Biznes

Klient Zomato znalazł karalucha w kanapce zamówionej w Cloud Kitchen, internauci wyrażają zaniepokojenie | Trendy

  • 21 marca, 2024
  • 3 min read
Klient Zomato znalazł karalucha w kanapce zamówionej w Cloud Kitchen, internauci wyrażają zaniepokojenie |  Trendy


Klient, który zamówił kanapkę na Zomato, był zszokowany, gdy znalazł w niej karalucha. Osoba pochodząca z Bengaluru podzieliła się na Reddicie swoim doświadczeniem, a także zamieściła zdjęcie kanapki. Po tym, jak post przedstawiający karalucha w posiłku stał się wirusowy, wywołał liczne reakcje.

Migawka kanapki z karaluchem w środku. (Reddit/@NomadicGeek1)

Użytkownik Reddita „NomadicGeek1” udostępnił post na platformie i napisał: „Karaluch w kanapce zamówiony z FreshMenu, Sanjay Nagar z Zomato”. (Przeczytaj także: Swiggy na wirusowym plakacie drwiącym z floty „czysto warzywnych” Zomato: „Jeśli nie jest to już oczywiste…”)

Hindustan Times – Twoje najszybsze źródło najświeższych wiadomości! Czytaj teraz.

Klient zamieścił także zdjęcie posiłku. Pokazuje na wpół zjedzoną kanapkę i karalucha tuż obok.

Zerknij na post tutaj:

Hindustan Times – Twoje najszybsze źródło najświeższych wiadomości! Czytaj teraz.

Ten post został udostępniony zaledwie kilka godzin temu na Reddicie. Od momentu opublikowania zyskał prawie 400 głosów pozytywnych. Pod publikacją pojawiło się także wiele komentarzy.

Jak użytkownicy Reddita zareagowali na post?

Pewna osoba napisała: „Najlepiej trzymać się z daleka od kuchni w chmurze na Swiggy/Zomato. Jakość i standardy nie są na poziomie restauracji. Zwłaszcza Freshmenu”.

Warto przeczytać!  Zadłużenia. Rekordzista ma do oddania 84 miliony złotych

Druga skomentowała: „Obecnie zaobserwowałam, że jeśli mam szukać jakiegoś dania na Zomato, kilka pierwszych wyników/reklam/rekomendacji pochodzi z kuchni w chmurze. Ponowne wyszukiwanie restauracji na Zomato zajmuje mi dosłownie ponad dziesięć minut. Google i sprawdź, czy to rzeczywiście zwykła restauracja. (Przeczytaj także: „Wszyscy pasażerowie będą nosić czerwień”: Zomato rezygnuje z zielonego ubioru w związku z awanturą dotyczącą floty „czysto wegańskiej”)

„Wiele razy znalazłem karaluchy, w zupie zamówionej w kuchni w chmurze, w biryani zamówionym w słynnej restauracji Nandini. Wiem tylko, że bardzo niewiele z nich przestrzega odpowiednich zasad higieny i rozsądną rzeczą jest unikanie jedzenia z zewnątrz, „ opublikował trzeci.

Czwarty powiedział: „To drugi post, który widzę, w którym w jedzeniu Freshmenu znaleziono karalucha. Niedawno na subreddicie w Bombaju pojawił się inny post, w którym ktoś inny podzielił się tą samą informacją. To miejsce wymaga sprawdzenia całego obiektu”.

„Myślę, że liczba placówek, do których trafiają te maleńkie karaluchy, ma również związek z przeludnieniem i wynikającymi z tego trudnościami w utrzymaniu higieny. Nie wspominając o tym, że zarządzanie wieloma placówkami pogarsza się, im więcej zwalnia się i otwiera milion oddziałów. Bangalore to miasto staje się gorącym bałaganem” – dodał piąty.

Warto przeczytać!  Autopay ma prawie 2 miliony użytkowników
Przedstawiamy „Elections 2024: The Big Picture”, nowy fragment talk show HT „The Interview with Kumkum Chadha”, w którym przywódcy z całego spektrum politycznego omawiają nadchodzące wybory powszechne. Patrz teraz!
Otrzymuj aktualne aktualizacje na temat wiadomości indyjskich, premiera Narendry Modi na żywo, protestów rolników, aktualizacje na żywo wraz z najnowszymi wiadomościami i najważniejszymi nagłówkami z Indii i całego świata


Źródło