Mahindra XUV 3XO wypuszczona na rynek za 7,49 lakh rupii; Otrzymuje poziom 2 ADAS, dwustrefową automatyczną klimatyzację
Nieco ponad pięć lat od premiery XUV300 firma Mahindra wprowadziła do swojego myśliwca Nexon najbardziej znaczące ulepszenie w dotychczasowej historii i ponownie wypuściła go na rynek jako XUV 3XO, a ceny zaczynają się od 7,49 lakh rupii. Jest to znacząca aktualizacja w średnim wieku dla subkompaktowego SUV-a (pierwsza od premiery XUV300 w 2019 r.), w ramach której Mahindra nadał XUV 3XO nowy przód i przeprojektowaną część tylną, aby wizualnie odróżnić go od poprzedniego modelu. Opcje układu napędowego pozostały niezmienione, ale co najważniejsze, XUV 3XO ma zupełnie nowe wnętrze i znacznie więcej wyposażenia. W ofercie dostępnych jest łącznie dziewięć poziomów wyposażenia – MX1, MX2, MX2 Pro, MX3, MX3 Pro, AX5, AX5 L, AX7 i AX7 L. Ceny najwyższej klasy XUV 3XO AX7 L zaczynają się od 13,99 lakh rupii i są najwyższe. za 15,49 lakh Rs (wszystkie ceny, loco salon). Rezerwacje rozpoczną się 15 maja, a dostawy rozpoczną się 26 maja.
Typ paliwa | Diesel | Benzyna | ||||
Silnik | 1,5-litrowy turbodiesel z CRDe | Silnik benzynowy Turbo o pojemności 1,2 l | 1,2 l mStallion – silnik TGDi | |||
Przenoszenie | MT | AMT | MT | NA | MT | NA |
MX1 | 7,49 tys. rupii | |||||
MX2 | 9,99 tys. rupii | |||||
MX2Pro | 10,39 tys. rupii | 8,99 tys. rupii | 9,99 tys. rupii | |||
MX3 | 10,89 tys. rupii | 11,69 tys. rupii | 9,49 tys. rupii | 10,99 tys. rupii | ||
MX3 Pro | 11,39 tys. rupii | 9,99 tys. rupii | 11,49 tys. rupii | |||
AX5 | 12,09 tys. rupii | 12,89 tys. rupii | 10,69 tys. rupii | 12,19 tys. rupii | ||
AX5 L | – | 11,99 tys. rupii | 13,49 tys. rupii | |||
AX7 | 13,69 tys. rupii | 14,49 tys. rupii | 12,49 tys. rupii | 13,99 tys. rupii | ||
AX7 L | 14,99 tys. rupii | 13,99 tys. rupii | 15,49 tys. rupii |
(Wszystkie ceny, ex-showroom)
Przeczytaj także: Najważniejsze informacje o premierze Mahindra XUV 3XO: cena, funkcje, dane techniczne, zdjęcia
Tylne światła w kształcie litery C są połączone listwą świetlną o pełnej szerokości.
Przód XUV 3XO nie ma prawie nic wspólnego z XUV300, ponieważ reflektory projektora LED zostały całkowicie przeprojektowane i podkreślone przez zmienione światła do jazdy dziennej LED. Pojawiła się nowa osłona chłodnicy oraz przeprojektowany przedni zderzak. Tylko z profilu korzenie XUV 3XO można prześledzić aż do XUV 300. Z tyłu XUV 3XO jest wyposażony w tylne światła LED w kształcie litery C, połączone ze sobą listwa świetlna LED o pełnej szerokości.
Podwójne ekrany o przekątnej 10,25 cala w XUV 3XO; układ deski rozdzielczej podobny do XUV400 Pro.
