Marketing

Korzyści z reklam natywnych w dzisiejszej cyfrowej mieszance marketingowej

  • 28 grudnia, 2022
  • 5 min read
Korzyści z reklam natywnych w dzisiejszej cyfrowej mieszance marketingowej


Reklamy natywne to te, które widzisz na dole lub te, które są wyświetlane jako część strony z wiadomościami lub strony internetowej. Uważane za dużą część nowoczesnego marketingu, reklamy natywne odgrywają kluczową rolę w dzisiejszym marketingu cyfrowym. Globalne, krajowe, a nawet lokalne marki odkrywają swoją siłę.

To powiedziawszy, reklamy natywne nie są odpowiednie dla wszystkich rodzajów produktów i usług. W przypadku określonej niszy z niewielką grupą docelową takie reklamy zwykle nie są zalecane.

Jeśli chcesz używać reklam natywnych w swojej firmie, mogą w tym pomóc platformy reklamy natywnej. Platformy te organizują potoki wydawców i współpracują z firmami poszukującymi przestrzeni reklamowej.

Marketing Technology News: Implikacje dotyczące prywatności danych dla reklamodawców internetowych

Niektóre z popularnych narzędzi do tworzenia reklam natywnych to:

1. Pozamózgowie

Outbrain, z siedzibą główną w Nowym Jorku i biurami rozsianymi po całym świecie, jest jedną z wiodących platform reklamy natywnej do selekcjonowania i publikowania treści w różnych kanałach. Zawiera inteligentne kontrole redakcyjne i analizy do oceny wpływu między innymi.

2. Tabuola

Czy chcesz wiedzieć, co interesuje Twoich odbiorców i co jest dalej w sklepie? Natywna platforma reklamowa Taboola może Ci w tym pomóc. Wiodąca natywna platforma reklamowa Taboola przenosi Twoje reklamy do witryn, którym ufają Twoi klienci.

Warto przeczytać!  Generatywna sztuczna inteligencja w biznesie: wybierz swój smak

3. Narodowość

Nativo to platforma, która opracowała i opatentowała technologię reklamy natywnej. Nativo to trudna do pokonania platforma w dziedzinie reklamy natywnej, która umożliwia płynne wyświetlanie reklam w środowisku wydawców cyfrowych. Nativo to kreatywna platforma do opowiadania historii, na której reklamodawcy i wydawcy mogą szczegółowo rozpowszechniać historie swoich marek.

4. Adaptacja stosu

Przyjazna dla użytkownika i łatwa w obsłudze platforma reklamy natywnej, StackAdapt oferuje swoją reklamę natywną w wyspecjalizowanym targetowaniu DSP, B2B, wspieranie reklam programatycznych, analitykę zaangażowania itp.

5. Podstawa

Basis ma doświadczenie w dopasowywaniu reklam tak, aby pasowały do ​​wrażeń odbiorców i nie zakłócały wrażeń czytelników. Platforma pomaga markom tworzyć przemyślane reklamy i komunikaty, które płynnie łączą się z innymi treściami.

Marketing Technology News: 4 najważniejsze rzeczy, o których marki powinny pamiętać przed świętami

Po przyjrzeniu się narzędziom dochodzimy do najważniejszego punktu tego artykułu, czyli znaczenia reklamy natywnej. Sprawdź następujące elementy:

1. Reklamy natywne dają Tobie i Twojej marce kontrolę

Reklamodawcy nigdy nie wiedzą, kto zobaczy ich reklamy, co jest frustrujące. Problem rozwiązują reklamy natywne. Jedną z najlepszych cech reklamy natywnej jest to, że reklamodawcy mogą umieszczać swoje treści w środowisku, w którym docelowi odbiorcy je zobaczą. Masz pełną kontrolę nad swoimi reklamami.

Warto przeczytać!  Max Streaming Chief Marketing w logo „Harry'ego Pottera”, treści dla dzieci – różnorodność

2. Reklamy natywne wzmacniają pozycję wydawców i klientów

Współcześni konsumenci chcą rozwiązań swoich problemów i dobrze się przy tym bawią. Niezależnie od tego, czy szukają produktów lub usług, czy też niczego, nadal będą patrzeć na reklamy natywne i prawdopodobnie klikać je lub angażować się w nie, jeśli rezonują one z niektórymi z ich przeszłych lub obecnych nastrojów zakupowych.

Klienci czują się uprawnieni do oglądania reklam natywnych, ponieważ te reklamy nie są narzucające się.

3. Są bardziej godne zaufania niż tradycyjne reklamy

Dzisiejsi konsumenci mają większe zaufanie do reklam natywnych niż do reklam konwencjonalnych. Reklamy natywne są bardziej zabawne, wywierają większy wpływ, skłaniają do myślenia i pozostawiają niezatarte wrażenie.

4. Reklamy natywne przyciągają uwagę

Pod każdym względem reklamy natywne przyciągają uwagę odbiorców i skutecznie działają w tym środowisku cyfrowym. Reklamy natywne stosują bezproblemowe podejście promocyjne w porównaniu z innymi widocznymi metodami, takimi jak banery reklamowe.

Przy odpowiednim podejściu reklama natywna będzie idealnie pasować do treści witryny lub ram czasowych w mediach społecznościowych.

5. Reklamy natywne są przyjazne dla blokerów reklam

Jest wiele rzeczy, które można pokochać w reklamach natywnych, ale jedną z nich najbardziej jest to, że reklamy natywne są skromne i czyta się je jak zwykłe treści w witrynie. Reklamy natywne nie są uciążliwe w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Reklamy natywne nie wyskakują znikąd irytować twoja grupa docelowa.

Warto przeczytać!  Uwolnij moc gwiazd mediów społecznościowych

6. Te reklamy są dostosowane do urządzeń

Żyjemy w świecie cyfrowej responsywności, a smartfony odgrywają rolę w każdej cyfrowej transakcji. Google uruchomił indeks mobile-first w 2019 roku i powiedział, że jeśli strony chcą działać, muszą wyróżniać się na urządzeniach mobilnych.

Reklamodawcy korzystający z reklam natywnych mogą być spokojni, ponieważ reklamy te płynnie współpracują z witrynami mobilnymi. Jest to jednostka reklamowa numer jeden w witrynach mobilnych.

7. Większy zakres innowacji

Ze wszystkich innych zalet reklam natywnych ta jest klasyczna. Dzięki reklamom natywnym istnieje ogromne pole do innowacji. Główną cechą reklamy natywnej jest wtopienie się w główną treść platformy. Platformy reklam natywnych pozwalają reklamodawcom i wydawcom eksperymentować bardziej niż kiedykolwiek, aby osiągnąć najgłębszy poziom interakcji i zaangażowania użytkowników.

Podsumowanie

Reklamy natywne są skuteczne, ponieważ działają inaczej niż inne rodzaje reklam konwencjonalnych. Jeśli chcesz generować sprzedaż dla swojego e-commerce lub przyciągnąć więcej leadów do swojej firmy, reklamy natywne powinny być najlepszym wyborem.


Źródło