Klient ostro krytykuje AMC za brakujące breloczki „Inside Out 2”.
![Klient ostro krytykuje AMC za brakujące breloczki „Inside Out 2”.](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/06/AMC-souvenir-770x470.jpg)
Uczestnik o Od środka 2 Fan Event wzywa AMC Theatres, twierdząc, że nie dali jej breloczka do kluczy obiecanego w promocji. TikToker Kayla (@thek.print) podzieliła się swoją frustracją w wirusowym filmie opublikowanym 16 czerwca.
Premiera filmu Pixara odbyła się 14 czerwca, a AMC zorganizowało galę Od środka 2 Wydarzenie dla fanów RealD 3D w ramach promocji 16 czerwca w wybranych kinach AMC w całym kraju. Zakup biletów na wydarzenie gwarantował pokaz filmu w technologii 3D oraz jeden z dziewięciu tajemniczych breloczków przedstawiających bohaterów filmu.
W swoim filmie Kayla opisuje przybycie do wybranego kina, wręczenie jej okularów 3D, a następnie zdezorientowaną reakcję personelu, gdy prosi o brelok do kluczy.
„Oto mój bilet. Dlaczego tu jestem, a oni tego nie mają?” ona pyta.
Kayla stwierdziła również, że reakcja personelu doprowadziła ją do szaleństwa, zauważając, że ich reakcja najbardziej ją zdenerwowała w tej sytuacji.
„I myślę, że jeszcze bardziej mnie wkurza: nie lubię, gdy ludzie patrzą na mnie jak wariata” – mówi. „Dają mi okulary 3D, a ja pytam: «Gdzie jest mój brelok do kluczy?». Pytają: „Jaki brelok do kluczy? Nie wiemy, o czym mówisz”.
@thek.print #greenscreen like, proszę, bądź tak frrrrrr #thekprint #amc #amctheaters #insideout #insideout2 #reald3d #insideout2fanevent #pixarfilms #moviesuggestions #movierecommendation #solodate #solomoviedate ♬ oryginalny dźwięk – Archiwum Kayli🎥📷
Jej początkowy klip ma ponad 360 000 wyświetleń. Użytkownicy w komentarzach wyrazili współczucie, przedstawili podobne doświadczenia i wysunęli teorie na temat tego, dlaczego przedmioty kolekcjonerskie AMC zniknęły tak szybko.
„Zrobili mi to. Skończyło się na tym, że po prostu położyli na ladzie darmowy prezent z okazji wydarzenia dla fanów, aby ludzie mogli go złapać” – powiedział jeden z użytkowników. „Więc nikt na tym wydarzeniu nic nie dostał. Przestałem do nich uczęszczać.
„Zrobili mi to samo z Wredne dziewczyny wiaderko z popcornem mówi, że go nie otrzymali” – dodał inny użytkownik. „Odzyskałem pieniądze i wysłałem e-mail z prośbą o przesłanie mi jednego”.
„Poszliśmy zobaczyć Na lewą stronę i WSZYSTKIE wiaderka z popcornem zniknęły. Nie trzymają ich do momentu rozpoczęcia filmu” – powiedział trzeci komentator. „Wypuścili Nawiedzona posiadłość te wyszły na 2 tygodnie przed premierą filmu.
Jeden z czołowych komentatorów nalegał, aby Kayla złożyła skargę do korporacji AMC. „Zbyt wielu z tych pracowników kradnie to, a następnie odsprzedaje” – dokończyli.
To nie pierwszy raz, kiedy goście poczuli się zlekceważeni podczas pokazu najnowszego filmu Pixara. Jeszcze kilka dni temu czekał na nas gość Inside Out 2 Krążą pogłoski, że scena po napisach końcowych opublikowała TikTok, w którym twierdzi, że pracownik wywierał na nich presję, aby opuścili kino wcześniej, aby mógł posprzątać.
W piątek Kayla nakręciła nowy film, w którym szczegółowo opisuje incydent i odpowiada na negatywne komentarze.
„Najwyraźniej nie tylko mnie to dotyczy – AMC uchodzi na sucho temu przez długi czas. To obrzydliwe, kiedy wszyscy w komentarzach opowiadają o swoich doświadczeniach” – mówi. Następnie wyjaśnia, że wie, że nie miało to nic wspólnego z samym personelem, ale mimo to uważa ich zachowanie za brak szacunku.
