Marketing

Koniec roku 2022: Nie chcę, aby marki skupiały się wyłącznie na marketingu efektywnościowym w celu uzyskania krótkoterminowych konwersji – Abraham Thomas

  • 26 grudnia, 2022
  • 3 min read
Koniec roku 2022: Nie chcę, aby marki skupiały się wyłącznie na marketingu efektywnościowym w celu uzyskania krótkoterminowych konwersji – Abraham Thomas


Kampania w Indiach kończy rok pytaniem branży, czego nie chcą widzieć w przyszłym roku, najczęściej używanym żargonem, najlepszą pracą z 2022 r., jak udało im się zachować równowagę między życiem zawodowym a prywatnym i nie tylko…

26 grudnia 2022 07:29:00 | Artykuł | Zespół Kampanii w Indiach

Jak co roku, Kampania Indie świętuje ostatni miesiąc roku, rozmawiając z liderami branży i pytając ich o miniony rok.

Oto, co powiedział Abraham Thomas, dyrektor generalny Reliance Broadcast Network:

Czego nie chcesz widzieć w reklamach w przyszłym roku?

Nie chciałbym, aby marki skupiały wszystkie swoje siły na marketingu efektywnościowym w celu krótkoterminowych konwersji, ponieważ zaszkodzi to potencjałowi wzrostu firmy. Chciałbym, aby znaleźli właściwą równowagę między marketingiem efektywnościowym a marketingiem marki, co prowadzi do długoterminowego sukcesu.

Inteligentna strategia marketingowa łączy w sobie zarówno długoterminową świadomość marki, jak i krótkoterminowe pozyskiwanie. Podczas gdy marketing marki koncentruje się na budowaniu świadomości i tworzeniu emocjonalnej więzi z klientem, z drugiej strony marketing efektywnościowy koncentruje się na generowaniu leadów i sprzedaży. Właściwa mieszanka zmaksymalizuje zwrot z inwestycji w marketing.

Twoja ulubiona kampania reklamowa z 2022 roku?

Warto przeczytać!  NAPRAWDĘ TRUDNO ODŚWIEŻYĆ PORTFOLIO W CZASIE NA SZCZYT SEZONU SELTZER

Kampania reklamowa, która najbardziej mnie wyróżniała i od razu zwróciła moją uwagę, to „muzyka czyni życie lepszym” Spotify India podczas IPL. Było zabawnie, ekscentrycznie iw najbardziej innowacyjny sposób wykorzystano siłę marki, jaką jest muzyka. W ciągu kilku sekund reklama wywarła ogromny wpływ, wysłała właściwy przekaz, a jej opowiadanie w stylu New Age trafiło w akord pokrewieństwa. Jej wielojęzyczne podejście było świetną strategią marketingową, która przyciągała wzrok, czyniąc z niej cudownie zintegrowaną kampanię. Ponadto w czasach, w których obserwuje się znaczny wzrost zmęczenia niebieskim ekranem, w centrum uwagi znajduje się dźwięk; co doskonale komunikowała kampania reklamowa.

Jedna nauka z tego roku?

Przejście od produktów do wyników. Rezultaty to to, co firma chce lub musi osiągnąć, podczas gdy wyniki to działania lub elementy, które przyczyniają się do osiągnięcia wyniku. Ewolucja od wydajności do efektywności, od robienia rzeczy właściwie do robienia właściwych rzeczy.

Jaki jest nadużywany marketingowy żargon roku 2022?

Sprawmy, by stało się to wirusowe!

Czy udało Ci się w tym roku zachować równowagę między życiem zawodowym a prywatnym? Jeśli tak, to jak? Jeśli nie, jak planujecie to naprawić w przyszłym roku?

Warto przeczytać!  Statystyki rynku tlenku glinu o wysokiej czystości 2023-2030 | Strategie najlepszych firm, popyt branżowy |Nippon Light Metal, Alcoa

Znalezienie właściwej równowagi między pracą a życiem było dla większości krzywą uczenia się. Dla mnie srebrna podszewka, która wyszła z tego, przez co wspólnie przeszliśmy jako społeczeństwo podczas pandemii, była szansą na zatrzymanie się, refleksję i docenienie małych rzeczy. Jestem niezwykle pasjonatem mojej pracy, ale zdaję sobie również sprawę, że chociaż jest to kluczowa część, w życiu jest coś więcej, co mnie pasjonuje. Chodzi o szukanie radości w małych rzeczach, takich jak spędzanie czasu z przyjaciółmi, rodziną, podróżowanie i moja mantra „M” – muzyka, filmy, słody, mięso i masti (zabawa) – co jest dla mnie bardzo cenne. Teraz zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym stało się sposobem na życie.


Źródło