Kit Harington, Naomi Scott, Jeremy Irons Film trafi na rynek w Cannes – Różnorodność
Mike Coppola/Getty Images | Phillip Faraone/Getty Images | Ian Gavan/Getty Images dla BFI
Village Roadshow Pictures wyprodukowało projekt i zaprezentuje go kupującym w przyszłym tygodniu na południu Francji
Ucieczka z „Aladyna” i „Aniołków Charliego”, Naomi Scott, zagra u boku aktora „Gry o tron” Kita Harringtona i zdobywcy Oscara Jeremy’ego Ironsa w epickim romansie „Wieczny powrót”. Różnorodność może zgłosić wyłącznie. Village Roadshow Pictures jest producentem projektu i zaprezentuje film kupującym podczas przyszłotygodniowego Festiwalu Filmowego w Cannes.
„Wieczny powrót” opowiada o Cass (Scott), młodej kobiecie, która pogodziła się z życiem w emocjonalnej niewrażliwości, dopóki nie spotyka Virgila (Harington), kartografa, który tworzy mapy wyimaginowanych miejsc. Wraz ze swoim partnerem Malcolmem (Irons), żywym człowiekiem renesansu, para nieustannie próbuje cofnąć się w czasie, aby ponownie obudzić Cass do miłości. Oryginalny film fabularny został napisany i wyreżyserowany przez Yaniv Raza („Porady dr Birda dla smutnych poetów”).
Jillian Apfelbaum, Tristen Tuckfield i Nic Gordon nadzorują projekt dla Village Roadshow. Będą produkować razem z New Name Entertainment Scotta i Jordana Spence’a. Własna produkcja jest jedną z kilku, które Village Roadshow, kierowane przez weterana wykonawczego Steve’a Mosko, gotowało przez całą pandemię. Chociaż firma cieszy się dużą rozpoznawalnością marki, Village Roadshow był pasywnym finansistą filmowym, dopóki Mosko nie wylądował w sklepie pod koniec 2018 roku. Historycznie, miał do czynienia ze starszymi wykonawcami, takimi jak „Miss Congeniality” i „The Matrix”, aż do niedawnego Joaquina Feniksowy gigant kasowy „Joker”.
Z Mosko na czele, a także porucznikami Apfelbaumem i Tuckfieldem, VRP skupiło się na zręczności i kreatywnej misji. Dzięki kapitalizacji od właściciela większościowego Vine Alternative Investments, VRP może w pełni finansować swoje projekty i sprzedawać bezpośrednio na otwartym rynku. Pozostają również solidnym podmiotem współfinansującym.
„Chcemy być zwinni” – powiedział Mosko Różnorodność przed Cannes. „Wbrew temu, co myślą konsumenci, ta firma nie wyprodukowała filmu od 25 lat. W tym roku nakręciliśmy cztery zdjęcia i mamy mnóstwo niesamowitych rzeczy na wybiegu”.
Apfelbaum i Tuckfield rekrutują wschodzących i uznanych filmowców, aby badali zarówno własność intelektualną VRP, jak i oryginalne koncepcje. „Oferujemy opcjonalność naszym filmowcom” — dodał Apfelbaum. „Kiedy nadejdzie czas, możemy sprzedawać bezpośrednio streamerom, studiom lub współfinansować te projekty”.
Firma już pracuje nad projektem, który nazywa Black Noir Cinema, wspólnym przedsięwzięciem z gwiazdą NBA, Kevinem Garnettem, mającym na celu ożywienie integracji i magii czarnych filmów z lat 70. Pierwszy, projekt Pam Grier zatytułowany „Cynamon”, to oficjalna selekcja tegorocznego Festiwalu Filmowego Tribeca. Także na pokładzie: oczekiwany powrót Johna Watersa na fotel reżysera z adaptacją jego książki „Usta kłamców: nieznośny romans”; nowa odsłona „Nocy żywych trupów” z MGM; film biograficzny bez tytułu autorstwa komika Taylora Tomlinsona; oraz reboot klasyka Sarah Jessiki Parker „Girls Just Wanna Have Fun”. VRP bawi się także swoim tytułem bibliotecznym „Kingpin”, kultowym klasykiem Farrelly Brothers z 1996 roku, w którym występuje Woody Harrelson.
Raz, reżyser „Wiecznego powrotu”, jest reprezentowany przez Range Media Partners. Irons jest reprezentowany przez CAA, Harington jest reprezentowany przez UTA i United Agents, a Scott jest reprezentowany przez CAA, M88, Sloane, Offer, Weber & Dern i Narrative. Range Select będzie reprezentować krajowe prawa do „Wiecznego powrotu”.