Marketing

Kluczowe trendy, które kierują 2023, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity

  • 23 stycznia, 2023
  • 5 min read
Kluczowe trendy, które kierują 2023, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity


<p>Reprezentatywny obraz (iStock)</p>
Reprezentatywny obraz (iStock)

Zmieniły się sposoby interakcji klientów z markami. Jest mniej przewidywalny, bardziej wymagający i musisz działać na gęstszym rynku. Ta ewolucja wywróciła do góry nogami tradycyjny, silosowy model pracy z marką i doświadczeń użytkowników.

Tylko trzydzieści sekund mogło wystarczyć na złożenie obietnicy w czasach liniowej podróży zakupowej. Ale dzisiaj, przy eksplozji różnych form punktów kontaktowych, spełnienie tych obietnic jest trudniejsze niż kiedykolwiek.

Celem raportu, zatytułowanego „2023 podpowiedzi”, autorstwa Waulite Media i Srishti Media, jest zwrócenie uwagi na różne trendy w aktywacji i sferze OOH, które nabierają tempa i które należy dziś ocenić dla każdego marketera lub reklamodawcy.

Dzięki spojrzeniu na to, jak marki z różnych kategorii kreatywnie wykorzystują je do wzmocnienia swoich programów, raport ma na celu ukazanie ich przydatności, wykonalności i znaczenia.

Instalacje artystyczne

W świecie Instagrama, gdzie cuda i malownicze elementy przyciągają wzrok, z pewnością przyciąga wzrok.

Tak więc posiadanie dobrze zaprojektowanej instalacji artystycznej może zapewnić przebieg w mediach społecznościowych poprzez przyciąganie rozmów i zaangażowanie, stwierdzono w raporcie.

Chociaż mogą to być instalacje sztuki ulicznej, marki mogą również wykorzystywać tę technikę do tworzenia imponujących witryn sklepowych, sugeruje raport.

Wyskakujące okienka

Według raportu pop-up store zapewnia klientom wyjątkowe wrażenia, którymi można się dzielić. Generuje rozmowy, ruch, zaangażowanie, a nawet sprzedaż, jeśli jest dobrze wykonany.

Warto przeczytać!  Giełda dzisiaj: Akcje azjatyckie są mieszane po tym, jak Wall St odnotowuje 15-miesięczne najwyższe zamknięcie w związku z nadziejami AI

Pop-sklepy mogą być strategicznie wykorzystywane przez marki do napędzania sprzedaży online dla społeczności napędzanej przez pop-sklepy offline, stwierdzono w raporcie.

Według raportu dzielenie się ekonomią działa cuda w takich konfiguracjach. Rozkłada to ryzyko i pomaga afiszować się ze swoją przydatnością dla nowej grupy odbiorców.

Rzeczywistość rozszerzona i wirtualna (AR/VR)

Ze swoim wciągającym i symulacyjnym charakterem, Jak wspomniano w raporcie, urządzenia rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej (AR/VR) są świadkami przyspieszonej adopcji w firmach na całym świecie.

Technologia ma na celu tworzenie wciągających interakcji społecznych dla marek z różnych segmentów. Jednak ci, którzy interesują się grami, inteligentną nauką, wydarzeniami sportowymi, niszowymi ofertami dla klientów, nie mogą przegapić autobusu, stwierdzono w raporcie.

Fizyczne i cyfrowe doświadczenia hybrydowe

Jak wynika z raportu, w miarę jak świat stopniowo wraca do normalności, trendy marketingu opartego na doświadczeniach będą łączyć doświadczenia wirtualne i osobiste.

Według raportu moduł ten gwarantuje, że podczas tej samej kampanii spotkamy się z konsumentem w wielu punktach styku. W ten sposób daje lepszy zwrot z inwestycji.

NFT

Wiele umysłów próbuje włączyć NFT do swojej mieszanki marketingowej, ale droga naprzód jest o wiele ostrzejsza, stwierdza raport.

Warto przeczytać!  Reklamowym MVP Super Bowl 57 została Rihanna – Adweek

Kolejna granica dla NFT leży w programach lojalnościowych dla klientów. Według raportu, w 2023 r. inteligentne marki pójdą w ślady Louis Vuitton i Starbucks, które wykorzystują NFT, aby umożliwić klientom dostęp do ekskluzywnych doświadczeń i korzyści.

W raporcie zasugerowano również, że należy uczynić NFT użytecznym – posiadacz uzyska dostęp do specjalnych zniżek, wcześniejszego dostępu do nowości oraz specjalnego wstępu na imprezy.

DOOH

Raport stwierdza, że ​​postęp technologiczny sprawił, że cyfrowe reklamy zewnętrzne stały się bardziej atrakcyjne dla marek, zarówno pod względem jakości, jak i wymierności.

Możliwości programistyczne w DOOH zapoczątkował planowanie i kupowanie odbiorców, elastyczność kreatywności, pomiary i retargeting w DOOH, czyniąc medium odpowiedzialnym i dając mu przewagę nad innymi.

Według ekspertów DOOH znacznie się rozwinął w Mumbaju, Delhi NCR, Bangalore, Hyderabadzie i Ahmedabadzie. Jak podkreślono w raporcie, sieć DOOH zaczęła się rozwijać na skalę i sieć obejmującą tranzyt, parki korporacyjne i multipleksy centrów handlowych, lotniska i inne obiekty poziomu I i II.

Sugeruje się, że marki mogą wykorzystać elastyczność cyfrowych reklam zewnętrznych, aby oferować wiele komunikatów w zależności od kontekstu, takiego jak pogoda lub pora dnia.

Era skupionego zasięgu w OOH

W 2023 roku na zewnątrz Reklamy reklamowe będą wyposażone w sygnalizatory Bluetooth, aby przekazywać informacje odbiorcom wchodzącym w interakcję z reklamą, jak wspomniano w raporcie.

Warto przeczytać!  Wiadomości z rynku akcji i akcji, Wiadomości z gospodarki i finansów, Sensex, Nifty, Rynek globalny, NSE, BSE Wiadomości z IPO na żywo

Korzystając z tych informacji, reklamodawcy dostosowaliby reklamę do potrzeb i życzeń konsumentów w danej lokalizacji, stwierdzono w raporcie.

W raporcie podkreślono, że takie zmiany znacznie zwiększą szanse na dostrzeżenie reklamy zewnętrznej przez grupę docelową. Dane będą gromadzone w celu poprawy kierowania kampanii i dostarczania reklamy bardziej dopasowanej do kontekstu.

Z raportu wynika, że ​​kluczem do tego trendu będzie integracja mobilna z OOH.

Mandeep Malhotra, założyciel, Srishti Media powiedział: „Jestem głęboko przekonany, że w dużej mierze Indie spełniły narodowe marzenie „Roti, Kapada i Makkan”. Nowa generacja to przede wszystkim doświadczenia. A rynek doświadczeń jest tak rozdrobniony i dostosowywalny, że jedno doświadczenie pasujące do wszystkich jest dość trudne. Nowym marzeniem narodowym są „doświadczenia”, a technologia odgrywa swoją rolę w łączeniu i rozpowszechnianiu doświadczeń”.

Jeśli chodzi o przechodzenie od jednej marki do drugiej, badanie wykazało, że przeciętni konsumenci zdefiniowali kluczowe czynniki, takie jak jakość produktu (62 procent), cechy pojazdu (48 procent) i wizerunek marki (46 procent).

  • Opublikowano 23 stycznia 2023 o 17:10 IST

Dołącz do społeczności 2M+ profesjonalistów z branży

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze informacje i analizy.


Źródło