„Jedyną należytą starannością, jaką byli mi winni, było okazanie szacunku” – mówi. „Wystarczyłoby proste: «Och, nie wiem, przykro mi»”.
W dodatkowym nagraniu Kayla twierdzi, że posłuchała rad komentujących i skontaktowała się z AMC na Twitterze i Instagramie. TikToker wysłał także e-mail do firmy AMC, w którym zwrócił uwagę na pozornie powszechny problem, z którym borykała się ona i wielu komentatorów.
Twierdzi jednak, że jej próby zabezpieczenia breloczka do kluczy lub zwrotu pieniędzy były bezowocne. „To złożenie pozwu” – mówi.
„Albo musisz mi zwrócić pieniądze, bo dosłownie za to zapłaciłam, albo musisz wyrzucić breloczki do kluczy” – nalega Kayla.
@thek.print Nawet nie zaoferowali mi zwrotu pieniędzy 😭🙄#thekprint #amc #amctheaters #insideout #insideout2 #insideout2fanevent #pixar #disneypixar #pixarfilms #scammeralert #scammed #insideout2keychain ♬ oryginalny dźwięk – Archiwum Kayli🎥📷
O co chodzi z przedmiotami kolekcjonerskimi AMC?
Między wirusem Wydma 2 wiadro popcornu i wyżej wymienione Wredne dziewczyny puszka popcornu, przedmioty kolekcjonerskie AMC stały się w ciągu ostatniego roku swego rodzaju fenomenem.
Chociaż kina AMC od lat organizują powiązane promocje kolekcjonerskie i wiaderka popcornu, ostatnio podniosły poziom swojej działalności, oferując ekskluzywne wydarzenia, bardziej wyszukane szczegóły i wyższe ceny.
Artykuł Jeremy’ego Fustera w The Wrap spekuluje, że firma koncentruje się na przedmiotach kolekcjonerskich, aby nadrobić utracone przychody, i zauważa, że jeśli tak jest, to działa. Fuster zbadał roczny raport finansowy AMC za 2023 r. i odkrył, że kolekcjonerskie wiaderka popcornu i gadżety wygenerowały 54 mln USD przychodów AMC w tym roku.
Biorąc pod uwagę, że w 2023 r. ukazało się lalka Barbie I Taylor Swift: Trasa koncertowa Erasoba filmy z wydarzeniami z ogromną rzeszą fanów, to ma sens.
Jednak, jak zauważyła powyżej Kayla i jej komentatorzy, pojawiły się również problemy z gospodarką kolekcjonerską AMC. Niezależnie od tego, czy chodzi o problemy produkcyjne, które wymagają dodatkowej pracy dla personelu, czy też problemy z niedoborami, które powodują, że fani czekają w Internecie do trzech godzin na zakup ekskluzywnych pakietów z gadżetami, nie brakuje problemów, z którymi borykają się poszczególne kina AMC, jeśli chodzi o nowości.
Podobnie jak większość przedmiotów kolekcjonerskich, wiadra AMC również wygenerowały duży rynek odsprzedaży w Internecie. Ostatni Pogromcy duchów: Zamarznięte Imperium wiadra kosztują do 65 dolarów w serwisie eBay, a według Bailey Richards pod adresem Ludzieniesławny Wydma, część 2 wiadra były notowane w przedziale od 40 do 800 dolarów. Odsprzedaż frustruje wielu przypadkowych bywalców teatrów, ponieważ zawyża ceny pozycji z limitowanych edycji i intensyfikuje sztuczny niedobór.
Na dzień publikacji nie są znane przypadki odsprzedaży przez pracowników Od środka 2 gadżety związane z wydarzeniami dla fanów.
„Daily Dot” poprosił Kaylę o komentarz za pośrednictwem bezpośredniej wiadomości i e-maila na TikToku, a także skontaktował się z AMC za pośrednictwem Facebooka i e-maila.
W Internecie panuje chaos — ale wyjaśnimy Ci to w jednym codziennym e-mailu. Zapisz się na biuletyn web_crawlr Daily Dot Tutaj aby uzyskać najlepsze (i najgorsze) informacje z Internetu prosto do swojej skrzynki odbiorczej.