Filmy

„Kung Fu Panda 4” zgarnął 55 milionów dolarów za drugi co do wielkości debiut franczyzowy

  • 11 marca, 2024
  • 11 min read
„Kung Fu Panda 4” zgarnął 55 milionów dolarów za drugi co do wielkości debiut franczyzowy


PONIEDZIAŁEK: Nieobecność sprawia, że ​​serce staje się bardziej czułe i w tym właśnie tkwi tajemnica sukcesu DreamWorks Animation Kung Fu Panda 4, który trafił do kin osiem lat po trzecim rozdziale.

Podobny do Kot w butach: Ostatnie życzenie (481,7 mln dolarów WW w 2022 r.), Nowa administracja studia animowanego w dalszym ciągu udowadnia, że ​​może budować franczyzę urodzoną przez Jeffreya Katzenberga bez obecności architekta filmów fabularnych. Kung Fu Panda 4, wydany przez właściciela DWA Universal, z karbem a 58 milionów dolarów 3-dniowe otwarcie, 8 milionów dolarów więcej niż 50 milionów dolarów zaobserwowane przez śledzenie. Ponieważ Uni ponownie przejął DWA w ostatnich latach, jest to największa szansa dla odnowionego partnerstwa po Fox i Paramount, przed Jak wytresować smoka: ukryty świat (55 mln dolarów w 2019 r.).

Razem z drugim weekendem Wydma: część druga (46,2 mln dolarów-44%, niesamowite utrzymanie dzięki tym Imax/PLF, łącznie 157,2 mln dolarów), cały rynek z ceną 138,1 mln USD odnotował pierwszy weekend wzrostów w 2024 r. w porównaniu z 2023 r. na poziomie +15%. Czy trend będzie kontynuowany? Choć wygląda na to, że wiosenna sprzedaż biletów Gila Kenana nabiera tempa Pogromcy duchów: Zamarznięte Imperium tuż za rogiem, zanim dotrzemy do początku kwietnia, dość trudno będzie porównywać wyniki z ubiegłorocznymi Film Super Mario Bros w pierwszy weekend, w którym na wszystkie filmy zarobiono 204,7 mln dolarów.

Kiedy oryginał Kung Fu Panda otwarty w 2008 roku do 60,2 miliona dolarów, nacisk na trójwymiarowość tego wszystkiego. Seria, w której występuje głos Jacka Blacka, również zapewniła duży odsetek osób w wieku 18–34 lat i pomimo tego, że czwarty quel nastąpił wiele lat później, ten segment fanów, starsi i młodsi, nadal tętnił życiem w IP, a osoby w wieku 18–34 lata stanowiły 48% widzów i 18-24 lata – 27%.

Uni zależało na wygraniu tej nieruchomości, więc nie było dla nich żadnym problemem skorzystanie z programu NBCUni Symphony, w ramach którego film promowany jest we wszystkich branżach konglomu, od dekoderów telewizji kablowej Xfinity po parki tematyczne. Wszystko zaczęło się podczas parady z okazji Święta Dziękczynienia w NBC, kiedy balon Po przeleciał ulicami Nowego Jorku, a następnie w połowie grudnia Black zaprosił Violę Davis i Awkwafinę do franczyzy na TikTok. Pierwszy Kung Fu Panda 4 zwiastun ukazał się 13 grudnia, a następnie niestandardowy zwiastun Po w pustynnym krajobrazie Wydma: Część druga, cały budynek do 400 milionów wyświetleń dla zwiastunów czwartej kolejki.

Inne rzeczy Symphony obejmowały dominację Po w serwisie streamingowym Peacock z 20-minutowym utworem medytacyjnym z przewodnikiem Keep Calm & Po, szynę Po-kuratorską i wspólną promocję z Zdrajcy — Najskuteczniejszy nieskryptowany serial Peacocka. Xfinity 10G też miał Kung Fu Panda 4 cale niestandardową promocję dodatkową usługi.

Spoty emitowane podczas wszystkich pięciu świątecznych meczów NBA oraz meczów mistrzostw AFC i NFC NFL w styczniu. Kung Fu Panda 4 zdominowała sezon Księżycowego Nowego Roku dzięki błyskawicznej akcji społecznej, współpracy z influencerami kulinarnymi w YouTube, a Awkwafina została wielkim marszałkiem Parady Księżycowego Nowego Roku w San Francisco. Trzy spoty zostały także wyemitowane w niedzielę Super Bowl, przed meczem, po meczu i podczas drugiej, niespodziewanej dogrywki w historii Super Bowl.

