Biznes

Kontrola konkurencji Bajaj NS400Z: Najtańszy motocykl 400 cm3 – Wiadomości rowerowe

  • 7 maja, 2024
  • 5 min read
Kontrola konkurencji Bajaj NS400Z: Najtańszy motocykl 400 cm3 – Wiadomości rowerowe


Segment pojazdów o pojemności 400 cm3 nabiera tempa, gdy Bajaj rozbija imprezę nowym Pulsarem NS400Z. Dowiemy się, jak wypada na tle rywali.

Bajaj Auto wypuściło na rynek swój najnowszy motocykl o pojemności 400 cm3, Pulsar NS400Z, w cenie 1,85 lakh rupii. Dzięki tak agresywnym cenom nowy Pulsar znacząco podcina swojego rodzeństwa, Dominara 400. Nowy Pulsar NS400Z obejmuje dwa segmenty, klasę poniżej 300 cm3 i klasę 400 cm3. Umieściliśmy na krótkiej liście konkurentów NS400Z na podstawie pojemności silnika, a nie ceny.

Kontrola konkursowa Bajaj NS400Z: Bajaj Dominar 400

Zarówno NS400Z, jak i Dominar 400 mają ten sam jednocylindrowy, chłodzony cieczą układ napędowy o pojemności 373 cm3, mocy 39,5 KM i momencie obrotowym 35 Nm oraz 6-biegową skrzynię biegów. Nowy Pulsar NS400Z jest wyposażony w cztery tryby jazdy — Road, Rain, Sport i Off-Road, przełączaną kontrolę trakcji oraz tryby jazdy ABS, czyli Road, Rain i Offroad. Konsola wskaźników LCD oferuje łączność Bluetooth z nawigacją „zakręt po zakręcie” i przepustnicą typu „ride-by-wire”. Dominar 400 to w zasadzie same podstawy, wyposażony w sprzęgło poślizgowe i konsolę LCD. Oba motocykle są wyposażone w światła w pełni LED, przedni widelec USD i dwukanałowy ABS.

Warto przeczytać!  Inwigilowani Pegasusem. Tomasz Siemoniak: Lista będzie zaskakująca
Bajaj Dominar 400
Bajaj Dominar 400 (Zdjęcie: Bajaj)

Cena: 2,31 lakh rupii, były salon w Delhi.

BS-VI Royal Enfield Classic 350 wprowadzony na rynek w cenie 1,65 lakh rupii w dwóch nowych wersjach kolorystycznych

Bajaja Pulsara 400

Premiera Bajaj Pulsar NS400 Aktualizacje na żywo: cena, dane techniczne, funkcje i nie tylko

Najbliższe dwukołowce w maju

Premiera nowego roweru i hulajnogi w maju

5 hulajnóg w Indiach z najniższą wysokością siodełka dla niskich osób: TVS Scooty, Honda Activa i wiele więcej!

Test konkursowy Bajaj NS400Z: Hero Maverick 440

Hero Maverick 440 ma najniższą moc wyjściową w tym porównaniu. Chłodzony powietrzem jednocylindrowy silnik o mocy 27 KM i pojemności 440 cm3, wytwarzający moment obrotowy 36 Nm, współpracuje z 6-biegową skrzynią biegów. Podobnie jak rodzeństwo Bajaj, motocykl Hero jest wyposażony w oświetlenie LED oraz w pełni cyfrową konsolę kierowcy. Dzięki łączności Bluetooth telefon komórkowy można sparować z zestawem wskaźników, który będzie wysyłał powiadomienia o nieodebranych połączeniach i szczegółowy system nawigacji. W przeciwieństwie do innych motocykli biorących udział w tym porównaniu, Maverick 440 jest wyposażony w podwójny amortyzator z 7-stopniową regulacją. Jest wyposażony w przedni hamulec tarczowy o średnicy 320 mm i tarczę o średnicy 240 mm z tyłu. Maverick 440 jest dostępny w trzech wariantach – podstawowym, środkowym i górnym.

Warto przeczytać!  Przewodnik po handlu dziennym na dziś: siedem akcji do kupna lub sprzedaży w czwartek – 28 marca
Bohater Mavrick 440
Hero Mavrick 440 (Zdjęcie: Express Drives)

Cena: Od 2 do 2,24 lakh rupii, były salon w Delhi.

Test konkursowy Bajaj NS400Z: Triumph Speed ​​400

Wbrew powszechnemu przekonaniu Triumph Speed ​​400 nie korzysta z tego samego silnika Dominar 400. 4-zaworowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 398 cm3 i mocy 39,5 KM przy 8000 obr./min. oraz 37,5 Nm przy 6500 obr./min. współpracuje z 6-biegową skrzynią biegów. Jest to jedyny motocykl w tym porównaniu wyposażony w oldschoolowy, analogowy zestaw wskaźników z wielofunkcyjnym ekranem LCD, który wyświetla licznik przebiegu, licznik przebiegu, wskaźnik biegu i wskaźnik poziomu paliwa. Jest również wyposażony w przełączalną kontrolę trakcji i sprzęgło wspomagania momentu obrotowego. Speed ​​400 otrzymuje przednią tarczę o średnicy 300 mm, najmniejszą w tym porównaniu, i tarczę o średnicy 230 mm z tyłu.

triumfować podwyżka cen 400 bliźniaków
Speed ​​400 został wprowadzony na rynek w oszałamiającej cenie 2,23 lakh Rs | Obraz: Triumf

Cena: 2,34 lakh rupii, były salon

Test konkursowy Bajaj NS400Z: KTM 390 Duke

W tym porównaniu najmocniejszym motocyklem jest KTM 390 Duke, napędzany jednocylindrowym silnikiem chłodzonym cieczą o pojemności 399 cm3 i mocy 45 KM przy 8500 obr./min. i momencie obrotowym 39 Nm przy 6500 obr./min. Jest to najbardziej wyposażony w funkcje motocykl w swojej klasie, oferujący funkcję Launch Control, 5-calowy ekran TFT, trzy tryby jazdy — Street, Rain i Track oraz wspomaganie i sprzęgło poślizgowe. KTM 390 Duke jest również standardowo wyposażony w ABS i ABS Supermoto. Posiada przedni hamulec tarczowy o średnicy 320 mm i tarczę o średnicy 240 mm z tyłu.

Warto przeczytać!  Epicki Flip" nie wypali? "Zablokowano moim gościom wejście do wind
KTM Duke 390
KTM Duke 390 (Zdjęcie: KTM)

Cena: Począwszy od 3,12 lakh, były salon Delhi




Źródło