Rozrywka

Księżna Diora? Meghan Markle podpisała wielomilionowy kontrakt z modowym gigantem

  • 19 czerwca, 2023
  • 5 min read
Księżna Diora?  Meghan Markle podpisała wielomilionowy kontrakt z modowym gigantem


Francuski dom mody ma nawiązać współpracę z księżną Sussex, czyniąc ją znaną twarzą marki, po nominacji gwiazd tajskiego dramatu „KinnPorsche”, Nattawina Wattanagitiphata i Phakphuma Romsaithonga.

Po odwołaniu jej podcastu Po zaledwie jednym sezonie Meghan Markle wcieli się w nową główną rolę – jako twarz Diora.

W całym Hollywood krążą plotki, że następnym krokiem księżnej Sussex jest podpisanie kontraktu z francuskim gigantem mody, który może przynieść jej oszałamiające 20 milionów dolarów (czyli około 18,2 miliona euro) w ciągu trzech lat.

W kwietniu Markle podpisała kontrakt z agencją talentów WME i wygląda na to, że ich ostatnią misją jest „wymyślenie” rodziny królewskiej na nowo w następstwie negatywnego rozgłosu wokół Markle i pozornie napiętych relacji jej męża z rodziną, zwłaszcza w odniesieniu do publikacji z jego „opowiadającą wszystko” książkę „Oszczędność”.

Wraz ze spadkiem popularności w Stanach Zjednoczonych i za oceanem Meghan, dołączając do światowych gwiazd, w tym Rihanny i Jennifer Lawrence, jako publiczna twarz marki, prawdopodobnie w jakiś sposób przyczyni się do przywrócenia ich wizerunku.

Plotki o tym, że Meghan potencjalnie zostanie „Księżną Diora”, pojawiły się po tym, jak jeden z dyrektorów Spotify nazwał ją i Harry’ego „pieprzonymi naciągaczami” po nagłym zakończeniu ich umowy o wartości 25 milionów dolarów (około 22,8 miliona euro) z gigantem streamingowym.

Warto przeczytać!  Janet Jackson wdroży „czeki MeToo” i nowe zasady podczas swojej światowej trasy koncertowej Together Again

Bill Simmons, szef działu innowacji i monetyzacji podcastów w Spotify, przemawiając w swoim podcaście zatytułowanym „The F***ing Grifters”. To jest podcast, który powinniśmy z nimi uruchomić”, dodając: „Pewnej nocy muszę się upić i opowiedzieć historię Zoomu, który miałem z Harrym, aby spróbować pomóc mu z pomysłem na podcast. To jedna z moich najlepszych historii”.

W zeszły piątek (16 czerwca) Spotify anulowało umowę z Meghan i Harrym po tym, jak nie udało im się wyprodukować wystarczającej ilości treści w podcaście Meghan, Archetypes.

Koncentrując się na stereotypach wobec kobiet, ich firmie medialnej Archewell udało się dostarczyć zaledwie 13 godzin podcastu w ciągu trzech lat. We wzajemnym oświadczeniu firmy i giganta streamingowego stwierdzono, że obie strony „wzajemnie zgodziły się rozstać”.

Odkąd zrezygnowali z funkcji oficjalnych członków rodziny królewskiej w styczniu 2020 r., para musiała w dużej mierze finansować własny ekstrawagancki styl życia, mimo że ówczesny książę Karol podarował im „znaczną sumę”, aby wesprzeć ich przejście do niezależności finansowej.

Meghan i Harry przeprowadzili się z pałaców w Wielkiej Brytanii do 16-łazienkowej rezydencji w Montecito w Kalifornii po ich widocznej niechęci do wtargnięcia mediów i decyzji Pałacu Buckingham, aby uniemożliwić parze rozwijanie ich marki „SussexRoyal”.

Warto przeczytać!  Podsumowanie premiery 11. sezonu „Zamaskowanego piosenkarza”: Książka ujawnia się

Wygląda na to, że Meghan od dawna jest fanką Diora, zdecydowała się ubrać Diora od stóp do głów na usługę Queen’s Platinum Jubilee i niosła wersję kultowej torebki Lady Dior na koncert Global Citizen w Nowym Jorku.

Jeśli umowa dojdzie do skutku, będzie postępować zgodnie z długoletnią królewską tradycją. Jej zmarła teściowa, księżna Diana, słynęła z tego, że przy niezliczonych okazjach nosiła torebkę Lady Dior.

W 1995 roku Diana wzięła udział w otwarciu retrospektywy Paula Cézanne’a w Grand Palais w Paryżu, gdzie Pierwsza Dama Francji podarowała jej nowiutką, jeszcze niewydaną torebkę Dior, która wówczas nosiła nazwę „Chouchou”.

Dom mody wkrótce zmienił nazwę torby na „Lady Dior” w hołdzie dla ikony stylu Diany – ur. Torba była odkrywana na nowo i wypuszczana sezon po sezonie, kontynuując dziedzictwo Diany.

Chociaż Diana nie była oficjalną twarzą Diora, marka znana jest ze swoich znanych rzeczników-celebrytów.

W zeszłym miesiącu aktor Johnny Depp powrócił do luksusowego domu mody, podpisując umowę o wartości ponad 20 milionów dolarów (lub 18,2 miliona euro) i ulubieńca K-popu, Jimin z BTS został zarejestrowany jako globalny ambasador marki na początku roku.

Warto przeczytać!  Ben Affleck i pasierbica Emme śmieją się w Santa Monica

Dior, kierowany przez dyrektora kreatywnego Kim Jonesa, ogłosił również w poniedziałek, że umieszcza tajskich aktorów Nattawina Wattanagitiphata, lepiej znanego jako Apo, i Phakphum Romsaithong, nazywany Mile, jako ambasadorów swoich najnowszych mężczyzn w Tajlandii.

Duet występuje w niezwykle popularnym dramacie „KinnPorsche” i może pochwalić się milionami obserwujących na Instagramie.

Uznanie Tajlandii za rozwijający się rynek dóbr luksusowych to kolejny krok, który prawdopodobnie zostanie naśladowany przez inne luksusowe marki modowe.

Ten azjatycki kraj jest kluczowym wschodzącym rynkiem dla luksusowych marek, którego wartość szacuje się na 4,6 miliarda dolarów – czyli 4,2 miliarda euro – w 2023 roku i przewiduje się, że będzie rósł o 5,6 procent rocznie w ciągu najbliższych pięciu lat.


Źródło