Warto przeczytać!  10 najlepszych filmów wojennych z każdego roku 2010

Po Super Bowl kampania w większym stopniu skupiła się na sporcie, obejmując reklamy w ESPN, NBC Sports, Fire TV i TikTok, a także niestandardową winietę z udziałem Blacka, Anthony’ego Davisa i Austina Reavesa, która była wyświetlana w mediach społecznościowych ESPN oraz podczas trzech linearnych meczów NBA z niestandardowymi reklamami piłkarskimi Liga MX i Premier League. W wersji cyfrowej film był sponsorem niestandardowej trasy koncertowej Bad Bunny Most Wanted Tour, a także sponsorował trasę koncertową Quinty Brunson Gorące epizod. W lutym w kanałach Max, Peacock, DirecTV, Kargo i Paramount+ wstrzymywano reklamy „Keep Calm & Po”. Były też niestandardowe winiety do zdjęcia, które zostało wyemitowane podczas emisji Codzienny pokaz, Posiekana, Premio Lo Nuestro I Najlepszy szef kuchnii miejsca docelowe na Szkoła podstawowa Abbotta, Ameryka ma talent, Przedpremierowe rozdanie nagród People’s Choice Awards i premiery Amerykański idol I Zamaskowany piosenkarz.

Dostępna była wtyczka Roblox, w której Po wchodził w interakcję z graczami w niestandardowej grze, która stała się doświadczeniem nr 1 na platformie i po raz pierwszy w historii Roblox zapewniła 1 milion bezpłatnych „emotikonów” o tematyce filmowej. Na TikToku odbyła się pierwsza w historii misja opatrzona marką z funkcją duetu, w ramach której otrzymano setki zgłoszeń od fanów, którzy pochwalili się swoimi ruchami „Skadoosh”; wzięły udział wpływowe osoby Rayna Vallandingham i The Coleman Family. Ponad 600 tys. fanów na YouTube i platformach społecznościowych dołączyło do Po w czterogodzinnym filmie przedstawiającym medytacje z przewodnikiem i ćwiczenia oddechowe.

Partnerami promocji byli między innymi marka oleju chili Fly by Jing i azjatycka marka kosmetyków Tower 28. Po pomógł osobom dojeżdżającym do pracy znaleźć drogę dzięki niestandardowej współpracy głosowej z Waze, a fani zostali zaproszeni do śledzenia duchowej podróży Po poprzez współpracę z drzewem feng shui z Karmą i Szczęście. Nawiązano także współpracę z World Wildlife Fund, zachęcającą rodziny i uczniów do ochrony pand za pośrednictwem PSA, materiałów w klasie i Zoomu w klasie z reżyserem Mike’em Mitchellem. Odbyła się także duża kampania multimedialna z Burger Kingiem, obejmująca posiłki dla dzieci.

Chociaż nie są to efektowne otwarcia, więcej produktów zapewnia dodatkowe pieniądze na wystawę: Blumhouse/Lionsgate’s Wyimaginowany przychodzi o godz 9,9 mln dolarów na trzecim miejscu po prognozie branżowej na 10–14 mln dolarów (zdjęcie było tanie, na poziomie 10 mln dolarów) i Angel Studios Cabriniego nie dokonał wielkich cudów 7,1 mln dolarów w czwartym.

SOBOTA: Szybka aktualizacja tutaj. Animacje Universal/DreamWorks Kung Fu Panda 4 wchodzi wyżej z a 19,4 mln dolarów Piątek (łącznie z zapowiedziami) i 55 milionów dolarówczyli tyle samo Jak wytresować smoka: ukryty świat otwarte od tyłu w 2019 roku. Animacja marki zawsze otwiera się szeroko. To wciąż drugi najlepszy start w USA dla Kung Fu Panda franczyzowa. CinemaScore to A-, ta sama ocena co pierwszy film, ale o stopień niższa od As uzyskanej za dwa i trzy.

