Marketing

Livewire wita nowe osoby w firmie gametech

  • 18 stycznia, 2023
  • 4 min read
Livewire wita nowe osoby w firmie gametech


Livewire powołała swój zespół wykonawczy i kierownictwo wyższego szczebla w obszarach kreatywnych, produktowych, marketingowych i HR, aby umocnić swoją pozycję wiodącego eksperta w zakresie ekosystemu gier i zaufanego partnera marek i agencji.

Dołączenie do globalnej firmy gametech jest Garetha Leedinga, który uzupełnia zespół wykonawczy Livewire jako dyrektor ds. innowacji. Będzie odpowiedzialny za akcelerację marek w świecie gier poprzez innowacyjną i immersyjną reklamę.

Leeding był ostatnio szefem strategii kreatywnej Snap Inc. w regionie APAC i ma imponujące 15 lat doświadczenia w pracy z globalnymi markami nad ich strategicznym i kreatywnym kierunkiem.

Kierował zespołami na całym świecie i zdobył ponad 60 międzynarodowych nagród, takich jak adidas, Guinness, Pepsi, Pringles, Uber i YouTube. Dołączając jako pierwszy kreator globalnie do agencji We Are Social i awansując do roli wykonawczego dyrektora kreatywnego, odegrał kluczową rolę w budowaniu zespołu, portfolio klientów i profilu firmy, ustanawiając ją jako największą na świecie i najczęściej nagradzaną kreację kierowaną społecznie agencja.

Dodatkowi pracownicy w kluczowych obszarach działalności będą wspierać strategiczny plan działania zespołu wykonawczego:

Warto przeczytać!  Giatec® przedstawia SmartRock® Pro, pierwszy w pełni

• Tamim Noorzad dołącza do Livewire jako dyrektor produktu z 15-letnim doświadczeniem w rozwijających się zespołach produktowych i fundacjach, w tym w Airtasker i Zip Co. Dzięki doskonałym umiejętnościom UX i analitycznym rozwiązywaniu problemów, wzbogaci wysokowydajny zespół produktowy Livewire, rozwijając ekosystem produktów aby stale zaspokajać potrzeby klientów Livewire i społeczności graczy.
• Maksa Hegermana został mianowany dyrektorem ds. marketingu i komunikacji, z doświadczeniem w kierowaniu biznesem oraz kierowaniu strategicznym i kreatywnym w zakresie gier, reklamy i komunikacji, zarówno w firmie, jak iw agencji. Jest nagradzanym na całym świecie i strategicznie kreatywnym budowniczym marki z ponad 25-letnim doświadczeniem w skutecznym rozwijaniu firm, agencji i środowisk gier w Stanach Zjednoczonych, Chinach, Indiach i całej Australii dla marek takich jak Nike, Oakley, Apple, Electronic Arts i Tencent. Max będzie odpowiedzialny za przeniesienie marki Livewire na wyższy poziom poprzez tworzenie skutecznych strategii komunikacyjnych w całym portfolio marek na całym świecie.
Jako nowo mianowany dyrektor ds. ludzi i kultury, Krystyna Storey dołącza do Livewire po 18 latach budowania wysokowydajnych zespołów w globalnych korporacjach, takich jak Gartner i Revlon, a także start-upach technologicznych, takich jak OnDeck i SocietyOne. W Livewire Christine będzie kierować zaangażowaniem pracowników, pracując nad dostosowaniem systemów HR i strategii biznesowej w celu przyciągnięcia i zatrzymania najlepszych talentów w branży.

Warto przeczytać!  Pernod Ricard: alkohole premium, biznes premium (OTCMKTS:PDRDF)

dyrektor ds. innowacji w Livewire, Garetha Leedinga powiedział, że nie może się doczekać przyspieszenia wejścia marek do świata gier, aby stał się on istotną i trwałą częścią marketingu mix.

„Livewire turbodoładowuje możliwości dla marek w grach. Łącząc największe możliwości reklamy w grze ze strategiczną i kreatywną doskonałością, mamy nieograniczony potencjał definiowania zaangażowania marki nowej generacji. Biznes przyciąga największe światowe marki i szybko się rozwija, ponieważ umożliwiamy im dotarcie do miliardów oczu. To niezwykle ekscytujące móc dołączyć do firmy w kluczowym momencie dla firmy znajdującej się na krawędzi intensywnego wzrostu”.

Prezesi i współzałożyciele Livewire, Brada Manuela oraz Indy Khabra dodał: „Wraz z szybką ekspansją pojawia się zapotrzebowanie na wyjątkowych liderów i stale ewoluującą strategię, aby umocnić naszą pozycję jako lidera branży w branży gametech. Ta szansa rezonuje z niesamowitym talentem i mamy wielkie szczęście, że ponownie wyznaczyliśmy wysoko wykwalifikowane osoby, które będą napędzać dalszy rozwój i sukces Livewire.”

Z silnym naciskiem na budowanie wzmacniającego i wspierającego miejsca pracy w celu przyciągnięcia i zatrzymania najlepszych ludzi, zespół wykonawczy i kierownictwo wyższego szczebla będą odpowiedzialni za dostarczanie przełomowych prac dla marek i wydawców gier oraz wspieranie rozwoju wiodącej na świecie kultury.

Warto przeczytać!  DeFacto – Globalna wizja

Nominacje wynikają z szybkiej ekspansji firmy w Ameryce Północnej, Australii, Wielkiej Brytanii, Azji Południowo-Wschodniej, DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) i Indiach; ogłoszenie partnerstw kluczowych marek, w tym Uber Eats, Amazon Music UK i NBL League w ramach przełomowej umowy z NBA 2K League; oraz mianowanie kadry kierowniczej wyższego szczebla – dyrektor handlowy (CCO) z siedzibą w USA Lionel Simoraz australijski dyrektor operacyjny (COO), Sarah La Roche i dyrektor finansowy (CFO), Michelle Sheehan.

Górne zdjęcie: Gareth Leeding, Christine Storey i Max Hegerman




Źródło