Marketing

Koleje krajowe wzywają klientów do odnalezienia radości z połączenia poprzez „bycie tam”

  • 3 kwietnia, 2023
  • 5 min read
Koleje krajowe wzywają klientów do odnalezienia radości z połączenia poprzez „bycie tam”


Rail Delivery Group (RDG) we współpracy z brytyjskimi przedsiębiorstwami obsługującymi pociągi i Great British Railways Transition Team (GBRTT), rozpoczyna tej wiosny ogólnobranżowe wezwanie do klientów z nową kampanią zatytułowaną „Nothing Beats Being There”. Praca odważnie przywołuje radość i wolność doświadczaną podczas podróży koleją i pokazuje, w jaki sposób podróż pociągiem łączy nas z ludźmi, miejscami i doświadczeniami, które kochamy.

Nowy 30-sekundowy program TVC zostanie uruchomiony we wtorek 4 kwietnia i będzie zawierał kreatywne rejestrowanie dynamicznych, szczerych scen przedstawiających podróżników podczas ich podróży. Przecinając wspólne chwile na pokładzie, a także dokumentując radość z przebywania w miejscu docelowym podróży, praca ma na celu zwiększenie popytu na rynku rekreacyjnym, dojeżdżającym do pracy i biznesowym. Momenty, które obejmują: ponowne łączenie rodzin; orzeźwiające spacery na wsi; inspirujące wycieczki do galerii; chłonięcie atrakcji turystycznych, niespodziewane wizyty w domu i przeglądanie butików w poszukiwaniu ciekawych znalezisk. Pasażerowie ze wszystkich środowisk dzielą się śmiechem i rozmowami na pokładzie podczas podróży; jak również cieszyć się hobby i rozrywkami; produktywnie przeorać pracę lub odpocząć we własnych myślach.


„Nothing Beats Being There” zawiera mieszankę materiałów filmowych przeplatanych treściami generowanymi przez użytkowników (UGC), autentycznymi nieskryptowanymi interakcjami między podróżującą publicznością, a także scenami „prowadzonymi przez aktorów”. Nagradzana fotografka, Sophie Ebrard, nakręciła tę pracę po spędzeniu ponad pięciu dni w podróży pociągiem, aby nakręcić 72 godziny materiału. Kampania wyreżyserowana przez Simona Ratigana i osadzona w energicznej i charakterystycznej ścieżce dźwiękowej z mocnym basem, Xanadu autorstwa Ummeta Ozcana.

Warto przeczytać!  Wywiad z Ratnendrą Kumarem Pandeyem, współzałożycielem Trivayu Media Work

Kampania, opracowana przez Accomplice, przy zakupie mediów organizowanym przez Spark Foundry, ma na celu ponowne rozpalenie popytu wśród osób, które wygasły i rzadko podróżują, i obejmuje szeroko zakrojony plan medialny obejmujący telewizję (Sky, ITV, Channel 4 i Eurosport), Video On Demand (ITV Hub, All4, Sky i Samsung TV), a także Out of Home i Digital (Facebook, Instagram i Tik Tok), a także mobilne wyświetlacze i gry. Realizacja opiera się na spostrzeżeniu, że po globalnej blokadzie życie każdego się zmieniło i nawet po zniesieniu ograniczeń ludzie nadal korzystali z cyfrowego życia – pracy, ćwiczeń, zakupów, spotkań i nie tylko za pomocą ekranu. Jednak moc połączenia jest rzeczywista i niezbędna – tam, gdzie technologia cyfrowa tworzy iluzję wspólnoty, nie ma ona realności ani radości bycia w tej chwili fizycznie i emocjonalnie.


„Nothing Beats Being There” trafia w trudny okres dla brytyjskich kolei, ze zmienionymi wzorcami podróży spowodowanymi pandemią i ciągłymi zakłóceniami spowodowanymi akcjami protestacyjnymi, które wpływają na przychody branży. Penny Allen, szef strategii marketingowej w Great British Railways Transition Team – organizacji, której zadaniem jest nadzorowanie odbudowy przychodów z kolei po pandemii – mówi: „Nasza nowa kampania branżowa zachęca ludzi do korzystania z kolei, zwiększając dochody, a także wspierając lokalne gospodarki. i zachęcanie do bardziej ekologicznych podróży. Ważne jest, aby prace te były kontynuowane, nawet w okresach dalszych potencjalnych działań, aby pomóc zapewnić finansom przemysłu najlepszą możliwą podstawę i zabezpieczyć długoterminową przyszłość kolei. Badania konsumenckie okazały się niezwykle pozytywne dla tej pracy, ponieważ odwołuje się do prawdziwego apetytu na pełne życie i chęci nawiązywania kontaktów”.

Warto przeczytać!  Naprawianie stosu technologii

„Nothing Beats Being There” jest kontynuacją nagrodzonej w 2021 r. kampanii „Let’s Get Back On Track” dla branży kolejowej, która przyniosła 53% przypomnienia (w przypadku osób, dla których kolej jest opcją podróży) i 51% odpowiedzi stwierdzających, że kampania sprawiło, że ludzie poczuli się bardziej pewni siebie, by ponownie podróżować.

Cath Lyver z Rail Delivery Group – organizacji członkowskiej, której zadaniem jest dostarczanie lepszej kolei – mówi: „Współpracując z przewoźnikami kolejowymi, staramy się inspirować więcej podróży koleją. Rynek czasu wolnego wykazał duży apetyt na podróże kolejowe generujące dochody na poziomie 125% poziomu sprzed pandemii – musimy to utrzymać, a także odbudować sektory komunikacji podmiejskiej i biznesowej”.

Ryan Lietaer, współzałożyciel i dyrektor generalny Accomplice, mówi: „Nadchodzącą wiosną chcieliśmy wykorzystać okazję, aby podnieść na duchu cały naród i zainspirować wszystkich do wyjścia z domu i wsiadania do pociągu, aby doświadczyć wszystkiego, co w życiu ma do zaoferowania. Jest to kampania typu head up, look forward, tupiąc nogami, która celebruje kluczową rolę kolei w tworzeniu radości i połączenia w naszym życiu. Cieszymy się, że coś tak potężnego i szybko trafia na rynek”.

Warto przeczytać!  Full Circle Insights współpracuje z 6sense w zakresie integracji, która umożliwia marketerom mierzenie wpływu strategii ABM wewnątrz CRM


Źródło