Rozrywka

„Last Night” Morgana Wallena zajmuje pierwsze miejsce na liście Hot 100 już szósty tydzień — Billboard

  • 15 maja, 2023
  • 7 min read
„Last Night” Morgana Wallena zajmuje pierwsze miejsce na liście Hot 100 już szósty tydzień — Billboard


„Last Night” Morgana Wallena utrzymuje się przez szósty tydzień na pierwszym miejscu listy przebojów Billboard Hot 100.

„Kill Bill” SZA utrzymuje się na 2. miejscu listy Hot 100, trzy tygodnie po tym, jak stał się jej pierwszym numerem 1, i zajmuje najdłuższe miejsce – 20 tygodni – w historii listy przebojów Hot R&B/Hip-Hop Songs.

Ponadto „Ulubiona piosenka” Toosii przeskakuje z 11. na 8. miejsce na liście Hot 100, stając się jego pierwszą dziesiątką na liście.

Hot 100 łączy transmisje strumieniowe wszystkich gatunków w USA (oficjalne audio i oficjalne wideo), audycje radiowe i dane dotyczące sprzedaży. Wszystkie listy przebojów (datowane na 20 maja 2023 r.) zostaną zaktualizowane na Billboard.com jutro (16 maja). Wszystkie aktualności z list przebojów można śledzić na @billboard i @billboardcharts zarówno na Twitterze, jak i na Instagramie.

„Last Night” Wallena, wydany przez Big Loud/Mercury/Republic Records, przyciągnął 60,2 miliona wyświetleń w audycjach radiowych (wzrost o 8%) i 34,3 miliona odtworzeń (wzrost o 6%) oraz sprzedał się 9 000 pobrań (spadek o 2%) w 5 maja -11 tydzień śledzenia, według Luminate.

Piosenka, która po raz pierwszy prowadziła listę Hot 100 w marcu, stając się jego pierwszym liderem na liście, odbija się od drugiego miejsca na ósmy tydzień na pierwszym miejscu listy przebojów Streaming Songs; utrzymuje się na 2. miejscu pod względem sprzedaży utworów cyfrowych, po tygodniu na szczycie; i utrzymuje się na piątym miejscu w Radio Songs.

Tydzień po tym, jak stał się pierwszą piosenką, która jednocześnie znalazła się na szczycie listy Hot 100 i Country Airplay, „Last Night” dodaje drugi tydzień na szczycie tej ostatniej listy. Popycha również 13-12 na Pop Airplay, 15-14 na Adult Pop Airplay i 22-19 na Adult Contemporary.

„Last Night” prowadzi jednocześnie przez 14 tydzień na liście Hot Country Songs, która wykorzystuje tę samą metodologię co Hot 100.

Warto przeczytać!  Jonathan Van Ness wreszcie porusza „problemy z wściekłością” na planie „Queer Eye”.

Jak wcześniej informowaliśmy, album nadrzędny Jedna rzecz na raz na szczycie listy Billboard 200 przez 10 tydzień. Jako ostatni LP Wallena, Dangerous: podwójny albumrównież panował przez 10 klatek, zostaje pierwszym solistą płci męskiej w historii z 10-tygodniowymi numerami jeden po drugim, datowanymi na premierę listy przebojów w 1956 roku.

„Kill Bill” SZA utrzymuje się na 2. miejscu listy Hot 100, trzy tygodnie po tym, jak stał się jej pierwszym numerem 1. Przez 20. i 21. tydzień rządzi wielometrycznymi listami przebojów Hot R&B/Hip-Hop Songs i Hot R&B Songs odpowiednio.

W Hot R&B/Hip-Hop Songs „Kill Bill” przechodzi do historii, ponieważ łączy „Old Town Road” Lil Nas X z udziałem Billy’ego Raya Cyrusa, zajmując najdłuższe miejsce na pierwszym miejscu, odkąd lista stała się wszechogarniającym przeglądem gatunków w 1958 roku

Większość tygodni na pierwszym miejscu w kategorii Hot R&B/Hip-Hop Songs:

  • 20, „Kill Bill”, SZA, 2022-23
  • 20, „Old Town Road”, Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus, 2019
  • 18, „Industry Baby”, Lil Nas X i Jack Harlow, 2021-22
  • 18, „One Dance”, Drake feat. WizKid i Kyla, 2016
  • 16, „Niewyraźne linie”, Robin Thicke feat. TI + Pharrell, 2013
  • 15, „Być bez ciebie”, Mary J. Blige, 2006

„Flowers” ​​Miley Cyrus powtarza się na trzecim miejscu listy Hot 100, po ośmiu tygodniach na pierwszym miejscu, począwszy od debiutu w styczniu. Publikuje 13. tydzień na szczycie Radio Songs (91,5 miliona słuchaczy, wzrost o 1%).

„Flowers” ​​zajmuje 10. najdłuższe panowanie od czasu powstania Radio Songs w grudniu 1990 r. (Dopasowuje się również do „One Sweet Day” Mariah Carey i Boyz II Men, co stanowi drugą najdłuższą dominację singla Columbia Records, po zaledwie „Easy” Adele Na mnie.”)

