LoveChild współpracuje z Myntra, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity
![LoveChild współpracuje z Myntra, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/02/lovechild-partners-with-myntra-770x470.jpg)
![<p>Fotografia z reklamy</p>](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/02/LoveChild-wspolpracuje-z-Myntra-Marketing-Advertising-News-ET-BrandEquity.cms.png)
LoveChild, marka kosmo-wellness i piękna, wprowadziła w tym sezonie ślubnym kosmetyki, które pobudzają rumieńce i wyprofilowane kości policzkowe.
Dodając do istniejących kategorii produktów, takich jak szminki, kosmetyki do makijażu oczu, produkty do pielęgnacji skóry, zapachy i wellness, marka wkracza teraz do kategorii makijażu twarzy z nową gamą produktów, aby wzmocnić zaangażowanie marki w poszerzanie portfolio o produkty integracyjne. w komunikacie prasowym.
Nasycony dobroczynnymi olejkami odżywczymi i składnikami pielęgnującymi skórę, „podkreślony”. nachre’ I ’rumieniec zespołu baajazostały opracowane z myślą o wszystkich indyjskich odcieniach i odcieniach skóry, dodała firma.
Zainspirowane radością z miłości własnej i wspaniałością indyjskich wesel, produkty te ożywiają energię i atmosferę takich uroczystych chwil poprzez projekt opakowania. Wszystkie formuły i odcienie są dostosowane do każdego nastroju i okazji, torując sobie drogę do wzmocnienia kategorii makijażu na MiłośćDziecko.
Dążąc do penetracji stale rozwijającego się i dynamicznego segmentu kosmetyków, LoveChild nawiązał współpracę z wiodącym miejscem handlu elektronicznego, Myntra Beauty, w celu wprowadzenia na rynek zupełnie nowego wyróżnionego nachre, palety rozświetlaczy i rumieniec zespołu baaja róże w kremie.
Masaba Gupta, założyciel LoveChild, powiedział: „Dzięki ogromnej miłości z całego kraju, tym razem nawiązaliśmy współpracę z Myntra, aby zwiększyć wykrywalność marki w całym kraju i stać się potężnym graczem w segmencie kosmetyków. Jestem podekscytowany, że mogę rozpocząć to skojarzenie i jaki jest lepszy sposób na wejście do kategorii makijażu twarzy z „opaską, bajaa i 100-watowym blaskiem!”
Sharon Pais, dyrektor ds. biznesowych w firmie Myntra, powiedziała: „Cieszymy się, że firma Lovechild wkracza do kategorii makijażu twarzy, wprowadzając na rynek swoje znakomite palety rozświetlaczy i kremowe róże. Charakterystyczny styl Masaba Gupta naprawdę odzwierciedla się w produktach, które są gotowe trafić w gusta naszej kwitnącej bazy entuzjastów piękna poszukujących wysokiej jakości, świadomych i modnych wyborów do makijażu i dobrego samopoczucia w przystępnych cenach”.
„Myntra Beauty jest świadkiem wzrostu popytu w kategorii produktów do makijażu i dobrego samopoczucia i jesteśmy pewni, że nowe produkty Lovechild zwiększą nasze portfolio, jeszcze bardziej wzmacniając nasze relacje z naszymi klientami” — dodał Pais.
Obejrzyj wideo tutaj: