Podróże

Koncepcja Mitsubishi D:X na Japan Show skierowana jest do entuzjastów Vanlife

  • 26 października, 2023
  • 3 min read
Koncepcja Mitsubishi D:X na Japan Show skierowana jest do entuzjastów Vanlife


  • Mitsubishi przedstawia koncepcję D:X na Japan Mobility Show, wyobrażającą sobie furgonetkę Delica 4×4 nowej generacji z trzema rzędami siedzeń.
  • Koncepcja hybrydy typu plug-in obejmuje „przezroczystą” maskę, a teren pod przednią osią jest wyświetlany na dużym ekranie zamiast deski rozdzielczej.
  • Delica z lat 90. była popularnym na rynku zagranicznym minivanem z napędem 4×4 o niewielkiej powierzchni, ale z wieloma udogodnieniami, dzięki czemu idealnie sprawdzała się podczas wycieczek samochodowych i lądowych.

Mitsubishi jest jednym z nielicznych producentów samochodów, który nie zapomniał o segmencie minivanów 4×4, który jest jedną z niewielu nisz, na których producent samochodów skupiał się przez lata, a długoletnia tabliczka znamionowa Delica stała się legendarna wśród entuzjastów vanlife .

Podczas tegorocznego Japan Mobility Show entuzjaści mogli rzucić okiem na przyszłą Delicę dzięki koncepcji D:X.

Mitsubishi pozostało blisko receptury modelu pierwszej generacji, zapewniając konceptowi D:X duży prześwit, wysoki dach, skromne zwisy przednie i tylne oraz stosunkowo wąski rozstaw kół w stosunku do jego wysokości.

Wnętrze obejmuje trzy rzędy obrotowych siedzeń, ale brakuje mu słupka B, dzięki czemu przesuwane tylne drzwi ułatwiają wsiadanie i wysiadanie.

Duży ekran na desce rozdzielczej pozwala pasażerom widzieć teren przed przednią osią, zapewniając kierowcy doskonały widok na przeszkody przed nimi, podczas gdy ośmiokątna kierownica jest zamontowana na skrzydle wystającym ze słupka A.

To logiczne rozwiązanie dla nowomodnej technologii „przezroczystych” masek pojazdów terenowych, które powinno pozazdrościć miłośnikom pojazdów 4×4.

Jeśli chodzi o układ napędowy, ta najnowsza koncepcja nie jest całkiem pojazdem elektrycznym, mimo że Mitsubishi twierdzi, że ma pojazd elektryczny tryb a także silnik spalinowy, co czyni tę koncepcję hybrydą typu plug-in.

pokaz mobilności w Japonii

Koncepcja D:X obejmuje ekran wyświetlający teren pod przednią osią pojazdu.

Mitsubishi

W przeciwieństwie do innych producentów samochodów, takich jak Rivian, Mitsubishi być może bardzo realistycznie podchodzi do perspektyw znalezienia działającego gniazdka ściennego na świeżym powietrzu, dlatego w tej koncepcji zastosowano silnik benzynowy.

Nie wstrzymujemy oddechu, żeby zobaczyć, czy to Delica, czy każdy nowa Delica, jeśli o to chodzi, sprawia, że ​​jest to stan, ponieważ oferta producenta samochodów najwyraźniej wycofała się do czegoś w rodzaju submarki Nissan.

Warto przeczytać!  Wellington uznano za jedno z najlepszych tęczowych miejsc na świecie w roku 2024

Jednak Delikatesy nad w wieku 25 lat można obecnie łatwo importować, choć nie do każdego stanu.

W miarę postępu ery pojazdów elektrycznych nie bylibyśmy zaskoczeni, gdyby ten styl nadwozia powrócił w ograniczonym zakresie wraz z dwusilnikowym VW ID. Buzz przybył pierwszy.

Czy Mitsubishi powinno w przyszłości oferować coś takiego w USA? czy też popyt w tym segmencie jest faktycznie zbyt niszowy? Pozwól nam wiedzieć co myślisz.

Strzał w głowę Jaya Rameya

Jay Ramey dorastał wśród bardzo dziwnych europejskich samochodów i zamiast szukać czegoś niezawodnego i wygodnego do użytku osobistego, zainteresował się bardziej ryzykowną stroną spektrum niezawodności. Mimo że przez ostatnią dekadę podążały za nim francuskie samochody, jakimś cudem udało mu się uniknąć posiadania Citroëna, uznając je za zbyt powszechne, i obecnie przygląda się samochodom z byłej Czechosłowacji. Jay pracuje w Autoweek od 2013 roku.


Źródło