Większość tygodni na pierwszym miejscu w piosence radiowej:

  • 26, „Oślepiające światła”, The Weeknd, 2020
  • 18, „Iris”, Goo Goo Dolls, 1998
  • 16, „Dziewczyny takie jak ty”, Maroon 5 feat. Cardi B, 2018
  • 16, „Należymy do siebie”, Mariah Carey, 2005
  • 16, „Nie mów”, Bez wątpienia, 1996-97
  • 15, „Nie przejmuj się”, Adele, 2021-22
  • 14, „Wielkie nadzieje”, Panika! Na dyskotece, 2018-19
  • 14, „Nikt”, Alicia Keys, 2007-08
  • 14, „Ponieważ mnie kochałeś”, Celine Dion, 1996
  • 13, „Kwiaty”, Miley Cyrus, 2023
  • 13, „Bez peelingów”, TLC, 1999
  • 13, „Kocham cię zawsze na zawsze”, Donna Lewis, 1996
  • 13, „One Sweet Day”, Mariah Carey & Boyz II Men, 1995-96
  • 13, „Znak”, As bazowy, 1994
  • 13, „Koniec drogi”, Boyz II Men, 1992
Warto przeczytać!  Aktorka Gina Carano pozywa Disneya i Lucasfilm z pomocą Elona Muska

Utwór „Ella Baila Sola” Eslabona Armado i Peso Plumy ponownie zajmuje 4. miejsce na liście Hot 100, co jest najlepszym wynikiem w historii regionalnej meksykańskiej piosenki w historii listy przebojów. Współpraca od szóstego tygodnia zajmuje pierwsze miejsce na multimetrycznej liście przebojów Hot Latin Songs.

„Calm Down” Remy i Seleny Gomez uzupełnia pierwszą piątkę listy Hot 100, utrzymując się na 5. miejscu. Jest na szczycie listy Billboard US Afrobeats Songs przez 37 tydzień, przedłużając najdłuższą regułę od czasu rozpoczęcia rankingu nieco ponad rok temu (we współpracy z festiwalem muzycznym i globalną marką Afro Nation).

„Creepin’” Metro Boomin, The Weeknd i 21 Savage utrzymuje się na 6. miejscu listy Hot 100 po zdobyciu 3. miejsca, a „Un x100to” Grupo Frontera i Bad Bunny utrzymuje się na 7. miejscu, po osiągnięciu 3. miejsca. 5.

„Ulubiona piosenka” rośnie z 11. na 8. miejsce na liście Hot 100, gdzie staje się pierwszą dziesiątką dla Toosii, urodzonego jako Nau’Jour Grainger w Syracuse w stanie Nowy Jork, gdzie dorastał przed przeprowadzką do Raleigh w Karolinie Północnej i kontynuując karierę muzyczną. Melodyjny utwór rapowy zyskuje 28,5 miliona słuchaczy (wzrost o 11%), 20,7 miliona streamów (wzrost o 6%) i 3000 sprzedanych egzemplarzy (spadek o 2%). Pomagając w obliczeniach, remiks z udziałem Khalida pojawił się 5 maja (pierwszy dzień tygodnia śledzenia). Singiel znajduje się również na szczycie multimetrycznej listy przebojów Hot Rap Songs przez drugi tydzień.

Warto przeczytać!  Ticketmaster ukrywa fałszywe opłaty za loginami i menu

TikTok był kluczem do profilu utworu, zarówno dzięki jego oryginalnej, jak i przyspieszonej wersji. Pomiędzy nimi, piosenka znalazła się na ścieżce dźwiękowej ponad 1 miliona klipów na platformie. (Aktywność na TikTok nie przyczynia się bezpośrednio do billboardywykresy.)

10 najlepszych piosenek: „Ulubiona piosenka” to 43. miejsce w pierwszej dziesiątce listy Hot 100 ze słowem „piosenka” w tytule. Lista zaczęła się od „The Chipmunk Song” The Chipmunks z Davidem Seville (nr 1 przez cztery tygodnie w latach 1958-59), a ostatnio została wzmocniona… innym standardem Yuletide, „The Christmas Song (Merry Christmas)” Nata Kinga Cole’a Tobie),”, który dotarł do regionu po raz pierwszy w ostatnim sezonie wakacyjnym (nr 9). Tuż przed tym „I Like You (A Happier Song)” Post Malone’a z udziałem Doja Cat, przebój nr 3 w październiku ubiegłego roku.

„Die for You” The Weeknd i Ariany Grande spada na 8-9 miejsce na liście Hot 100, po tygodniu na pierwszym miejscu w marcu.

W pierwszej dziesiątce listy przebojów Hot 100 „Anti-Hero” Taylor Swift utrzymuje się na 10. miejscu. Utwór ten stał się jej jedynym najdłużej utrzymującym się numerem 1 przez osiem tygodni w okresie od listopada do stycznia. Dodaje 27. tydzień w pierwszej dziesiątce, podobnie przedłużając jej najdłuższy pobyt na poziomie.

Ponownie, jeśli chodzi o wszystkie wiadomości z list przebojów, możesz śledzić @billboard i @billboardcharts zarówno na Twitterze, jak i Instagramie, a wszystkie listy przebojów (datowane na 20 maja), w tym całość Hot 100, zostaną odświeżone na Billboard.com jutro (16 maja).

Luminate, niezależny dostawca danych do billboardy wykresów, dokonuje dokładnego przeglądu wszystkich przesłanych danych wykorzystanych do zestawiania tygodniowych rankingów wykresów. Luminate przegląda i uwierzytelnia dane. W partnerstwie z billboardydane uznane za podejrzane lub nieweryfikowalne są usuwane przy użyciu ustalonych kryteriów przed wykonaniem i opublikowaniem ostatecznych obliczeń wykresów.


Źródło