Mahanati jest zdecydowanie najlepszym dziełem Naga Ashwina
Kalki 2898AD to sukces kasowy. Jest tak wiele Hallabol o zbiorach filmowych tutaj, na Północy i za granicą. Jest też druga część, która będzie miała duże oczekiwania ze strony publiczności i branży.
Nie da się zaprzeczyć, że Prabhas odchodzi z większą zasługą za sukces „Kalki”, bardziej niż reżyser. Nazwisko Prabhasa jest tym, które jest słyszane wszędzie w związku z sukcesem filmu.
Przeczytaj także – Jedyny przemysł w Indiach, który nie ma takiego szacunku
Zwykle, gdy na ekrany trafia film z efektami wizualnymi i wątkiem mitologicznym, największe lub równe uznanie otrzymuje reżyser. „Hanuman” jest niedawnym przykładem tego zjawiska, podobnie jak „Baahubali” Rajamouliego, podczas którego cały naród skandował jego imię.
Kiedy kurz wokół opadnie, Nag Ashwin powinien usiąść przy stole i ocenić, co się w filmie sprawdziło, a co nie.
Przeczytaj także – Sequel Horror: Banner z najgorszym rekordem
Jeśli chodzi o to, co się sprawdziło, to z pewnością New World, scenografia, efekty specjalne i kilka znanych nazwisk sprawdziło się w filmie.
Ludzie krzyczą o tych rzeczach, biorąc pod uwagę liczby, ale ważne jest, aby Nag Ashwin usłyszał głosy, które naprawdę mają znaczenie.
Przeczytaj także – Zaproszenie Ambaniego: Allu Arjun mądry czy przemądrzały?
Porównanie Mahanati i Kalkiego może wydawać się porównywaniem jabłek do pomarańczy, gdy spojrzy się na to tylko powierzchownie. Ale ukryte przesłanie jest bardzo ważne dla Nag Ashwina – Filmowca.
Siła Nag Ashwin tkwi w wywoływaniu ludzkich emocji, tworzeniu niezawodnych postaci i dbałości o szczegóły podczas pisania.
Kalki wyraźnie odstaje. Film jest naszpikowany problemami, ale został uratowany przez Unique World i Final Mythological Punch.
Podstawowym błędem jest zbyt wiele epizodów, gdy opowiadasz poważny temat. Nie chodzi o to, że wyrządzili szkody, ale o to, że nie traktujesz poważnie zadania, które masz do wykonania. Jak wytłumaczyłbyś obecność Avasarali Srinvasa, Farii, Anudeepa, RGV i wszystkich w epizodach? Nie wnoszą żadnej wartości do gry (samej koncepcji epizodów) ani nie dodają niczego do historii lub świata, który budujesz.
Sam łuk charakteru bohatera jest źle pomyślany. Na przykład nigdy nie rozumiemy, dlaczego Prabhas jest tak zafascynowany pójściem do Complex.
Na przykład weźmy ścieżkę DQ i Prabhasa. DQ ma być postacią ojca dla Prabhasa w filmie. Przygotowuje się do oddania swojego dziecka, aby pójść do Complex, a Prabhas natychmiast go zdradza. Ma to być najważniejsza emocja między ojcem a synem. Ponadto jest to świetna okazja, aby ustalić, dlaczego Prabhas jest tak zafascynowany pójściem do Complex. Ale sceny są puste i nawet nie pamiętamy DQ po wyjściu z kina.
Wykorzystując piosenkę i utwór Dishi Patani, pokazuje, że obsesja jest wielką niesprawiedliwością wobec jego własnych możliwości.
A potem jest postać Mariam grana przez Shobhanę. Pomijając dobrą wolę, jaką powrót Shobhany przynosi filmowi, jej łuk charakteru jest pusty. Ponownie nie jest to porównanie Apples do Apple, ale postać ma wszystko, by być potężną, jak Ramyakrishnan w Baahubali. Ale w niej prawie nic nie ma.
Pomijając Amitabha Bachchana i Kamala Hasaana (pomijając fakt, że jest on głównie zarezerwowany dla drugiej części), pisarz Nag Ashwin nie wymyślił ani jednej zapadającej w pamięć postaci w filmie. Nawet w przypadku Prabhasa, usuń ten wątek Karny, a słaby wątek postaci rozpadłby się całkowicie.
W filmie jest sporo takich kwestii. Na szczęście Nag Ashwin miał wystarczająco dużo wypełnienia w postaci przesłanki fabuły, świata, obsady itp., aby ukryć te kwestie. Ale hałas 1000 Crore nie powinien ukrywać tych kwestii na zawsze.
Poza tym nie są to najtrudniejsze rzeczy do poprawienia. W rzeczywistości, wpadnięcie na pomysł taki jak Kalki, utkanie historii z odniesieniami mitologicznymi, poczęcie trzech światów i wniesienie do nich futurystycznego kąta to trudne części.
Nag Ashwin robił je z łatwością, podczas gdy podstawy mu nie wychodziły. Nie, on ich nie zna. Widzieliśmy, jak opanował je w Mahanati.
Przed obejrzeniem jakichkolwiek materiałów Kalkiego, wszyscy myśleli, że Nagi jest mistrzem w pisaniu i emocjach, ale wątpili w jego kaliber, aby poradzić sobie z filmami Event takimi jak ten. Ale po obejrzeniu filmu okazało się, że jest odwrotnie.
Nie ma wątpliwości, że Mahanati jest o wiele lepszym dziełem Nagiego, nawet jeśli Kalki zarobi kolejne 1000 Crores.
Zupełnie naturalne jest, że wielu filmowców nie dostrzega tych problemów ze względu na liczby. Ale spodziewamy się, że Nag Ashwin to zrobi, znając jego skromną i przyziemną naturę.