Kim Kardashian jest chwalona przez swoich obserwujących za udostępnienie selfie, które wydaje się nie mieć filtrów
![Kim Kardashian jest chwalona przez swoich obserwujących za udostępnienie selfie, które wydaje się nie mieć filtrów](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/68431297-0-image-a-30_1678209787617.jpg)
Sam Joseph Semon dla Dailymail.com
18:21 07 marca 2023, aktualizacja 18:44 07 marca 2023
Kim Kardashian zachwyciła swoich fanów po udostępnieniu selfie bez makijażu na swoim koncie na Instagramie w poniedziałek.
Wyglądało też na to, że obraz nie używał żadnych filtrów.
W ujęciu 42-letnia osobowość telewizyjna reality show była widziana, jak spędzała czas w gabinecie dentystycznym, podczas którego czuła się komfortowo w czarnej bluzie z kapturem.
Postać medialna, która niedawno promowała swoje serum z witaminą C8, szybko stała się obiektem uwagi jej fanów, a wielu jej obserwujących w sekcji komentarzy pod postem mówiło o swoim przywiązaniu do modelki.
Stało się tak po tym, jak przez lata była krytykowana za obróbkę zdjęć w stylu pin-up za pomocą filtrów i Photoshopa.
Jeden z użytkowników skomentował naturalne piękno Kardashian, pisząc: „Myślę, że tak wyglądam na fotelu dentystycznym, z wyjątkiem tego, że tak nie jest”.
Inna osoba napisała, że była szczęśliwa, mogąc rzucić okiem na „skórę postaci medialnej bez makijażu i filtra”.
Fanka osobowości telewizyjnej reality skomentowała, że „starzała się jak dobre wino”.
Mike Shouhed z Shahs Of Sunset również stwierdził, że Kardashian „może sprawić, że nawet fotel dentystyczny będzie wyglądał dobrze”.
Gwiazda telewizji reality wcześniej pokazywała swój wygląd bez makijażu w filmie, który udostępniono na jej koncie TikTok w styczniu.
W klipie przedsiębiorca miała na sobie biały podkoszulek i niebieskie dżinsy, dając swoim fanom spojrzenie na jej naturalną karnację.
Następnie postać z mediów społecznościowych nałożyła podkład na twarz, zanim zrobiła sobie filiżankę kawy.
Kardashian wcześniej założył firmę zajmującą się pielęgnacją skóry o nazwie SKKN By Kim w czerwcu ubiegłego roku.
Przedsiębiorca wzbudził duże zainteresowanie wypuszczeniem kolekcji dziewięciu oddzielnych produktów, które miały być używane kolejno i naśladować jej własną pielęgnację skóry.
Osobowość w mediach społecznościowych pojawiła się również w kilku ujęciach promocyjnych jej marki od momentu jej wprowadzenia na rynek.
Kardashian wcześniej otworzyła się na temat swojego związku z cerą podczas wywiadu z Elite Daily i powiedziała, że pogodzenie się ze swoim wyglądem zajęło jej dłuższy czas.
„Mój wygląd fizyczny był analizowany przez lata, zarówno przeze mnie, jak i przez innych ludzi, iw ciągu ostatnich kilku lat w końcu udało mi się pogodzić z niedoskonałościami, z którymi wcześniej walczyłam” – powiedziała.
Osobowość telewizji reality mówiła również o swojej marce i zauważyła, że zamierza dzielić się z publicznością swoją codzienną rutyną za pośrednictwem swojej linii.
„Niektórzy ludzie mogą pomyśleć, że system dziewięciu kroków jest przytłaczający, ale chciałam stworzyć linię, która byłaby wierna dokładnie temu, czego używam” – powiedziała.