Josh Lucas, Head of Product w Keen Decision Systems. „Nasz bezpłatny okres próbny usprawni ten proces dla użytkowników, dostarczając analizy budżetowe i plany w szybkim i łatwym w użyciu interfejsie. Zobowiązujemy się do dostarczania informacji, których marketerzy potrzebują do obrony swoich budżetów i wykazania wpływu na wynik finansowy”.

Warto przeczytać!  Sektor ubezpieczeń wzajemnych w USA ma trudny rok 2022, ale jest dobrze skapitalizowany, aby utrzymać kurs, mówi ALIRT Insurance Research

Aby uzyskać więcej informacji lub przetestować bezpłatną wersję próbną, odwiedź stronę: https://keends.com/free-trial/.

O Keen Decision Systems

Dzięki sztucznej inteligencji Keen Decision Systems, firma oferująca oprogramowanie jako usługę, oferuje jedyny system marketing mix nowej generacji, który zapewnia pomiary historycznej wydajności, a także plany predykcyjne i preskryptywne w celu optymalizacji bieżących wyborów wydatków marketingowych — we wszystkich kanałach, powiązane z wynikami finansowymi. Klienci Keen doświadczają średnio 25-procentowej poprawy wydajności marki w pierwszym roku. Połącz się: KeenDS.com, info@keends.com. Obserwuj nas na LinkedIn.

Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240717427467/en/

Łączność

Caroline Yodice, cyodice@daddibrand.com


Źródło