Widzowie PostTrak przyznali czwartemu quelowi 80% pozytywnych i 59% zdecydowanych rekomendacji, podczas gdy dzieci poniżej 12 roku życia oceniły go w 90% pozytywnie, a 70% „trzeba zobaczyć”. Mężczyźni w grupie wiekowej 13–24 lat stanowią 58%, a 67% odbiorców. Osoby w wieku 18–24 lat wykazały się ogromnym 48%. Różnorodne demonstracje to 44% Latynosów i Latynosów, 22% rasy białej, 11% rasy czarnej i 18% rasy azjatyckiej. PLF stanowią 6% sprzedaży biletów, podczas gdy 3D – 17%. Zachód i Południe to dzielnice najbardziej tętniące życiem, a najbardziej dochodowe kino w kraju to The Cinemark Tinseltown El Paso w Teksasie, które do tej pory zarobiło prawie 40 tys. dolarów.

Warto przeczytać!  Królestwo planety małp przekroczy ważny kamień milowy w kraju

Legendarny/Warner Bros’ Wydma: część druga zarobił ok 12,3 mln dolarów wczoraj, co prawdopodobnie będzie 44 miliony dolarów drugi weekend, -47%, w sumie 154,7 mln dolarów. Biorąc pod uwagę te dwa filmy na czele, weekend może przynieść 133,3 mln dolarów, czyli +13% w porównaniu z tym samym filmem rok temu Krzyk VI skłonił się. Wow. Minęło trochę czasu, odkąd widzieliśmy udany weekend.

Lionsgate/Blumhouse’s Wyimaginowany zajmuje trzecie miejsce z wczorajszą kwotą 3,6 mln dolarów (wliczając premiery) w 3118 kinach, co zapowiada się na 9,3 mln dolarów otwarcie. Nie jest szokujące zobaczyć ten film poniżej jego prognozy wynoszącej 10–14 mln dolarów ani nie obarczony C+ CinemaScore i 57% w PostTrak. Jest raczej powolny jak na horror kategorii PG-13 i nie ma tu nic naprawdę modnego, co mogłoby wciągnąć dziewczyny M3GAN. Ale był tani w wykonaniu, bo kosztował 10 milionów dolarów. Jeszcze więcej produktów oznacza głębię w kasie.

Demokraci to 53% kobiet, 62% w wieku 18–34 lat, a najwięcej osób w wieku 18–24 lat – 32%, a kolejne 20% to osoby w wieku 13–17 lat. Różnorodne demonstracje to 38% Latynosów i Latynosów, 35% rasy kaukaskiej, 17% rasy czarnej, 6% rasy azjatyckiej. Pluszowego Misia najlepiej nadziewa się na wschodzie, południu i w południowej części centrum, a CNMK Tinseltown El Paso jest najbardziej dochodowym miejscem z 8 tys. dolarów. .

Studio Aniołów Cabriniego w 2840 kinach również jest poniżej oczekiwań, co nie jest szokiem przy wczorajszych i około 3 milionach dolarów 8 milionów dolarów Na weekend. Choć zrealizowany przez tego samego reżysera Dźwięk Wolności, Alejandro Monteverde, QAnon i skrajna prawica nie mają się czym ekscytować w świętych zakonnicach. Dzięki Bogu. Osoby wierzące, które się pojawiły, przyznały filmowi ocenę A CinemaScore i 94% PostTrak. Sześćdziesiąt dziewięć procent widowni to kobiety, przy czym największa grupa demograficzna to osoby w wieku 55+ (49%). Różnorodne wersje demonstracyjne obejmują 65% osób rasy kaukaskiej, 21% Latynosów i Latynosów, 4% osób rasy czarnej, 6% osób azjatyckich i 5% ludności narodowej/innej. Zachód jest najmiększym regionem Cabriniego choć reszta kraju jest w miarę równa. Regal UA King of Prusy na rynku filadelfijskim to jak dotąd najbardziej dochodowy teatr tego zdjęcia, z kwotą prawie 29 tys. dolarów.

PIĄTKOWE POPOŁUDNIE: Zgodnie z oczekiwaniami, Universal/DreamWorks Animation Kung Fu Panda 4 zmierza do drugiego co do wielkości otwarcia dla franczyzy z 52 miliony dolarów po piątku wynoszącym 18,4 mln dolarów (łącznie z zapowiedziami) w 4035 kinach. Oryginalny Kung Fu Panda otworzył się do 60,2 mln dolarów w 2008 roku, ten tytuł DWA był wówczas dystrybuowany przez Paramount.

