Filmy

Kontrowersyjna strategia Disneya, która zaszkodziła w ciągu ostatnich 4 lat, jest naprawiana przez ekscytującą nową premierę Pixara

  • 15 sierpnia, 2024
  • 6 min read
Kontrowersyjna strategia Disneya, która zaszkodziła w ciągu ostatnich 4 lat, jest naprawiana przez ekscytującą nową premierę Pixara


Streszczenie

  • Disney ogłosił pierwszy oryginalny program telewizyjny Pixara,
    Wygraj lub przegraj,
    co może być dobrym znakiem dla studia animacji.
  • Biorąc pod uwagę fakt, że Pixar oferuje wyłącznie programy telewizyjne na platformie Disney+, nie ma powodu, aby jego filmy od razu trafiały do ​​serwisów streamingowych.
  • Wydawanie nowych filmów na Disney+ szkodziło Pixarowi w ciągu ostatnich kilku lat, ale teraz wydaje się, że studio zmierza we właściwym kierunku.



Disney naprawia kontrowersyjną strategię, która w ciągu ostatnich czterech lat zaszkodziła filmom Pixara, i robi to, wypuszczając pierwszy oryginalny serial telewizyjny PixaraPodczas D23 2024: The Ultimate Disney Fan Event firma Disney zaprezentowała zwiastun projektu o nazwie Wygraj lub przegraj. Akcja filmu koncentruje się na drużynie softballu ze szkoły średniej, która zbliża się do meczu o mistrzostwo. Wygrać lub przegrać zadebiutuje na Disney+ 6 grudnia. Wygrać lub przegrać to oczywiście świetna wiadomość dla fanów studia Pixar, zwłaszcza tych, którzy mają nadzieję zobaczyć więcej oryginalnych treści od uwielbianego studia animacji.

To również wielka sprawa dla premier filmowych Pixara, które w ostatnich latach spotkały się z nieprzewidywalnymi zwrotami. Chociaż Od wewnątrz na zewnątrz 2 pobił wiele rekordów kasowych — a nawet odzyskał jeden, który Pixar stracił 10 lat temu — to anomalia wśród innych niedawnych premier studia. Przed Od wewnątrz na zewnątrz 2Debiut Pixara w 2024 roku przyniósł wiele klap, od Rok świetlny Do Czerwienienie. Wiele z nich nie wylądowało z powodu kontrowersyjnej strategii wydania, ale Wygrać lub przegrać sugeruje, że Disney rezygnuje z tego podejścia.


Powiązany

Warto przeczytać!  Ryan Gosling jest kochankiem i kaskaderem
Wszystkie 28 filmów Pixara sklasyfikowanych od najgorszego do najlepszego

Od Toy Story do Inside Out 2, jak oceniane są animowane premiery Pixara? Czy Twój ulubiony film plasuje się w naszej pierwszej trójce?


Nowy program telewizyjny Pixara sugeruje, że Disney będzie trzymał się z daleka od kontrowersyjnej strategii wydawniczej

Debiut Win Or Lose na Disney+ oznacza, że ​​filmy Pixara mogą zadebiutować w kinach

Trener niezręcznie zwracający się do drużyny w sytuacji zwycięstwa lub porażki

Wiele problemów Pixara w ciągu ostatnich czterech lat wynika ze strategii Disneya dotyczącej wydawania filmów w streaminguw wyniku którego kilka filmów Pixara ominęło kina i trafiło prosto na Disney+. W ten sposób Disney wydał Pixara Dusza, Luca, I CzerwienienieŻaden z tych filmów nie jest uważany za ogromny sukces studia, mimo że otrzymał pozytywne opinie krytyków i widzów. Strategia Disneya dotycząca dystrybucji strumieniowej była mocno krytykowana od samego początku, ale Wygrać lub przegrać sugeruje, że Pixar odchodzi od tego pomysłu.


Wygrać lub przegrać
potwierdza, że ​​Pixar będzie odtąd oferował treści wyłącznie na platformie Disney+, co powinno wyeliminować potrzebę przesyłania bezpośrednio filmów fabularnych do serwisów streamingowych.

