Marketing

Kochava ogłasza przejęcie Machine Advertising – UKTN

  • 17 lutego, 2023
  • 6 min read
Kochava ogłasza przejęcie Machine Advertising – UKTN


Liderzy reklamy cyfrowej i pomiarów dla sprzedawców aplikacji i marek łączą siły

SANDPOINT, Idaho i LONDYN–(BUSINESS WIRE)–Kochava, wiodąca firma oferująca rozwiązania w zakresie danych w czasie rzeczywistym do wielokanałowej atrybucji i pomiarów, ogłosiła dziś, że wraz z Machine Advertising uzgodniła warunki przejęcia Machine Advertising, lidera w technologia marketingu aplikacji.

Przejęcie Machine Advertising umożliwi firmie Kochava ulepszenie rozwiązań pomiarowych firmy o produkt Machine’s Always-on Incremental Measurement (AIM) i dalsze zwiększanie obecności w regionie EMEA.

„Koncentracja produktu Machine na dostarczaniu ciągłych pomiarów przyrostowych doskonale pasuje do naszych własnych celów, aby zapewnić naszym klientom natychmiastową wartość dodaną” — powiedział Charles Manning, założyciel i dyrektor generalny firmy Kochava. „Jako firma zbudowana na innowacjach zorientowanych na klienta, zawsze szukamy nowych, najlepszych w swojej klasie rozwiązań, które można dodać do naszego pakietu rozwiązań”.

W ciągu ostatnich kilku lat podejście do mierzenia skuteczności reklamy cyfrowej przeszło znaczną zmianę. Kampanie oparte na wynikach i oparte na reakcji bezpośredniej tradycyjnie opierały się na technikach atrybucji opartych na ostatnim kliknięciu. Zmiany w krajobrazie prywatności spowodowały wzrost liczby otoczonych murami ogrodów, w których kliknięcia nie są udostępniane reklamodawcom i nie można stosować pomiaru ostatniego kliknięcia. W przypadku niektórych platform, takich jak iOS, nastąpiła zmiana strukturalna polegająca na wykorzystaniu alternatywnych mechanizmów pomiarowych na całej platformie – SKAdNetwork.

Warto przeczytać!  Unlock Health wprowadza nową platformę technologii i usług dla opieki zdrowotnej, aby zmienić sposób, w jaki firmy z branży opieki zdrowotnej napędzają wzrost

Grocemania, startup Foodtech, zapowiada ogólnokrajową ekspansję

Zmiany w zakresie prywatności ustąpiły również miejsca pomiarom przyrostowym, który odradza się jako alternatywa dla atrybucji ostatniego kliknięcia w celu zwiększenia skuteczności mediów i może być stosowany w dowolnym traktowaniu mediów, niezależnie od konstrukcji prywatności.

Tradycyjny pomiar przyrostu był długotrwałym procesem, dostarczającym wyniki 30-60 dni po locie kampanii. Opóźnienia pomiarowe oznaczają ogólne opóźnienie w optymalizacji kampanii. Dzisiejsi marketerzy przyzwyczaili się do codziennego lub cogodzinnego wprowadzania zmian w kampaniach, aby lepiej zarządzać swoimi zasobami i osiągać efektywne wyniki w czasie rzeczywistym.

Przez cały 2022 rok Kochava i Machine Advertising współpracowały nad wykorzystaniem produktu AIM firmy Machine w porozumieniu z przyrostowymi analizami wzrostu opracowanymi przez Kochavę dla klientów firmy. Rezultatem jest produktywne podejście do dostarczania zawsze aktywnych pomiarów przyrostowych jako rozszerzonego widoku dla reklamodawców Kochava. Produkt AIM został stworzony do współpracy z Kochava, jak również z innymi zestawami narzędzi pomiarowych. Jest całkowicie niezależny od jakiegokolwiek rozwiązania mobilnego partnera pomiarowego (MMP).

