Kim Kardashian, Ryan Seacrest, Serena Williams i inni – The Hollywood Reporter
Michael M. Santiago/Getty Images
W pierwszym tygodniu naznaczonym wydarzeniami na mniejszą skalę i brakiem mocy gwiazd na scenie, Disney rzucił wszystko, co miał (bez aktorów) w ekspansywnej prezentacji z góry we wtorek po południu.
I to obejmowało dziesiątki kaskaderów przebranych za samurajów walczących w przejściach. Ale wrócimy do tego.
W przepastnej sali w Jacob Javits Convention Center na Manhattanie, na ogromnej scenie, po której niektórym talentom przejście zajęło całą minutę, Disney reklamował wszystkie swoje marki, od ESPN i ABC, przez FX i Disney+, po Marvel i Lucasfilm.
I chociaż mogło nie być żadnych aktorów, firma obejmowała każdą gwiazdę, jaką mogła zapewnić, od talentów ESPN, takich jak Joe Buck, Troy Aikman, Peyton Manning, Hannah Storm i (ich przyszły kolega) Pat McAfee, po ABC Prezenterzy wiadomości David Muir, George Stephanopoulos i Michael Strahan (24 godziny po tym, jak pojawił się na początku Foxa).
Serena Williams była tam, aby ogłosić nowy serial dokumentalny ESPN, gwiazda NBA Donavan Mitchell był tam, aby porozmawiać o swoich dalszych krokach w karierze, Angel Reese z LSU i gwiazda WNBA Breanna Stewart reklamowali sport kobiet.
I w momencie zatoczenia koła, Damar Hamlin z bezpieczeństwa Buffalo Bills pojawił się na scenie z Aikmanem i Buckiem, pięć miesięcy po tym, jak jego zapaść ustała Piłka nożna w poniedziałek wieczorem w jego ślady.
Rockowy Sylwester gospodarz Ryan Seacrest przedstawił klipy z rozrywki opartej na scenariuszu, podczas gdy Wieczór panieński Jesse Palmer przedstawił reality show, w tym występ Kim i Khloe Kardashian, aby ogłosić nowe odcinki ich serii Hulu.
I chociaż sport, wiadomości i nieskryptowane taryfy stanowiły lwią część prezentacji, Disney oparł się na swoich stałych franczyzach na dłuższą sesję na temat MCU i Gwiezdne Wojnyz Kevinem Feige zapowiadającym nadchodzącą serię Disney+ Marvel, podczas gdy Kathleen Kennedy testowała nadchodzącą taryfę Lucasfilm.
Ochrona krążyła po korytarzach, gdy odtwarzane były zwiastuny i skwierczące bębny, upewniając się, że uczestnicy nie robią zdjęć ani nie nagrywają filmów z cenną własnością intelektualną.
A wszystko zakończyło się pokazem samurajów, który miał zapowiadać nadchodzącą serię FX Szogun.
„Samurajowie idą na after party, więc powodzenia w dostaniu się do baru” – powiedziała później do tłumu szefowa sprzedaży reklam Disneya, Rita Ferro.
Branża reklamowa, jak powiedział Ferro, „jest na progu ogromnej transformacji”, podczas gdy poziom reklamy Disney+ „odnotowuje zdrowy wzrost pod względem liczby subskrybentów i reklamodawców”.
Nie było bezpośrednich odniesień do strajku Writers Guild lub skromnej pikiety zebranej na 11th Avenue, chociaż Ferro napomknął o większych problemach stojących przed branżą.
„Przygotowania do tej prezentacji, jak wszyscy wiecie, to jeden z moich ulubionych okresów w roku, nawet w takich latach, jak ten pełen trudnych wyzwań” – powiedział Ferro. „Jak jednak nauczyły nas minione lata, musisz być przygotowany na każdą chwilę, bez względu na to, jak trudna jest, a Disney jest przygotowany na każde wyzwanie”.
I tak nawet w ciągu roku bez żadnego talentu do pisania scenariuszy, Disneyowi udało się zachwycić tłum zajawkami Marvela i znanymi gwiazdami.
Podczas gdy dyrektorzy Disneya byli obecni, od Feige’a, Kennedy’ego i Ferro po Danę Walden, Jimmy’ego Pitaro, Alana Bergmana i szefa FX Johna Landgrafa, jedna osoba była nieobecna: naczelny mąż stanu Hollywood i dyrektor generalny Disneya Bob Iger, który grał rolę we Francji, spotkanie z prezydentem Francji Emanuelem Macronem na szczycie w Wersalu.
W międzyczasie w Javits Center uczestnicy skubali małe kęsy i pili drinki z baru z lodową rzeźbą Disneya na szczycie, gdy słońce zachodziło nad rzeką Hudson.