Marketing

LoveChild współpracuje z Myntra, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity

  • 23 lutego, 2023
  • 3 min read
LoveChild współpracuje z Myntra, Marketing & Advertising News, ET BrandEquity


<p>Fotografia z reklamy</p>
Kadr z reklamy

LoveChild, marka kosmo-wellness i piękna, wprowadziła w tym sezonie ślubnym kosmetyki, które pobudzają rumieńce i wyprofilowane kości policzkowe.

Dodając do istniejących kategorii produktów, takich jak szminki, kosmetyki do makijażu oczu, produkty do pielęgnacji skóry, zapachy i wellness, marka wkracza teraz do kategorii makijażu twarzy z nową gamą produktów, aby wzmocnić zaangażowanie marki w poszerzanie portfolio o produkty integracyjne. w komunikacie prasowym.

Nasycony dobroczynnymi olejkami odżywczymi i składnikami pielęgnującymi skórę, „podkreślony”. nachre’ I ’rumieniec zespołu baajazostały opracowane z myślą o wszystkich indyjskich odcieniach i odcieniach skóry, dodała firma.

Zainspirowane radością z miłości własnej i wspaniałością indyjskich wesel, produkty te ożywiają energię i atmosferę takich uroczystych chwil poprzez projekt opakowania. Wszystkie formuły i odcienie są dostosowane do każdego nastroju i okazji, torując sobie drogę do wzmocnienia kategorii makijażu na MiłośćDziecko.

Dążąc do penetracji stale rozwijającego się i dynamicznego segmentu kosmetyków, LoveChild nawiązał współpracę z wiodącym miejscem handlu elektronicznego, Myntra Beauty, w celu wprowadzenia na rynek zupełnie nowego wyróżnionego nachre, palety rozświetlaczy i rumieniec zespołu baaja róże w kremie.

Warto przeczytać!  „DOOH to startupowe dziecko naszej branży, które zakłóci ogólny schemat rzeczy”

Masaba Gupta, założyciel LoveChild, powiedział: „Dzięki ogromnej miłości z całego kraju, tym razem nawiązaliśmy współpracę z Myntra, aby zwiększyć wykrywalność marki w całym kraju i stać się potężnym graczem w segmencie kosmetyków. Jestem podekscytowany, że mogę rozpocząć to skojarzenie i jaki jest lepszy sposób na wejście do kategorii makijażu twarzy z „opaską, bajaa i 100-watowym blaskiem!”

Sharon Pais, dyrektor ds. biznesowych w firmie Myntra, powiedziała: „Cieszymy się, że firma Lovechild wkracza do kategorii makijażu twarzy, wprowadzając na rynek swoje znakomite palety rozświetlaczy i kremowe róże. Charakterystyczny styl Masaba Gupta naprawdę odzwierciedla się w produktach, które są gotowe trafić w gusta naszej kwitnącej bazy entuzjastów piękna poszukujących wysokiej jakości, świadomych i modnych wyborów do makijażu i dobrego samopoczucia w przystępnych cenach”.

„Myntra Beauty jest świadkiem wzrostu popytu w kategorii produktów do makijażu i dobrego samopoczucia i jesteśmy pewni, że nowe produkty Lovechild zwiększą nasze portfolio, jeszcze bardziej wzmacniając nasze relacje z naszymi klientami” — dodał Pais.

Obejrzyj wideo tutaj:

„Platforma ma dedykowaną sekcję luksusową, która bezpośrednio konkuruje z Nykaa Luxe” – powiedział dyrektor z bezpośrednią znajomością szczegółów. „Mamy w magazynie produkty, które zostały opracowane przez ekspertów i wspierane przez znawców branży. Tira jest miejscem docelowym dla tych, którzy szukają niespotykanych linii do pielęgnacji skóry lub kultowego ulubionego makijażu”, platforma ogłosiła w swojej aplikacji, według innego dyrektora.

Warto przeczytać!  Dzięki paluszkom maślanym i mieszanym dodatkom owocowym iD Fresh to powolne gotowanie dywersyfikacji produktów

  • Opublikowano 23 lutego 2023 r. o 17:55 czasu IST

Dołącz do społeczności 2M+ profesjonalistów z branży

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze informacje i analizy.


Źródło