Kylie Jenner powiększa swoje imperium warte miliardy dolarów! Potentatka makijażu skwierczy w czarnym skórzanym trenczu i czerwonych czółenkach, ogłaszając nową linię ubrań Khy
Kylie Jenner rozwija swoje miliardowe imperium biznesowe dzięki nowemu przedsięwzięciu – linii odzieży o nazwie Khy.
We wtorek 26-letnia potentata makijażu ogłosiła na swoim Instagramie swój nowy projekt modowy, zamieszczając skwierczące zdjęcie z podpisem „Poznaj Khy”.
Na zdjęciu gwiazda reality show – która obecnie spotyka się z aktorem Timothee Chalametem – siedziała na podłodze, ubrana w długi czarny skórzany trencz z rozpiętymi zamkami po bokach, odsłaniając jej zgrabne nogi.
Kruczowłosa piękność uzupełniła swój strój jaskrawoczerwonymi czółenkami, miała delikatny brązowy makijaż i ciemnoczerwoną szminkę na ustach.
Gwiazda Kardashians oznaczyła także oficjalne konto Khy na Instagramie, na którym znajdują się dwa jej zdjęcia oraz link do oficjalnej strony marki.
Pierwsze zdjęcie przedstawia Kylie od tyłu, ubraną w ten sam ciemny, oversize’owy trencz z paskiem w talii.
Ubranie ma wysoki kołnierz i duże rękawy w stylu vintage.
’Wkrótce. zarejestruj się na khy.com” – czytamy w podpisie.
Następne zdjęcie przedstawia rozmyte ujęcie jej spacerującej ulicą w tle, z nazwą marki wypisaną dużymi białymi literami.
W biografii tej strony na Instagramie widnieje informacja „już wkrótce”.
Marka zamieściła także krótki klip, na którym Kylie modeluje trencz. Film zaczął się od jej twarzy odwróconej od kamery, po czym odwrócił się w bok.
Na klipie mama dwójki dzieci miała czarne warkocze zaczesane w elegancki kok.
Tymczasem strona internetowa nowej marki zawiera zdjęcie Jennera od tyłu i oferuje użytkownikom możliwość zapisania się w celu uzyskania „wcześniejszego dostępu”.
Na stronie nie podano daty oficjalnej premiery ani daty wczesnego dostępu.
398 milionów obserwujących Kylie było zachwyconych ogłoszeniem, a jej najlepsza przyjaciółka Anastasia Karanikolaou skomentowała „yupppp”.
Czy to alter ego? inny zapytał w odniesieniu do nazwy marki.
„Proszę, bądźcie życzliwi dla naszych kieszeni” – dodał ktoś inny, choć przedział cenowy marki nie jest obecnie znany.
Fryzjer gwiazd, Jesus Guerrero, dodał: „Miło cię poznać, khy!”
Ktoś inny spekulował, czy oświadczenie Jenner ma coś wspólnego z tym, co powiedziała jej siostrzenica North West podczas transmisji na żywo w mediach społecznościowych.
„Czy to jest ta marka, o której North mówiła na żywo? hahaha” – zapytał użytkownik.
Puck News już w lipcu informował, że Jenner współpracuje z Emmą i Jensem Grede – małżeństwem biznesowym, które współpracuje z jej siostrą Kim Kardashian nad jej odnoszącą sukcesy marką SKIMS, a także jego siostrą Khloe Kardashian nad jej marką Good American.
Chociaż Jenner jest najbardziej znana ze swojego imperium makijażu, wcześniej współpracowała ze swoją siostrą Kendall Jenner przy linii modowej dla PacSun w 2012 roku.
Trzy lata później Jenner wypuściła na rynek swoje zestawy do ust, szturmem podbijając branżę kosmetyczną.
Sukces marki sprawił, że znalazła się na okładce magazynu Forbes jako „najmłodsza miliarderka, która sama dorobiła się majątku”.
W 2019 roku sprzedała większościowy pakiet Kylie Cosmetics firmie Coty.
Jeśli chodzi o przyszłość marki, już wcześniej informowała, że czteroletnia córka Stormi może pewnego dnia przejąć kontrolę nad marką.
„Stormi jest moim dziedzictwem. Wychowuję ją tak, aby była mądra, miła i zdeterminowana. Może pewnego dnia przejmie Kylie Cosmetics? Tylko jeśli będzie chciała” – podzieliła się w wywiadzie dla magazynu tmrw.
Potentat dzieli Stormi i rocznego syna Aire z byłym chłopakiem rapera Travisem Scottem (32 l.).
Od tego czasu związała się z gwiazdą „Call Me By Your Name” Timothee, z którym po raz pierwszy nawiązała romans w kwietniu.