Marketing

Linia pakująca Stemilt podnosi poziom, aby świeżość była na pierwszym miejscu w miksie jabłek

  • 10 listopada, 2023
  • 4 min read
Linia pakująca Stemilt podnosi poziom, aby świeżość była na pierwszym miejscu w miksie jabłek



WENATCHEE, Waszyngton – Stemilt stawia w tym sezonie „a” na jabłkach dzięki „mocnej” mieszance odmian, „nowemu” rozszerzeniu linii jabłek i „misji” do świeżości. Don Reeves, kierownik zakładu Stemilt na produkcji, dzieli się informacją, że nowe rozszerzenie pomoże poprawić jakość jabłek w workach dzięki drugiemu zautomatyzowanemu sortownikowi wad. Chętna do dzielenia się swoimi możliwościami, dyrektor ds. marketingu Stemilt, Brianna Shales, zachęca sprzedawców detalicznych do dzielenia się mieszanką jabłek Stemilt, wypełnioną starannie, aby zachwycić konsumentów w tym sezonie jabłkowym.

„Mamy duże zbiory jabłek, a rozszerzenie linii jabłek naprawdę pomoże podnieść jakość naszej mieszanki jabłek” – mówi Reeves. „Konsumenci mają większe zapotrzebowanie na owoce w workach. Wiedzieliśmy, że potrzebujemy większej automatyzacji do pakowania jabłek w workach, dlatego rozszerzyliśmy naszą główną linię do jabłek na stacji Olds w Wenatchee o 10 000 stóp kwadratowych. Jabłka przechodzą już przez jeden sortownik wad na głównej linii, ale dodaliśmy drugi sortownik, który poprawi jakość jabłek trafiających do worków.

Oprócz jakości dodanie przedłużenia linii pomoże poprawić wydajność i dokładność obsługiwaną przez tę samą liczbę osób. Stemilt spodziewa się wzrostu przepustowości o 30%. Pracownicy, którzy kiedyś ręcznie pakowali jabłka, teraz obsługują automatyczne maszyny pakujące.

Warto przeczytać!  Liderzy twierdzą, że „rynek zdecydował” w sprawie najlepszego koszyka energetycznego dla Australii

„Wydajność jest zawsze ważna w firmie Stemilt, ale jest kluczem do naszego sukcesu podczas zbiorów jabłek na większą skalę” – mówi Reeves. „Rozszerzenie linii pomoże nam dostarczać jabłka o stałej jakości i wysokiej jakości w opakowaniach, które sprawią, że sprzedaż jabłek będzie wygodna dla sprzedawców detalicznych i kupujących”.

Nowa odmiana jabłek Stemilt obejmuje ulubione jabłka konsumentów, w tym Fuji, Gala, Honeycrisp, Pink Lady® i Granny Smith. Liczba jabłek rośnie w przypadku wszystkich jabłek, w tym nowych odmian klubowych, takich jak Cosmic Crisp® i SweeTango®. W szczególności Cosmic Crisp® i SweeTango® zwiększają swoją objętość produktów organicznych, co daje sprzedawcom detalicznym możliwość podzielenia się nimi z konsumentami produktów organicznych, którzy chcą spróbować czegoś nowego. Dzięki szerokiej gamie dostępnych rozmiarów Stemilt z radością pomaga sprzedawcom detalicznym w planowaniu dużych promocji Lil Snappers® na owoce w rozmiarze dziecięcym o wadze 3 funtów. torby typu worek i wnieś wartość do tej kategorii dzięki wadze 5 funtów. Pakiety miłośników Apple.

„Matka natura była dla nas dobra w sezonie wegetacyjnym, co oznacza, że ​​sprzedawcy detaliczni mają mnóstwo możliwości dzielenia się z konsumentami wysokiej jakości, świeżymi jabłkami” – powiedziała Brianna Shales, dyrektor ds. marketingu Stemilt. „Promocje to świetny sposób na wyróżnienie mieszanki jabłek Stemilt i zwrócenie uwagi konsumentów na dobrze zapowiadające się odmiany, takie jak SweeTango® i Cosmic Crisp®, lub długoletnie marki, takie jak Lil Snappers®. To idealny czas, aby pochwalić się jabłkami, ponieważ dzięki naszym możliwościom pakowania przenosimy jakość i smak jabłek na wyższy poziom”.

Warto przeczytać!  Jak je tworzyć i co zawierać

O Stemilcie

Stemilt jest rodzinnym hodowcą, pakowaczem i spedytorem owoców z drzew. Misją firmy Stemilt, będącej własnością i zarządzanej przez rodzinę Mathison, jest kultywowanie ludzi i zachwycanie konsumentów doskonałością słynnych na całym świecie owoców. Stemilt jest liderem na rynku czereśni i organicznych owoców drzewnych oraz kluczowym dostawcą jabłek i gruszek. Poprzez Odpowiedzialność firma prowadzi działalność zrównoważoną środowiskowo i odpowiedzialną społecznie


Źródło