Marketing

Konwencja Print & Digital 2023 pozostaje na dobrej drodze do sukcesu

  • 23 maja, 2023
  • 8 min read
Konwencja Print & Digital 2023 pozostaje na dobrej drodze do sukcesu


Dzięki udanej synergii konwencji i targów targi PRINT & DIGITAL CONVENTION ponownie przyciągnęły do ​​Düsseldorfu w Niemczech wielu ekspertów z branży poligraficznej i medialnej. Skoncentrowano się na popularnych tematach, takich jak zrównoważona produkcja w mediach, druk programatyczny, publikowanie wielokanałowe i druk z wartością dodaną.

Z około 1200 uczestnikami, szósta edycja PRINT & DIGITAL CONVENTION zakończyła się sukcesem, potwierdzając jej status jednego z najważniejszych spotkań branżowych w dziedzinie komunikacji i opakowań. Jego przepis na sukces: ekskluzywna grupa około 70 renomowanych wystawców, w tym Canon, FKS, Horizon, Konica Minolta, KURZ i Xerox, którzy zaimponowali uczestnikom swoimi kreatywnymi rozwiązaniami i eksponatami, a także 47 wysokiej klasy prelegentów, którzy podzielili się swoją wiedzą i spostrzeżenia w sumie 38 wykładów.

„PRINT & DIGITAL CONVENTION to absolutny projekt serca i duszy. Jesteśmy dumni z tego, jak rozwinął się ten format w ciągu ostatnich kilku lat” — wyjaśnia Rüdiger Maaß, dyrektor zarządzający f:mp. „Nasze wielkie podziękowania kierujemy do wystawców, prelegentów i partnerów, którzy konsekwentnie napędzają tę koncepcję w ciągłej wymianie z nami. Szczególnie cieszy nas około 20% nowych wystawców, którzy nie tylko wzbogacają ofertę dla naszych gości, ale także dostarczają wielu nowych pomysłów i impulsów”.

Centrum wiedzy i dogłębna sieć
Wyjątkowa koncepcja tych targów kongresowych po raz kolejny zapewniła komunikatywną i pracowitą atmosferę oraz dogłębną współpracę i transfer wiedzy na wysokim poziomie na stoiskach i podczas wykładów. Ponadto dostarczył ekscytujących informacji na temat innowacyjnych, opartych na praktyce rozwiązań do zastosowań drukarskich i opakowaniowych.

„Właściciele marek, agencje i producenci mediów znajdują tutaj konkretne rozwiązania, które pozwalają im efektywnie realizować strategie marketingowe” — wyjaśnia Sabine Geldermann, dyrektor drupa, Printing Technologies Messe Düsseldorf. „Konwencja PRINT & DIGITAL CONVENTION również w tym roku przekonała uczestników swoją praktyczną przydatnością, konkretnymi zastosowaniami i kompleksowym know-how przekazanym w rozmowach. Ten sukces pokazuje nam, że jesteśmy na dobrej drodze, a nasze motywy i zakresy trafiają w gusta branży”. Od transformacji cyfrowej i druku w nowoczesnym miksie marketingowym po zrównoważone wykończenia, omawiano najnowsze tematy, trendy i poglądy.

Warto przeczytać!  Cztery zasady dostosowania marketingu i strategii w obliczu pandemii Covid-19

The Highlight Guide: aplikacje i rozwiązania z efektem „wow”.
Byli jednymi z ulubionych uczestników PRINT & DIGITAL CONVENTION: dziewięć najważniejszych projektów było przedmiotem zainteresowania wielu odwiedzających i za pomocą praktycznych aplikacji pokazało, co jest możliwe we współczesnym marketingu dzięki doskonałemu współdziałaniu druku cyfrowego, technologii mediów cyfrowych, aplikacji do druku i rozwiązania wielokanałowe. Eksperci z całego łańcucha dostaw połączyli siły, aby wdrożyć najważniejsze projekty i specjalnie opracowali swoje przypadki na KONWENCJI PRINT & DIGITAL w ekscytującej współpracy. Najlepsze praktyki obejmowały opcje wykończenia i strategie zarządzania marką po kampanie cross-media.

