Kobieta twierdzi, że linie Air India oddały miejsce w klasie biznes jej matki komuś innemu: „Jak śmiecie” | Trendy
![Kobieta twierdzi, że linie Air India oddały miejsce w klasie biznes jej matki komuś innemu: „Jak śmiecie” | Trendy](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/03/Twitter_X_Viral_Business_Class_Air_India_Woman_1711531133809_1711531134262-770x470.jpg)
Kobieta udała się do X, aby skrytykować Air India i twierdziła, że linia lotnicza przekazała miejsce w klasie biznes jej matki komuś innemu. Nazwała ten incydent „śmiesznym” i zasugerowała linii lotniczej, aby „działała lepiej”.
„Air India, jak śmiecie oddawać miejsce w klasie biznes mojej mamy komuś innemu podczas długodystansowego lotu z Delhi do Waszyngtonu? Najpierw mówi jej, że siedzenie nie jest odchylane, potem mówi, że jest przeznaczone dla załogi, a potem znajduje tam kogoś innego i zostaje wysłana do klasy ekonomicznej? Napisał użytkownik X, który korzysta z Vitasty.
„Absolutnie absurdalne zachowanie i brak szacunku dla klientów! Będziemy się z tego powodu skarżyć. Air India, zrób to lepiej!” ona dodała.
Spójrz na tweety tutaj:
Pierwszy tweet został udostępniony kilka godzin temu. Od tego czasu zgromadził ponad 3,9 miliona wyświetleń. Post zyskał ponad 5100 polubień. Reagując na tweeta, ludzie dzielili się różnymi komentarzami.
Co użytkownicy X powiedzieli o tym poście na Air India?
„Zarezerwowała dla siebie klasę biznesową i dostała ekonomiczną?” zapytał użytkownik X. Vitasta odpowiedziała: „Tak! Powiedziano jej to wszystko przed wejściem na pokład i przyznano jej miejsce ekonomiczne. Podczas wchodzenia na pokład zobaczyła, że na zarezerwowanym przez nią miejscu siedział ktoś inny!”
Linie Air India przyłączyły się do tej rozmowy na X i dodały: „Szanowna Pani, proszę o udostępnienie swojego numeru kontaktowego za pośrednictwem wiadomości prywatnej. Pozwól nam połączyć się z Tobą przez telefon”. Później Vitasta opublikowała aktualizację i dodała: „Minęło sześć godzin od opublikowania tego tweeta. Porozmawiam z tobą, gdy moja mama wyląduje i ja z nią porozmawiam. Jeśli nie przydzielono jej miejsca w klasie biznes/miała niewygodną podróż w jakikolwiek sposób, omówimy to dalej”.
W odpowiedzi linia lotnicza napisała na Twitterze: „Szanowna Pani, proszę mieć pewność, że badamy tę sprawę w trybie priorytetowym z naszym zespołem lotniskowym. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy”.
Pewna osoba zastanawiała się: „Jak oni mogą? Czy miejsca dla załogi nie zostały już wyznaczone? W takim przypadku siedzenie w ogóle nie powinno być na sprzedaż”.
Trzeci dodał: „Straszne. Szkoda, że nie odmówiła lotu. Lepiej, żeby zwrócili całą kwotę za ten wypadek”.
Czwarty napisał: „To żałosne”.
Otrzymuj najnowsze aktualizacje popularnych wiadomości, wirusowe wideo, zdjęcia z Indii i całego świata