Kourtney Kardashian na nowym zdjęciu bez majtek, gdy gwiazda pokazuje nogi w seksownych koronkowych rajstopach
![Kourtney Kardashian na nowym zdjęciu bez majtek, gdy gwiazda pokazuje nogi w seksownych koronkowych rajstopach](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/lm_kourttights_offplat-770x470.jpg)
KOURTNEY Kardashian pojawiła się w nowej reklamie Lemme i podkręca atmosferę.
Na nowych zdjęciach, opublikowanych przez stronę Lemme na Instagramie, Kourtney pokazała swoim obserwatorom, jak wygląda bez spodni.
Kardashianka postanowiła otoczyć się odcieniami fioletu, aby dopasować się do tematu jej dodatku Lemme Matcha.
Żelki Lemme Matcha mają na celu dostarczenie użytkownikowi B-12 i trochę dodatkowej energii.
Podczas gdy matcha jest zielona, butelka produktu marki jest idealnie fioletowa – stąd cały fioletowy motyw.
Na pierwszym zdjęciu gwiazda rzeczywistości Hulu chłodno trzyma kamerę, trzymając butelkę żelek Lemme.
Ma na sobie za duży sweter z grubej dzianiny i parę cienkich czarnych koronkowych rajstop bez spodni.
Drugie zdjęcie przedstawia butelkę produktu i parę fioletowych szpilek na wysokim obcasie.
Wreszcie trzecie zdjęcie pokazuje Kourtney od klatki piersiowej w górę, gdy robi agresywną minę do aparatu z gumą między zębami.
SUPLEMENTY DLA DZIECI?
W zeszłym tygodniu siostrzenica Kourtney i córka Kim Kardashian, North West, opublikowały film o produktach Lemme,
Dziewięciolatka stała się ikoną TikTok, odkąd dołączyła do aplikacji w zeszłym roku, ale fani zaczęli się niepokoić niektórymi jej postami.
W niedawnym filmie okazało się, że North promuje nową markę suplementów swojej ciotki.
Nastolatka wykonała montaż wideo, w którym przed kamerą otworzyła butelkę Lemme.
Następnie kadr zmienił się, ukazując dwa dodające energii żelki wylewające się z butelki i lądujące na dłoni.
W internetowym wątku krytycy zarzucili Kim, że pozwoliła swojej córce promować żelki Lemme „nie są dla dzieci”.
Jeden z krytyków powiedział: „Dlaczego Kim pozwala North promować Lemme na swoim TikToku?”
Inny dodał: „Produkty nie są dla dzieci”.
Trzecia osoba powiedziała: „Byłoby tak źle, gdyby North sama spróbowała żelków!”
NIEWŁAŚCIWA PUBLICZNOŚĆ
Odkąd była gwiazda KUWTK założyła swoją nową markę, dostaje dużo krytyki za swoje wybory marketingowe.
W zeszłym roku Kourtney pozowała do sesji zdjęciowej o tematyce bożonarodzeniowej w niebotycznych szpilkach i olśniewającej mini sukience z cekinami.
Podczas gdy podłoga była zaśmiecona prezentami, założycielka Poosh wyciągnęła swoje długie nogi, stając prosto w srebrnych butach na obcasie.
Na ostatnim obrazie z serii zdawała się tupać stopą po małej butelce żelek Lemme.
Krytycy wskoczyli do sieci i zatrzasnęli nowe reklamy Lemme jako „tanie i tandetne”.
Jedna osoba powiedziała: „Ktokolwiek pracuje z Kourtney przy kampaniach Lemme… Muszę zapytać, co myślisz? Na przykład, dlaczego wydaje się to takie tanie?”
Inny krytyk dodał: „To takie dziwne! Nic w tym nie krzyczy dobrze dla twojego zdrowia. Ciągle zapominam, że promuje witaminy”.