Rozrywka

Leo, The Boss Baby wśród najczęściej oglądanych tytułów w nowym zrzucie danych

  • 23 maja, 2024
  • 3 min read
Leo, The Boss Baby wśród najczęściej oglądanych tytułów w nowym zrzucie danych


Kiedy w czwartek Netflix opublikował swój najnowszy duży zestaw danych – drugi pod nazwą „Co obejrzeliśmy: raport o zaangażowaniu Netflix” – animowane funkcje w dalszym ciągu wykazywały ogromny wpływ na streamera. Spośród 100 najczęściej oglądanych tytułów w okresie objętym badaniem, od lipca do grudnia 2023 r., 33 to animacje, co dało łącznie 1 087 600 000 wyświetleń.

Biorąc to pod uwagę, tytuły licencjonowane od innych studiów w dalszym ciągu mocno przyćmiewały oryginały Netflix pod względem wpływu. Spośród 33 tytułów animowanych znajdujących się na liście 100 najlepszych pięć zostało wyprodukowanych przez Netflix; z Adamem Sandlerem w roli głównej Lew zajął w sumie najwyższe miejsce na 3. miejscu, uzyskując 96 milionów wyświetleń. Uwzględniono innych, którzy dokonali cięcia Król Małp (nr 30, 42 900 000 wyświetleń), Bieg kurczaków: Świt samorodka (#41, 35 200 000 wyświetleń), nominowany do Oscara Nimona (nr 47, 31 200 000 wyświetleń), Bestia Morska (nr 84, 20 800 000 wyświetleń) i Powrót do Outbacku (nr 93, 19 600 000 wyświetleń).

Warto przeczytać!  Ariana Madix „nie radzi sobie” po romansie Toma

Zdecydowanie największym dostawcą najwyżej ocenianych filmów animowanych serwisu Netflix był Universal, który na mocy umowy licencyjnej na wyłączność dostarczył w tych miesiącach do streamera 22 tytuły – większość z nich pochodziła od DreamWorks i Illumination. Inne firmy obecne na liście to Sony (3), Paramount/Nickelodeon (1) i francuska SND (1). W tym przypadku względny wpływ tytułów licencjonowanych na oryginały nie różni się aż tak bardzo od tego, co zaobserwowano w serwisie telewizyjnym Netflix, biorąc pod uwagę wyjątkowy talent streamera do tworzenia fenomenów ze starych seriali, które zajmowały pierwsze miejsca na listach przebojów, takich jak Garnitury. Ogólnie rzecz biorąc, tytuły animowane pozostają świetną inwestycją dla streamera – na początek, biorąc pod uwagę ich tendencję do wielokrotnego wyświetlania dzieciom.

Uwzględniono także inne tytuły animowane zajmujące wysokie miejsca w najnowszym raporcie Netflixa, uporządkowane według liczby wyświetleń Dziecko szefa (61 700 000), Psi Patrol: Film (59 000 000), Cudowny: Biedronka i Czarny Kot, film (49 700 000), Grinch doktora Seussa (45 300 000), Film Super Mario Bros (44 900 000), Śpiewać (40 800 000), Hotel Transylwania (40 100 000), Trolle (38 300 000), Śpiewaj 2 (37 500 000), Shreka (35 100 000), Krudowie: nowy wiek (34 700 000), Kot w butach: Ostatnie życzenie (33 800 000), Dzięcioł drzewny (29 100 000), Shreka 2 (27 000 000), Minionki: Powstanie Gru (26 200 000), Spider-Man: Po drugiej stronie Spider-Verse (24 700 000), Podły ja 2 (23 900 000), Sekretne życie zwierząt domowych (23 900 000), specjalny Minionki i więcej, tom 2 (23 800 000), Źli goście: bardzo złe wakacje (23 500 000), Minionki (22 400 000), Madagaskar (20 800 000), Krudowie (19 300 000), Film o pszczołach (19 100 000), Kapitan Majtas: Pierwszy epicki film (19 000 000) i Hotel Transylwania (18 300 000).

Warto przeczytać!  Oryginalna ścieżka dźwiękowa, Drive-In i nie tylko

Ostatnio debiutujące tytuły jak Thelma Jednorożeci gotowy do wydania anime Moja dziewczyna Oni jutro Netflix w przyszłym miesiącu zaprezentuje filmy animowane, w tym film DreamWorks Dom, Film lego, Film Lego Batman i jego oryginał Ultraman: Powstanie.


Źródło