Marketing

LSV Communications wprowadza narrację opartą na sztucznej inteligencji

  • 23 lutego, 2023
  • 3 min read
LSV Communications wprowadza narrację opartą na sztucznej inteligencji


Realistyczne awatary i kreatywny copywriting oferują klientom strategię marketingową nowej generacji

LSV Communications ogłasza dziś rozpoczęcie opowiadania historii opartego na sztucznej inteligencji (AI), łączącego realistyczne awatary i kreatywne copywriting, aby zaoferować klientom strategię marketingową nowej generacji. Strategia wykorzystuje niedawno ukończony kurs wprowadzający do wiedzy o sztucznej inteligencji, prowadzony przez Marketing Artificial Intelligence Institute®.

Agencja wygenerowała dwa awatary członków personelu, Veronicę i Charlesa, na potrzeby tej premiery AI. Te awatary pokazują liczne możliwości, jakie firmy B2B mogą zastosować, aby zaangażować swoją grupę docelową. Idąc dalej, Veronica i Charles zabiorą widzów w podróż do królestwa marketingu opartego na opowieściach, zamiast rozwlekłych, gęstych treści publikowanych przez wiele firm B2B. Ta strategia sztucznej inteligencji wykorzystuje charakterystyczny dla LSV Communications styl pisania krótkich, konwersacyjnych zdań i akapitów, które są istotne dla medium do opowiadania historii, co może w przekonujący sposób nawiązać emocjonalne przywiązanie do marki.

Marketing Technology News: MarTech Wywiad z Allenem Bonde, CMO w TreviPay

Nasze zmieniające się nawyki komunikacyjne zmieniły sposób, w jaki decydenci B2B wolą konsumować treści. Dodajemy technologię sztucznej inteligencji do naszego asortymentu usług, aby jeszcze bardziej dostosować się do tego trendu”.

— Bruce’a Goldfadena

Ta strategia jest konieczna nawet w przypadku niektórych najbardziej krytycznych treści tworzonych przez firmy B2B. W raporcie B2B Thought Leadership Impact Report z 2022 r. 51% z prawie 3500 dyrektorów zarządzających na całym świecie stwierdziło, że zwiększenie wartości przywództwa myślowego zależy od tego, aby informacje były „szybkie i łatwe do skonsumowania i przyswojenia”. Opowiadanie historii AI jest strzałem w dziesiątkę w tym odkryciu, oprócz ulepszenia analizy danych dzięki łatwym do zrozumienia wyjaśnieniom.

Warto przeczytać!  3 sposoby, w jakie zrównoważone marki mogą napędzać innowacje

„Nasze zmieniające się nawyki komunikacyjne, na które duży wpływ mają filmy w mediach społecznościowych i wiadomości tekstowe, zmieniły sposób, w jaki decydenci B2B wolą konsumować treści” — powiedział Bruce Goldfaden z LSV Communications. „Dodajemy technologię sztucznej inteligencji do naszego asortymentu usług, aby jeszcze bardziej dostosować się do tego trendu”.

Marketing AI Institute definiuje sztuczną inteligencję jako „naukę tworzenia inteligentnych maszyn”, cytując Demisa Hassabisa, dyrektora generalnego i założyciela DeepMind Technologies Limited, firmy zarejestrowanej w Anglii i Walii oraz spółki zależnej firmy macierzystej Google, Alphabet Inc. Uczenie maszynowe jest definiowany przez instytut jako „podstawowy podzbiór sztucznej inteligencji”.

Opracowana przez instytut skala „Marketer-to-Machine (M2M) Scale™” klasyfikuje pięć poziomów inteligentnej automatyzacji na poziomie przypadku użycia”, aby odpowiedzieć na dwa pytania: „Co zrobi maszyna? Co zrobi marketer?: Poziom 0: wszyscy marketerzy; Poziom 1: głównie marketer; Poziom 2: pół na pół; Poziom 3: głównie maszyna; Poziom 4: cała maszyna”. Instytut informuje, że „większość rozwiązań marketingowych opartych na sztucznej inteligencji pasuje do poziomów 1-2”. Według instytutu aplikacja AI musi spełniać dwa kryteria: „podniesienie wydajności; tj. zaoszczędzony czas i pieniądze; wzrost wydajności; tj. zwiększone prawdopodobieństwo osiągnięcia celów biznesowych”.

Warto przeczytać!  Jak korzystać z treści efemerycznych w mediach społecznościowych + przykłady

Marketing Technology News: Oprogramowanie Freshworks umożliwia cyfrową transformację indyjskiego sektora publicznego


Źródło