Projekt o szczególnym znaczeniu: Przewodniki po zrównoważonych mediach
Zapotrzebowanie na niezależne i wysokiej jakości informacje na tematy takie jak zrównoważony rozwój, ochrona środowiska i klimatu, gospodarka o obiegu zamkniętym, normy, funkcje, a także obowiązujące prawodawstwo jest większe niż kiedykolwiek. Tutaj „Przewodniki po zrównoważonych mediach”, które po raz pierwszy zostały oficjalnie zaprezentowane podczas dwóch dni kongresowych, od teraz wypełnią lukę w krajobrazie medialnym. To kompendium literatury technicznej, zredagowane specjalnie w tym celu, ma stać się bazą wiedzy na temat zrównoważonego publikowania. Sponsorami projektu są Brancheninitiative UmDEX oraz stowarzyszenie zawodowe Fachverband Medienproduktion e. W.; partnerami prezentującymi są inapa Deutschland GmbH, Canon Deutschland GmbH i drupa/Messe Düsseldorf.

KONWENCJA PRINT & DIGITAL @ drupa 2024
Kolejna edycja PRINT & DIGITAL CONVENTION odbędzie się w ramach drupa 2024, wiodących na świecie Targów Technologii Poligraficznych, które odbędą się w dniach 28 maja – 7 czerwca 2024 r. w Düsseldorfie w Niemczech. Na specjalnej powierzchni partnerzy konwentu mogą przedstawić się międzynarodowej publiczności drupy. Ponadto PRINT & DIGITAL CONVENTION zorganizuje jeden dzień kongresowy na drupa cube, centralnej scenie dla pionierskich treści. Oficjalne wycieczki z przewodnikiem po targach drupa będą również organizowane przez Fachverband Medienproduktion. Głównymi tematami tych wycieczek z przewodnikiem po targach będą zrównoważony rozwój, uszlachetnianie i druk programatyczny.

Aby uzyskać więcej informacji na temat odwiedzania lub wystawiania się na targach drupa i PRINT & DIGITAL CONVENTION 2024, skontaktuj się z Messe Düsseldorf North America; Telefon: (312) 781-5180; E-mail: [email protected]; Odwiedź www.drupa.com, www.printdigitalconvention.de/en i
www.mdna.com; Śledź nas na Twitterze pod adresem http://twitter.com/mdnachicago

Warto przeczytać!  Metavision został liderem Metaverse — oto jak to zrobić

PRINT & DIGITAL CONVENTION 2023 Oświadczenia wystawców:

Timm Edelhoff, dyrektor zarządzający Horizon GmbH
„Nasza kadra przeprowadziła niesamowitą liczbę ciekawych prelekcji na PRINT & DIGITAL CONVENTION. Spotykamy się tutaj z naszymi partnerami i możemy wymieniać się pomysłami z branżą. Czujemy się w dobrych rękach – zwłaszcza w dziedzinie robotyki. Nasza strategia w kierunku integracji i robotyki nabiera coraz większego znaczenia. Dlatego szczególnie cieszy nas fakt, że coraz więcej wystawców oferuje na konwencji rozwiązania integracyjne dla procesów. Dla nas PRINT & DIGITAL CONVENTION to świetne przygotowanie i inauguracja targów drupa 2024.”

Oliver Heiss, dyrektor generalny centrum sprzedaży i Europy Wschodniej, RISO GmbH
„Byliśmy na PRINT & DIGITAL CONVENTION po raz pierwszy w tym roku i bardzo nam się podoba. Atmosfera jest świetna, a szczególnie cieszy nas zainteresowanie odwiedzających, którzy wystawiają nam niezwykle pozytywne opinie. Klienci zatrzymują się, zasięgają porady, a my jesteśmy bardzo podekscytowani trwającą wymianą po pokazach”.

