Technologia

Krykietowa aplikacja do gier strategicznych Hitwicket wzmacnia zespół kierowniczy

  • 9 marca, 2023
  • 4 min read
Krykietowa aplikacja do gier strategicznych Hitwicket wzmacnia zespół kierowniczy


Hitwicket to studio gier strategicznych, które opracowało tytułową grę strategiczną do krykieta Hitwicket oraz wersję dla wielu graczy o nazwie Hitwicket Superstars.

Studio gier Hitwicket z Hyderabadu wzmocniło swoje kierownictwo wyższego szczebla, mianując dwóch weteranów branży – Eve Chang i Krishnakanth Mallik Chaganti, ogłosił startup 9 marca.

Eve Chang została mianowana szefem produktu Hitwicket, gdzie będzie odpowiedzialna za planowanie mapy drogowej gry, zarządzanie operacjami na żywo, pomoc w zarządzaniu produkcją i mentoring zespołu.

Chang ma w sumie 15 lat doświadczenia zawodowego i wcześniej była właścicielem produktu przebojowych gier Imangi Studios, Temple Run i Temple Run 2. Pracowała również u wydawcy gier wideo Electronic Arts, gdzie była właścicielem produktu popularny tytuł Bejeweled Blitz.

Wcześniej Chang współpracowała z Activision nad Call of Duty Online z Tencent jako wydawcą, gdzie była producentem, zajmując się wszystkim, od produkcji, komunikacji i nadzorując między innymi testy użytkowników i zgody prawne, podała firma w oświadczeniu.

„Indie to szybko rozwijający się rynek i szybko stają się silną siłą rozwijającą gry mobilne na swoim rynku i poza nim. Krykiet ma niezrównany fandom i lojalnych fanów na całym świecie” – powiedział Chang.

Warto przeczytać!  Wycieczka samochodowa OnePlus w przyszłości rozpoczyna się w Delhi

W międzyczasie Chaganti będzie kierował funkcją inżynieryjną Hitwicket, koncentrując się na budowaniu wysokowydajnych zespołów technologicznych, powiedział startup w oświadczeniu.

Ma ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu gier, a ostatnio był współzałożycielem Playmat, mobilnej platformy pierwszych gier i twórcy gier bez kodu. Wcześniej przez około osiem lat pracował w Electronic Arts.

Startup stwierdził, że Chaganti opracował komponenty lub narzędzia, które napędzały gry, od projektów społeczności open source po konsole AAA i tytuły mobilne. Niektóre z gier, nad którymi pracował, to Tetris, Disney’s Epic Mickey 2: The Power of Two (WiiU), Disney’s Infinity (WiiU), Heroes of Dragon Age, Monopoly Slots, Bejeweled Stars i Plants Vs Zombies.

„Cieszymy się, że możemy powitać Eve i Mallik w zespole, który stara się stworzyć pierwszą globalną markę e-sportową z Indii. Idealnie do siebie pasują, ponieważ ich zróżnicowana wiedza specjalistyczna będzie miała natychmiastowy wpływ na wzrost dynamiki Hitwicket multi-fold ”- powiedział współzałożyciel Hitwicket, Kashyap Reddy.

„Doświadczenie Eve i Mallik w grach, zwłaszcza w rozwoju gier mobilnych, pomoże Hitwicket w globalnej ekspansji. Naszym celem jest nawiązanie silnego zaangażowania z graczami na całym świecie, przy jednoczesnym utrzymaniu solidnych operacji na żywo i poszerzeniu obecności w e-sporcie” – dodał.

Warto przeczytać!  Premiera Samsunga Galaxy Book 4 w Indiach. Sprawdź ceny, kolory, dane techniczne, oferty i więcej

Założone przez Reddy’ego i Keerti Singh, Hitwicket to studio gier strategicznych, które opracowało tytułową grę strategiczną do krykieta Hitwicket oraz wersję dla wielu graczy o nazwie Hitwicket Superstars.

Firma twierdzi, że ponad trzy miliony użytkowników gra w swoje gry w ponad 100 krajach, w tym w Indiach, Wielkiej Brytanii i Australii, przy czym ponad 30% użytkowników spoza Indii według stanu na listopad 2022 r. Twierdzi również, że gra przez 1,3 miliona minut. grać codziennie, ze średnią sesją użytkownika wynoszącą 45 minut.

Chaganti powiedział: „Wierzę, że Hitwicket Superstars oddaje istotę i emocje związane z meczem krykieta w najbardziej przystępny sposób. Celem jest uczynienie z Hitwicket popularnej gry wideo do krykieta, podobnej do tego, czym FIFA jest do piłki nożnej. Dzięki temu jest łatwym gospodarzem do wielu ekscytujących funkcji i systemów pomocniczych, które będą angażować graczy przez lata. Nie mogę się doczekać, aby wnieść moje doświadczenie do firmy i nadzorować strategię technologiczną, aby napędzać dalszy wzrost ”



Źródło