Podróże

Korea zorganizuje wydarzenia K-popowe w kluczowych lokalizacjach turystycznych, aby przyciągnąć turystów

  • 15 lutego, 2024
  • 3 min read
Korea zorganizuje wydarzenia K-popowe w kluczowych lokalizacjach turystycznych, aby przyciągnąć turystów


Turyści krajowi i zagraniczni odwiedzają w poniedziałek Pałac Gyeongbok w centrum Seulu.  Yonhap

Turyści krajowi i zagraniczni odwiedzają w poniedziałek Pałac Gyeongbok w centrum Seulu. Yonhap

Autor: Lee Hae-rin

Rząd ogłosił w czwartek, że w Korei odbędą się w tym roku imprezy taneczne, pop-upy i festiwale w kluczowych lokalizacjach turystycznych w całym kraju, aby zwiększyć liczbę podróży przychodzących i zaprezentować, co mają do zaoferowania różne regiony kraju.

Plan stanowi część rocznej strategii marketingowej – składającej się z 10 projektów filarowych – opracowanej przez Ministerstwo Kultury, Sportu i Turystyki oraz Koreańską Organizację Turystyczną (KTO), której celem jest osiągnięcie ambitnego celu rządu, jakim jest przyciągnięcie 20 milionów przyjezdnych do końca 2013 roku. rok.

Począwszy od pop-up store inspirowanego kulturą K, który zostanie zbudowany w kwietniu w HiKR Ground, po halę promocyjną w KTO w Seulu, w kluczowych punktach turystycznych w K-pop będą odbywać się losowe wydarzenia taneczne i pop-up store. miasta południowe, w tym Jeonju w prowincji Jeolla Północne i Gyeongju w prowincji Gyeonggi Północne co drugi tydzień od maja do października.

K-popowy taniec losowy to otwarte wydarzenie, podczas którego przez głośniki w znanych miejscach turystycznych na całym świecie odtwarzana jest mieszanka refrenów różnych piosenek K-popowych, zapraszając każdego, kto zna choreografię, do przyłączenia się do wyzwania i wspólnego tańca. chcą.

Warto przeczytać!  O kamperach i bardziej koczowniczym stylu życia

Ponadto w październiku w stolicy odbędzie się mega koncert K-pop z szeroką gamą stref wydarzeń związanych z kulturą K.

Kraj planuje wykorzystać rosnącą popularność K-beauty i e-sportu do przyciągania także turystów zagranicznych.

W czerwcu w kraju odbędzie się festiwal K-beauty, oferujący na szeroką skalę promocję koreańskich kosmetyków, mody, produktów i usług wellness oraz medycznych.

Ponadto w lipcu zostaną uruchomione pakiety wycieczek o tematyce e-sportowej, podczas których odwiedzający będą mogli wziąć udział w festiwalu e-sportowym, spotkaniach z koreańskimi profesjonalnymi graczami i doświadczyć kultury pokoju PC.

Aby przyciągnąć zagranicznych turystów poza sezonem, rząd przeprowadzi miesięczny projekt promocyjny pod nazwą „Korea Bucket List”, w ramach którego około 10 000 przyjeżdżających podróżnych będzie zapraszanych na promocje i wydarzenia w celu wypełnienia swojej listy rzeczy do zrobienia związanych z podróżą.

Ministerstwo podało, że w ubiegłorocznym projekcie pilotażowym goście z regionów chińskojęzycznych wykazali wysoki wskaźnik uczestnictwa i zdecydowanie preferowali korzyści obejmujące doświadczenia K-beauty oraz smażonego kurczaka i piwo.

W szczególności rząd rozpocznie w maju kampanię opowiadania historii „Korea zaprasza”, w ramach której zaprosi 30 obcokrajowców mających szczególne więzi z tym krajem na pięciodniową podróż z dostosowanymi trasami.

Warto przeczytać!  Coraz więcej osób szuka tanich podróży — i odkrywa, że ​​jest to bezcenne

W maju zeszłego roku KTO zaprosiło Aleksandra i Andreę Campagna, amerykańską parę, która w grudniu 2022 r. pomagała koreańskim podróżnikom, którzy utknęli w gęstym śniegu w Buffalo w stanie Nowy Jork. Para została zaproszona na spotkanie z Koreańczykami, których schronili i jedli podczas Świąt Bożego Narodzenia. a następnie wycieczka gastronomiczna po całym kraju.

Ministerstwo planuje także wspierać turystykę regionalną poprzez prezentację programów podróży o różnorodnej tematyce, m.in. kulinarnej, kulturalnej, przyrodniczej i sportowej.

Trwająca Korea Grand Sale, coroczny festiwal zakupów przeznaczony wyłącznie dla obcokrajowców, który potrwa do 29 lutego tego roku, oferuje korzyści w zakresie podróży, zakupów i doświadczenia kultury K.


Źródło