Linda Ullrich, kierownik kampanii FLYERALARM GmbH
„Po raz pierwszy uczestniczyliśmy w PRINT & DIGITAL CONVENTION jako wystawca i zostaliśmy pozytywnie zaskoczeni. Nasze stoisko spotkało się z dobrym odbiorem i żywą wymianą zdań ze zwiedzającymi oraz innymi wystawcami. Byliśmy szczególnie zadowoleni, że na miejscu było tak wiele klas przyuczenia do zawodu i uczniów. Miło jest widzieć, że tak wielu młodych ludzi interesuje się tą branżą i że następne pokolenie jest zapewnione.”

Silvia Wiener, kierownik działu konsultingu w zakresie mediów drukowanych, inapa Deutschland GmbH
„PRINT & DIGITAL CONVENTION to dobre spotkanie branżowe, na którym można porozmawiać z wieloma osobami. Agenda konferencji była imponująca i merytoryczna na najwyższym poziomie.
Jesteśmy dumni z bycia partnerem prezentującym przewodniki po zrównoważonych mediach, które zostały zaprezentowane podczas PRINT & DIGITAL CONVENTION. Ten projekt daje możliwość transferu gruntownie zbadanej wiedzy eksperckiej związanej z tematami zrównoważonej produkcji medialnej do sektora kreatywnego, do odpowiednich instytutów szkoleniowych i osób zajmujących się marketingiem w branży, zapewniając w ten sposób również międzybranżowy transfer wiedzy”.

Warto przeczytać!  Trendy, które detaliści powinni wprowadzić w tym roku

Olga Bagiński, kierownik ds. marketingu produktów Zaikio
„Kongres PRINT & DIGITAL CONVENTION okazał się dla nas cenną okazją do zbadania nastrojów w branży przed targami drupa w przyszłym roku. Cieszyliśmy się wspaniałymi rozmowami i możliwością nawiązania kontaktów z wieloma klientami i partnerami. Już nie możemy się doczekać targów drupa 2024!”

Thorsten Kinnen, kierownik ds. rozwoju biznesu ds. druku komercyjnego w firmie Konica Minolta Business Solutions Deutschland GmbH

„Dwa dni targów Print & Digital Convention po raz kolejny okazały się prawdziwym atutem medium o największym zasięgu, jakim jest druk. Inspirujące rozmowy z odwiedzającymi z różnych środowisk, ale także z innymi wystawcami pokazują, że nasz GLAMPRINT jest właściwym określeniem dla innowacyjnej i ekscytującej branży. My w Konica Minolta uwielbialiśmy brać udział w tym wydarzeniu i nie możemy się doczekać następnego razu”.

Andreas Graf, dyrektor generalny dmsDIGITAL
„Jesteśmy mile zaskoczeni wspaniałym odzewem, jaki otrzymaliśmy na targach PRINT & DIGITAL CONVENTION tutaj. Uczestniczyliśmy już kilka razy i cieszymy się, że impreza wciąż się rozwija i co roku dołączają do niej nowi, ekscytujący wystawcy. Szczególnie cenne są liczne pozytywne rozmowy, które odbyliśmy na naszym stoisku – między innymi dzięki naszemu Highlight Project, ciekawostkom malarskim i quizom HARIBO. Na pewno wrócimy!”

Yvonne Bogosavljevic, Marketing Online dla X-NRW GmbH
„To był nasz pierwszy raz jako wystawcy na PRINT & DIGITAL CONVENTION po tym, jak w zeszłym roku uczestniczyliśmy jako goście. Wspólnie z naszymi firmami partnerskimi Lead-Print i Selati cieszymy się z dużej liczby odwiedzających nasze wspólne stoisko. Tutaj znajdujemy idealne miejsce do umawiania spotkań z klientami i wykorzystujemy wydarzenie jako platformę łączności. Nasi klienci uczestniczyli również w wszechstronnych prelekcjach. Ogólnie uważamy, że format PRINT & DIGITAL CONVENTION jest bardzo atrakcyjny”.




Źródło