Wewnątrz XUV 3XO stanowi całkowite odejście od XUV300. W poprzednim modelu wnętrze uznano za jeden z najsłabszych punktów i Mahindra rozwiązał ten problem, nadając 3XO wnętrze dość podobne pod względem projektu i układu do tego w całkowicie elektrycznym XUV400 Pro. Na nowej desce rozdzielczej honorowe miejsce zajmuje system informacyjno-rozrywkowy z ekranem dotykowym o przekątnej 10,25 cala, a obok niego znajduje się kolejny cyfrowy wyświetlacz wskaźników o przekątnej 10,25 cala. Przestrzeń bagażnika wyraźnie wzrosła z 257 litrów do 295 litrów.
Przeczytaj także: Mahindra Bolero Neo otrzymuje 1 gwiazdkę w światowych testach zderzeniowych NCAP
Chociaż lista funkcji XUV300 była długa, zestaw funkcji XUV 3XO jest jeszcze bardziej wyczerpujący. W najwyższej wersji wyposażenia XUV 3XO jest nowością w segmencie w postaci dwustrefowej automatycznej klimatyzacji, panoramicznego dachu i elektronicznego hamulca postojowego (EPB), a także dodatków, w tym foteli ze sztucznej skóry, bezprzewodowego systemu Android Auto i CarPlay, Alexy integracji, siedmiogłośnikowy system dźwiękowy Harman Kardon, bezprzewodowe ładowanie, fotel kierowcy regulowany w sześciu kierunkach oraz funkcje samochodu połączonego z technologią AdrenoX.
Najwyższej klasy XUV 3XO jest teraz wyposażony w panoramiczny dach.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, topowy XUV 3XO jest teraz wyposażony w kamery 360 stopni i zaawansowane systemy wspomagania kierowcy poziomu 2 (ADAS), w tym adaptacyjny tempomat, autonomiczne hamowanie awaryjne, asystent utrzymania pasa ruchu i monitorowanie martwego pola. Sześć poduszek powietrznych jest standardem w XUV 3XO, hamulce tarczowe na wszystkich czterech kołach, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa i urządzenia przypominające o zapięciu wszystkich pasażerów, wyłącznik poduszki powietrznej pasażera z przodu i mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX. Inne funkcje bezpieczeństwa obejmują kontrolę zjazdu ze wzniesienia i kontrolę trzymania się wzniesienia, kontrolę dynamiki pojazdu i kontrolę trakcji.
Przeczytaj także: W pełni elektryczny Mahindra XUV.e9 szpiegowany podczas testu w Indiach
Pojemność bagażnika wzrosła z 257 litrów do 295 litrów.
Opcje układu napędowego pozostały niezmienione, dlatego XUV 3XO jest dostępny z dwoma silnikami benzynowymi i jednym wysokoprężnym. Podstawowa jednostka benzynowa z turbodoładowaniem o pojemności 1,2 litra wytwarza maksymalną moc 110 KM i moment obrotowy 200 Nm.
Mocniejsza benzyna 1,2 mStallion T-GDi w dalszym ciągu wytwarza blisko 130 KM i 230 Nm momentu obrotowego, zapewniając XUV 3XO z manualną skrzynią biegów przyspieszenie od 0 do 60 km/h w 4,5 sekundy (4,4 sekundy w przypadku wersji automatycznej).
Z kolei 1,5-litrowy turbodiesel rozwija maksymalną moc 115 KM i moment obrotowy 300 Nm. XUV 3XO ma także trzy tryby jazdy – Zip, Zap i Zoom. Wszystkie trzy opcje silnikowe są dostępne z manualną skrzynią biegów, ale jeśli chodzi o opcje automatyczne, to dwie turbodoładowane jednostki benzynowe są dostępne z sześciobiegową przemiennikiem momentu obrotowego firmy Aisin, podczas gdy silnik wysokoprężny jest dostępny wyłącznie z sześciobiegową przekładnią hydrokinetyczną. prędkość zautomatyzowana manualna skrzynia biegów.
XUV 3XO wznawia rywalizację z Tata Nexon, Maruti Suzuki Brezza, Hyundai Venue, Kia Sonet, Renault Kiger i Nissan Magnite.
To rozwijająca się historia. Prosimy czekać na więcej szczegółów.