Biznes

Mahindra XUV 3XO wypuszczona na rynek za 7,49 lakh rupii; Otrzymuje poziom 2 ADAS, dwustrefową automatyczną klimatyzację

  • 29 kwietnia, 2024
  • 5 min read
Mahindra XUV 3XO wypuszczona na rynek za 7,49 lakh rupii;  Otrzymuje poziom 2 ADAS, dwustrefową automatyczną klimatyzację


Nieco ponad pięć lat od premiery XUV300 firma Mahindra wprowadziła do swojego myśliwca Nexon najbardziej znaczące ulepszenie w dotychczasowej historii i ponownie wypuściła go na rynek jako XUV 3XO, a ceny zaczynają się od 7,49 lakh rupii. Jest to znacząca aktualizacja w średnim wieku dla subkompaktowego SUV-a (pierwsza od premiery XUV300 w 2019 r.), w ramach której Mahindra nadał XUV 3XO nowy przód i przeprojektowaną część tylną, aby wizualnie odróżnić go od poprzedniego modelu. Opcje układu napędowego pozostały niezmienione, ale co najważniejsze, XUV 3XO ma zupełnie nowe wnętrze i znacznie więcej wyposażenia. W ofercie dostępnych jest łącznie dziewięć poziomów wyposażenia – MX1, MX2, MX2 Pro, MX3, MX3 Pro, AX5, AX5 L, AX7 i AX7 L. Ceny najwyższej klasy XUV 3XO AX7 L zaczynają się od 13,99 lakh rupii i są najwyższe. za 15,49 lakh Rs (wszystkie ceny, loco salon). Rezerwacje rozpoczną się 15 maja, a dostawy rozpoczną się 26 maja.

Typ paliwa Diesel Benzyna
Silnik 1,5-litrowy turbodiesel z CRDe Silnik benzynowy Turbo o pojemności 1,2 l 1,2 l mStallion – silnik TGDi
Przenoszenie MT AMT MT NA MT NA
MX1 7,49 tys. rupii
MX2 9,99 tys. rupii
MX2Pro 10,39 tys. rupii 8,99 tys. rupii 9,99 tys. rupii
MX3 10,89 tys. rupii 11,69 tys. rupii 9,49 tys. rupii 10,99 tys. rupii
MX3 Pro 11,39 tys. rupii 9,99 tys. rupii 11,49 tys. rupii
AX5 12,09 tys. rupii 12,89 tys. rupii 10,69 tys. rupii 12,19 tys. rupii
AX5 L 11,99 tys. rupii 13,49 tys. rupii
AX7 13,69 tys. rupii 14,49 tys. rupii 12,49 tys. rupii 13,99 tys. rupii
AX7 L 14,99 tys. rupii 13,99 tys. rupii 15,49 tys. rupii

(Wszystkie ceny, ex-showroom)

Warto przeczytać!  Mocny głos ws. budowy dróg. Gigant branży apeluje do GDDKiA w kwestii pieniędzy

Przeczytaj także: Najważniejsze informacje o premierze Mahindra XUV 3XO: cena, funkcje, dane techniczne, zdjęcia

Tylne światła w kształcie litery C są połączone listwą świetlną o pełnej szerokości.

Przód XUV 3XO nie ma prawie nic wspólnego z XUV300, ponieważ reflektory projektora LED zostały całkowicie przeprojektowane i podkreślone przez zmienione światła do jazdy dziennej LED. Pojawiła się nowa osłona chłodnicy oraz przeprojektowany przedni zderzak. Tylko z profilu korzenie XUV 3XO można prześledzić aż do XUV 300. Z tyłu XUV 3XO jest wyposażony w tylne światła LED w kształcie litery C, połączone ze sobą listwa świetlna LED o pełnej szerokości.

Podwójne ekrany o przekątnej 10,25 cala w XUV 3XO; układ deski rozdzielczej podobny do XUV400 Pro.