AIM to potężne narzędzie do modelowania marketingu mix, które pomaga reklamodawcom osiągać lepsze wyniki dzięki dostarczaniu przyrostowych informacji w czasie rzeczywistym. Dzięki AIM reklamodawcy mogą zrozumieć wpływ czynników, takich jak nasycenie kanałów i sezonowość. Następnie AIM dostarcza rekomendacje AI dotyczące optymalnej alokacji budżetu. W obecnych czasach niepewności gospodarczej AIM jest kluczowym narzędziem do zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS) dla dyrektorów finansowych, którzy prognozują warunki recesji.

Warto przeczytać!  Aby osiągnąć nowy poziom sukcesu, firmy powinny na nowo odkryć siłę marketingu terenowego

Aplikacja do nauki języków Memrise zdobywa 15,5 miliona dolarów w serii B

„Cieszymy się, że możemy połączyć siły z Kochava, firmą, która podziela nasze zaangażowanie w innowacje i wartości zorientowane na klienta” — powiedział Gary Danks, dyrektor generalny Machine Advertising. „Nasze produkty bezproblemowo integrują się z już i tak imponującym portfolio firmy Kochava, dostarczając niezrównane mobilne produkty pomiarowe i przyczyniając się do jeszcze większego sukcesu naszych klientów. Nasz zespół będzie wspierał plany ekspansji Kochava w regionie EMEA, a bycie częścią większej organizacji pozwala nam przenieść naszą wizję na wyższy poziom i mieć większy wpływ na branżę”.

O Kochavie

Kochava Inc. to firma zajmująca się rozwiązaniami w zakresie danych w czasie rzeczywistym, oferująca wiodące wielokanałowe rozwiązania pomiarowe i atrybucyjne dla marketerów opartych na danych. Marketers Operating System™ (m/OS) firmy Kochava zapewnia reklamodawcom i wydawcom platformę, która bezproblemowo integruje i zarządza tożsamością klientów, pomiarami i kontrolą danych. W przeciwieństwie do stosowanych obecnie skomplikowanych, izolowanych stosów technologii, m/OS wykonuje kolejny krok: ujednolica wszystkie Twoje dane i krytyczne rozwiązania wielokanałowe w spójny, operacyjny system, który wykracza poza agregację danych i raportowanie. System m/OS zapewnia podstawę dla nieograniczonej liczby narzędzi reklamodawców i wydawców, w tym opcję tworzenia rozwiązań innych firm na platformie. Z założenia m/OS ułatwia osiągnięcie sukcesu, udostępniając dane i umożliwiając podjęcie działań w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji.

Warto przeczytać!  Marketing w mediach społecznościowych w gospodarce w dół

Dzięki kulturze innowacji zorientowanej na klienta, zaangażowaniu w bezpieczeństwo danych i najpotężniejszym narzędziom w ekosystemie, Kochava cieszy się zaufaniem najlepszych marek w zakresie wykorzystywania ich danych do rozwoju. Kochava jest również gospodarzem największego niezależnego rynku mobilnej transmisji danych, Kochava Collective. Firma z siedzibą w Sandpoint w stanie Idaho ma biura na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź ich stronę internetową www.kochava.com. Śledź Kochavę w mediach społecznościowych: Facebook, Świergoti LinkedIn.

Południowe Yorkshire

Firma technologiczna South Yorkshire Metallysis zamyka rundę finansowania o wartości 20 milionów funtów

O reklamie maszynowej

Machine Advertising Limited z siedzibą w Londynie w Wielkiej Brytanii to firma zajmująca się reklamą cyfrową, znana z wielokrotnie nagradzanych produktów do marketingu aplikacji. Założona w 2015 roku firma zbudowała silną reputację jako partner wiodących reklamodawców i wydawców, pomagając im poprawić skuteczność marketingu mobilnego. Wykorzystując zaawansowaną analizę danych i techniki uczenia maszynowego, zespół firmy tworzy zaawansowane produkty wspierające klientów w konkurencyjnej przestrzeni marketingu aplikacji.

Łączność

Kontakt z mediami:

Leslie Amadio

Dyrektor Public Relations

[email protected]
208.610.1650




Źródło