Legendarny/Warner Bros’ Wydma: część druga ma siłę robaka piaskowego Arakis, powstrzymującego się 41 milionów dolarów lub -50%. Może być nawet lepiej. Kwota ta zapewnia pełnometrażową wersję powieści Franka Herberta Denisa Villeneuve’a 152 miliony dolarów przez EOD Sunday w 4074 kinach. W ubiegłym roku dzięki Krzyk VI, wszystkie filmy zarobiły 118 milionów dolarów. Być może ponownie zobaczymy tę samą kwotę na rynku.

Warto przeczytać!  Nowe komiksy Marvela z 27 marca: pełna lista

Produkcja horroru o misiu dla Lionsgate/Blumhouse za 10 milionów dolarów Wyimaginowany ogląda dokładnie to w ciągu trzech dni, co wystarczy na 3118 kin. Dziś jest to 3,2–3,8 mln dolarów.

Na czwartym miejscu znajduje się Angel Studios Cabriniego, który, jak powiedziano mi przez przedstawicieli dystrybucji, „nie jest filmem wypaczającym katolicyzm”. Pomyśl, ale moja mama byłaby pierwsza w kolejce. Zarezerwowane w 2840 kinach – szacunkowo 3,6 mln dolarów dzisiaj i 9–9,4 mln dolarów Na weekend.

Piąte idzie do Paramount’s Bob Marley: Jedna miłość w 2764 kinach z 1,1 mln dolarów dzisiaj i czwarty weekend 4,45 mln dolarów-40%, co daje łączną kwotę 89,7 mln dolarów. Film trafi do cyfrowej dystrybucji 19 marca.

PIĄTEK: Animacje Universal/DreamWorks Kung Fu Panda 4 zarobił 3,8 mln dolarów w czwartkowych wieczornych pokazach, które rozpoczęły się w czwartek o 14:00, co oznacza, że ​​KO przewyższa liczbę zapowiedzi z 2019 roku Jak wytresować smoka: ukryty świat (3 miliony dolarów), co jest najlepszym otwarciem dla tytułu DWA od czasu przejęcia studia przez Universal. Trzecie zdjęcie w Kung Fu Panda franczyza otworzyła się na 55 mln dolarów w 2016 r., po piątek, gdzie wartość wyniosła 17,3 mln dolarów. Perspektywy czwartego quelu w ten weekend kształtują się na północ od 50 milionów dolarów za miejsce nr 1. Wynik oglądalności Rotten Tomatoes wynoszący 82% jest lepszy od krytycznego wyniku filmu wynoszącego 72% świeżego.

Inna rodzina to podgląda Kung Fu Panda 4 nadepnięte, należały do ​​Disney/Pixar Pierwiastkowy (2,5 miliona dolarów, godzina 15:00) i Wonka (3,5 mln dolarów, godzina 15:00).

Horror-thriller z gatunku horroru PG-13 studia Lionsgate/Blumhouse Wyimaginowany pobrał 725 tys. dolarów z programów rozpoczynających się o 18:00. To liczba zgodna z Wyimaginowany tytuł reżysera Jeffa Wadlowa z 2018 roku, Prawda czy wyzwanie, która zaksięgowała 750 tys. dolarów, a następnie osiągnęła 18 mln dolarów i jest niższa niż 20th Century Studios Boogeyman który zaksięgował 1,1 mln dolarów i 12,3 mln dolarów w ciągu trzech dni. Wyimaginowany ma kosztować od 10 do 14 milionów dolarów. Przy 29% na Rotten Tomatoes jasne jest, że krytycy nie lubią pluszowych misiów.

Czekamy na oficjalną zapowiedź filmu Angel Studios Cabriniego ale słyszymy, że jest to około 500 tys. dolarów. Oczekuje się, że obraz będzie wart od 5 do 10 milionów dolarów.

Tymczasem Legendary/Warner Bros. Wydma: część druga zanotował w czwartkowy wieczór 6,4 mln dolarów, -4% w porównaniu ze środą, co dało tygodniowy zysk na poziomie 111 mln dolarów. Już za tydzień premiera kinowa Wydma: część druga pokonać cały krajowy bieg swojego poprzednika z 2021 r., Wydma, co przyniosło 108,8 mln dolarów; Fortuna tego filmu została wyssana z codziennej premiery w HBO Max i kinach, a także w Covid.


Źródło