Wygrać lub przegrać sugeruje, że Pixar będzie miał ekskluzywną zawartość Disney+ w przyszłości, co powinno wyeliminować potrzebę, aby którykolwiek z jego filmów fabularnych trafiał bezpośrednio do streamingu. Disney prawdopodobnie chce, aby wszystkie jego marki były obecne w Disney+, co stawia Pixar w trudnej sytuacji. Ale ponieważ Pixar produkuje programy telewizyjne, nie ma powodu, dla którego którykolwiek z filmów studia miałby nie trafić do kin. I obydwa Pierwiastkowy I Od wewnątrz na zewnątrz 2 odniósł sukces, najpierw trafiając do kin, więc wygląda na to, że Pixar zmierza we właściwym kierunku.

Warto przeczytać!  Harmonogramy premier Marvel & DC na rok 2024 mogły już skazać na porażkę 1 film

Dlaczego premiera filmów Pixara na Disney+ nie zadziałała

Filmy Pixara nie są już wydarzeniami


Wydawanie filmów Pixara bezpośrednio na Disney+ miało sens w szczytowym momencie pandemii COVID-19, ale niekoniecznie sprawdziło się jako długoterminowa strategia. Wraz z debiutem filmów studia w serwisie streamingowym, nie odczuwano już, że są to ważne wydarzeniaFilmy takie jak Toy Story, Gdzie jest Nemo, I Iniemamocni były niesamowicie rozreklamowane w momencie premiery, przyciągając widzów do kin, aby je zobaczyć. To samo dotyczyło jeszcze bardziej ich sequeli, które stały się jednymi z najbardziej dochodowych filmów Pixara wszech czasów.

W przeciwieństwie do tego, filmy takie jak Dusza I Łukasz miał stosunkowo ciche wydania. Ci, którzy śledzili filmy Pixara lub regularnie korzystali z Disney+, wiedzieli o nich, ale nie zrobiły takiego wrażenia jak ich poprzednicy. Może to wynikać z faktu, że sequele Disneya przeznaczone bezpośrednio na wideo miały opinię mniej imponujących niż ich poprzednicy w przeszłości. Trudniej jest również czerpać zyski z wydawania filmów bezpośrednio do streamingu. Nie mogło to pomóc sytuacji Pixara, więc nic dziwnego, że studio wraca do swojej starej strategii wydawniczej.


Warto przeczytać!  Emma Roberts otwarta na więcej filmów o superbohaterach po „Madame Web”

Czy produkcja treści telewizyjnych przez Pixar sprawia, że ​​premiery filmowe stają się mniej wyjątkowe?

To może stworzyć problem z równowagą dla Pixara

Box Office filmów Pixara po Toy Story 4

Chociaż Wygrać lub przegrać sprawia, że ​​jest mniej prawdopodobne, że Disney będzie publikował filmy Pixara na Disney+, to jednak stwarza to kolejny potencjalny problem dla studia animacji. Pixar produkujący treści telewizyjne może sprawić, że jego premiery filmowe będą wydawać się mniej wyjątkowe, co będzie miało negatywny wpływ na ich wyniki finansowe. Widzieliśmy już, jak to się dzieje w przypadku Marvel Cinematic Universeponieważ widzowie zaczęli odczuwać zmęczenie superbohaterami mniej więcej w czasie, gdy franczyza rozszerzyła się na filmy i programy Disney+. Oczywiście, Pixar to zupełnie inna bestia niż MCU, więc takie podejście może mu pomóc.

Produkcja treści telewizyjnych przez firmę Pixar może sprawić, że premiery filmowe będą postrzegane jako mniej wyjątkowe, co może mieć negatywny wpływ na wyniki finansowe firmy.


W rzeczywistości, Pixar to prawdopodobnie franczyza, która może zyskać najwięcej z premier kinowych i pokazów Disney+. Wszystkie premiery w MCU i Gwiezdne Wojny wszechświat ma ciągłość. To sprawia, że ​​fani czują potrzebę nadążania za każdym serialem i filmem, który się pojawia, co staje się przytłaczające. Pixar jest mniej podatny na ten problem, ponieważ jego franczyzy nie nakładają się na siebie. Jest również skierowany do młodszej publiczności, co będzie pchać Disney aby zachować prostotę. Tylko czas pokaże, jak ta strategia się sprawdzi, ale Wygrać lub przegrać to obiecujący znak.


Źródło