Biznes

Kobieta twierdzi, że linie Air India oddały miejsce w klasie biznes jej matki komuś innemu: „Jak śmiecie” | Trendy

  • 27 marca, 2024
  • 3 min read
Kobieta twierdzi, że linie Air India oddały miejsce w klasie biznes jej matki komuś innemu: „Jak śmiecie” |  Trendy


Kobieta udała się do X, aby skrytykować Air India i twierdziła, że ​​linia lotnicza przekazała miejsce w klasie biznes jej matki komuś innemu. Nazwała ten incydent „śmiesznym” i zasugerowała linii lotniczej, aby „działała lepiej”.

Kobieta poinformowała X, że ktoś inny zajmuje miejsce jej matki w klasie biznes podczas lotu Air India (zdjęcie reprezentacyjne). (Unsplash/@Lenstravelier)

„Air India, jak śmiecie oddawać miejsce w klasie biznes mojej mamy komuś innemu podczas długodystansowego lotu z Delhi do Waszyngtonu? Najpierw mówi jej, że siedzenie nie jest odchylane, potem mówi, że jest przeznaczone dla załogi, a potem znajduje tam kogoś innego i zostaje wysłana do klasy ekonomicznej? Napisał użytkownik X, który korzysta z Vitasty.

Hindustan Times – Twoje najszybsze źródło najświeższych wiadomości! Czytaj teraz.

„Absolutnie absurdalne zachowanie i brak szacunku dla klientów! Będziemy się z tego powodu skarżyć. Air India, zrób to lepiej!” ona dodała.

Spójrz na tweety tutaj:

Hindustan Times – Twoje najszybsze źródło najświeższych wiadomości! Czytaj teraz.

Pierwszy tweet został udostępniony kilka godzin temu. Od tego czasu zgromadził ponad 3,9 miliona wyświetleń. Post zyskał ponad 5100 polubień. Reagując na tweeta, ludzie dzielili się różnymi komentarzami.

Warto przeczytać!  Wiadomości z rynku akcji i udziałów, Wiadomości ekonomiczne i finansowe, Sensex, Nifty, Rynek globalny, NSE, BSE Live IPO News

Co użytkownicy X powiedzieli o tym poście na Air India?

„Zarezerwowała dla siebie klasę biznesową i dostała ekonomiczną?” zapytał użytkownik X. Vitasta odpowiedziała: „Tak! Powiedziano jej to wszystko przed wejściem na pokład i przyznano jej miejsce ekonomiczne. Podczas wchodzenia na pokład zobaczyła, że ​​na zarezerwowanym przez nią miejscu siedział ktoś inny!”

Linie Air India przyłączyły się do tej rozmowy na X i dodały: „Szanowna Pani, proszę o udostępnienie swojego numeru kontaktowego za pośrednictwem wiadomości prywatnej. Pozwól nam połączyć się z Tobą przez telefon”. Później Vitasta opublikowała aktualizację i dodała: „Minęło sześć godzin od opublikowania tego tweeta. Porozmawiam z tobą, gdy moja mama wyląduje i ja z nią porozmawiam. Jeśli nie przydzielono jej miejsca w klasie biznes/miała niewygodną podróż w jakikolwiek sposób, omówimy to dalej”.

W odpowiedzi linia lotnicza napisała na Twitterze: „Szanowna Pani, proszę mieć pewność, że badamy tę sprawę w trybie priorytetowym z naszym zespołem lotniskowym. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy”.

Pewna osoba zastanawiała się: „Jak oni mogą? Czy miejsca dla załogi nie zostały już wyznaczone? W takim przypadku siedzenie w ogóle nie powinno być na sprzedaż”.

Warto przeczytać!  Cena akcji Bajaj Finance skacze o ponad 7% po zniesieniu przez RBI ograniczeń nałożonych na karty eCom i Insta EMI

Trzeci dodał: „Straszne. Szkoda, że ​​nie odmówiła lotu. Lepiej, żeby zwrócili całą kwotę za ten wypadek”.

Czwarty napisał: „To żałosne”.

Przedstawiamy „Elections 2024: The Big Picture”, nowy fragment talk show HT „The Interview with Kumkum Chadha”, w którym przywódcy z całego spektrum politycznego omawiają nadchodzące wybory powszechne. Patrz teraz!
Otrzymuj najnowsze aktualizacje popularnych wiadomości, wirusowe wideo, zdjęcia z Indii i całego świata


Źródło