Biznes

Kobieta znajduje „tłusty, pienisty płyn” w lodach zamówionych w Zepto – reaguje firma

  • 20 maja, 2024
  • 4 min read
Kobieta znajduje „tłusty, pienisty płyn” w lodach zamówionych w Zepto – reaguje firma


Kobieta znajduje „tłusty, pienisty płyn” w lodach zamówionych w Zepto – reaguje firma

Użytkownik skrytykował Zepto za to, że prawdopodobnie nie włączał swojej zamrażarki.

W ostatnim czasie znacznie wzrosło wykorzystanie aplikacji do dostarczania żywności. Ponieważ nasze życie stało się szybkie, stanowi to wygodną opcję i pomaga zaoszczędzić czas. Jednakże pojawiają się również coraz większe problemy dotyczące jakości, opóźnień w dostawach, nieprawidłowej dostawy i zagubionych przedmiotów. Teraz jeden z takich incydentów wyszedł na światło dzienne i wywołał zaniepokojenie w branży usług gastronomicznych. W serwisie X (dawniej Twitter) kobieta twierdziła, że ​​w lodach zamówionych na platformie e-commerce Zepto znalazła „tłusty, pienisty płyn”.

Użytkownik X, dr Nandita Iyer, opublikowała zdjęcie „płynu”, który znalazła w lodach, które zamówiła online. „Zastanawiam się, co Amul dodaje obecnie do swoich lodów. Zamówiłem waniliowe złoto Amul od @ZeptoNow i natychmiast je otworzyłem. Wydzieliła się oleista, pienista ciecz. Obrzydliwość” – napisała dr Iyer. Następnie skrytykowała Zepto za to, że prawdopodobnie nie włączało zamrażarki, co skutkowało zepsuciem produktu. „Ponadto sklep Zepto na pewno nie włącza włączonej zamrażarki” – dodała.

Spójrz na post poniżej:

Post szybko stał się wirusowy, wywołując lawinę komentarzy. Zepto również zapoznało się ze skargą i natychmiast odpowiedziało na tweeta. „Witamy, żałujemy tego nieprzyjemnego doświadczenia. Czy możesz przesłać nam swoje zarejestrowane dane kontaktowe lub identyfikator zamówienia w wiadomości prywatnej? Nasz zespół wkrótce się z Tobą skontaktuje” – napisała na Twitterze platforma e-commerce.

Warto przeczytać!  Rząd wykłada 450 mln zł na dotacje dla prosumentów

„Zmarnowałem już 5 minut na rozmowę z obsługą klienta na czacie i powiadomiłem ich, że przechowujesz mrożonki w niewłaściwy sposób. Być może inspektor żywności będzie musiał złożyć wizytę w sklepach” – odpowiedziała dr Iyer.

Tymczasem w sekcji komentarzy użytkownicy dzielili się własnymi doświadczeniami. „Kiedy trzymałam go w zamrażarce przez dłuższy czas… zobaczyłam przezroczyste lody… zdałam sobie sprawę, że to z powodu oleju roślinnego… jeśli widzisz składniki, olej roślinny to duży kawałek” – napisała jedna z użytkowniczek.

„Ostatnie 3 razy zamawiałem nabiał w Zepto i miałem zatrucie pokarmowe (w Bombaju) – 3 razy z rzędu! Przestałem już zamawiać od nich świeże produkty, pomimo tego, jak szybka i dobra jest obsługa, po prostu nie mogę ryzykować. Zepto wyraźnie rozszerzył się zbyt szybko i nie ma pojemności chłodniczej” – podzielił się inny.

Przeczytaj także | Ciężarna klientka Zomato otrzymuje niewegetariańskie Thali zamiast warzyw – reaguje firma

Warto przeczytać!  Ceny surowców 2024 przed wystrzałem? Analitycy przestrzegają i zwracają uwagę na najważniejsze trendy

„Dokładnie takie same wrażenia z lodami waniliowymi Amul Gold zamówionymi przez Zepto. Co zaskakujące, zwykłe lody Amul wyszły dobrze” – skomentował trzeci użytkownik.

„Zamówiłem mleko, które pęka po ugotowaniu. Zepto chciał zdjęcia paczki (kto je trzyma?!), więc nie otrzymał zwrotu pieniędzy. Następnym razem, gdy to się stało i wysłałem zdjęcia, powiedzieli: „potrzebuję zdjęć lub filmów w czasie rzeczywistym”. Czy to standardowa praktyka? nagrywać filmy z gotującym się mlekiem? Ale na szczęście dostałem zwrot pieniędzy” – udostępnił inny użytkownik.

Kliknij, aby uzyskać więcej trendów




Źródło