Wewnątrz XUV 3XO stanowi całkowite odejście od XUV300. W poprzednim modelu wnętrze uznano za jeden z najsłabszych punktów i Mahindra rozwiązał ten problem, nadając 3XO wnętrze dość podobne pod względem projektu i układu do tego w całkowicie elektrycznym XUV400 Pro. Na nowej desce rozdzielczej honorowe miejsce zajmuje system informacyjno-rozrywkowy z ekranem dotykowym o przekątnej 10,25 cala, a obok niego znajduje się kolejny cyfrowy wyświetlacz wskaźników o przekątnej 10,25 cala. Przestrzeń bagażnika wyraźnie wzrosła z 257 litrów do 295 litrów.

Warto przeczytać!  Nowe podatki od 2024 r. Zapłacą kierowcy, przedsiębiorcy i klienci sklepów

Przeczytaj także: Mahindra Bolero Neo otrzymuje 1 gwiazdkę w światowych testach zderzeniowych NCAP

Chociaż lista funkcji XUV300 była długa, zestaw funkcji XUV 3XO jest jeszcze bardziej wyczerpujący. W najwyższej wersji wyposażenia XUV 3XO jest nowością w segmencie w postaci dwustrefowej automatycznej klimatyzacji, panoramicznego dachu i elektronicznego hamulca postojowego (EPB), a także dodatków, w tym foteli ze sztucznej skóry, bezprzewodowego systemu Android Auto i CarPlay, Alexy integracji, siedmiogłośnikowy system dźwiękowy Harman Kardon, bezprzewodowe ładowanie, fotel kierowcy regulowany w sześciu kierunkach oraz funkcje samochodu połączonego z technologią AdrenoX.

Najwyższej klasy XUV 3XO jest teraz wyposażony w panoramiczny dach.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, topowy XUV 3XO jest teraz wyposażony w kamery 360 stopni i zaawansowane systemy wspomagania kierowcy poziomu 2 (ADAS), w tym adaptacyjny tempomat, autonomiczne hamowanie awaryjne, asystent utrzymania pasa ruchu i monitorowanie martwego pola. Sześć poduszek powietrznych jest standardem w XUV 3XO, hamulce tarczowe na wszystkich czterech kołach, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa i urządzenia przypominające o zapięciu wszystkich pasażerów, wyłącznik poduszki powietrznej pasażera z przodu i mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX. Inne funkcje bezpieczeństwa obejmują kontrolę zjazdu ze wzniesienia i kontrolę trzymania się wzniesienia, kontrolę dynamiki pojazdu i kontrolę trakcji.

Warto przeczytać!  Mieszkańcy Unii tną wydatki. W Polsce ostry odwrót od sieci marketów

Przeczytaj także: W pełni elektryczny Mahindra XUV.e9 szpiegowany podczas testu w Indiach

Pojemność bagażnika wzrosła z 257 litrów do 295 litrów.

Opcje układu napędowego pozostały niezmienione, dlatego XUV 3XO jest dostępny z dwoma silnikami benzynowymi i jednym wysokoprężnym. Podstawowa jednostka benzynowa z turbodoładowaniem o pojemności 1,2 litra wytwarza maksymalną moc 110 KM i moment obrotowy 200 Nm.

Mocniejsza benzyna 1,2 mStallion T-GDi w dalszym ciągu wytwarza blisko 130 KM i 230 Nm momentu obrotowego, zapewniając XUV 3XO z manualną skrzynią biegów przyspieszenie od 0 do 60 km/h w 4,5 sekundy (4,4 sekundy w przypadku wersji automatycznej).

Z kolei 1,5-litrowy turbodiesel rozwija maksymalną moc 115 KM i moment obrotowy 300 Nm. XUV 3XO ma także trzy tryby jazdy – Zip, Zap i Zoom. Wszystkie trzy opcje silnikowe są dostępne z manualną skrzynią biegów, ale jeśli chodzi o opcje automatyczne, to dwie turbodoładowane jednostki benzynowe są dostępne z sześciobiegową przemiennikiem momentu obrotowego firmy Aisin, podczas gdy silnik wysokoprężny jest dostępny wyłącznie z sześciobiegową przekładnią hydrokinetyczną. prędkość zautomatyzowana manualna skrzynia biegów.

XUV 3XO wznawia rywalizację z Tata Nexon, Maruti Suzuki Brezza, Hyundai Venue, Kia Sonet, Renault Kiger i Nissan Magnite.

To rozwijająca się historia. Prosimy czekać na więcej szczegółów.


Źródło