Podróże

Mając wybór, American Airlines mówi, że wolą loty krajowe od międzynarodowych

  • 28 stycznia, 2023
  • 4 min read
Mając wybór, American Airlines mówi, że wolą loty krajowe od międzynarodowych


Mając wybór, American Airlines mówi, że wolą loty krajowe od międzynarodowych

American Airlines w coraz większym stopniu staje się krajową linią lotniczą. Mimo że jest największą linią lotniczą, jest mniej globalną linią lotniczą niż przed pandemią. Nie latają tak często do Europy i nie odbudowali zbyt wiele lotów do Azji.

W rzeczywistości nie uważają już Los Angeles za bramę do Azji, a wiele lotów do drugorzędnych miast w Europie zostało wstrzymanych. Oznaczało to realne ograniczenie aktywności w Filadelfii, gdzie odbywały się te loty do Europy, ponieważ połączenia krajowe zostały zoptymalizowane pod kątem obsługi podróży transatlantyckich.

Po wezwaniu firmy American do zarobków za czwarty kwartał, wiceprezes ds. planowania sieci, Brian Znotins, wyjaśnił podczas spotkania pracowników, którego nagranie zostało przejrzane przez Widok Ze Skrzydła.

W American, biorąc pod uwagę naszą historię i nasze wyniki, kolejny nowy cel – ta seksowna kropka na mapie nie jest dla nas seksowna, chyba że zarobi dużo pieniędzy. Seksowna dla nas jest rentowność. I tak dla nas, w naszej sieci, mamy dużo siły w naszej sieci krajowej.

…Jest 200 miast, w których mamy przewagę terminową nad konkurencją. I ostatecznie wielu klientów jest skłonnych zapłacić trochę więcej, nie musieć przesiadać się na American, podczas gdy konkurencyjni by to zrobili, lub być w stanie dostać się na spotkanie biznesowe rano w dniu spotkania, zamiast iść do poprzedniej nocy.

…Nasza największa siła tkwi w kraju. Tak jak każda firma, jeśli zarabiasz dużo pieniędzy na linii produktów A, a mniej na linii produktów B, na czym zamierzasz zarobić więcej? ..Dla nas linia produktów A to nasza krajowa i międzynarodowa sieć krótkodystansowa, na której obecnie zarabiamy najwięcej w naszej sieci.

Tak więc w ograniczonym świecie, w którym nie mamy wystarczających zasobów, aby latać wszystkim, czym chcielibyśmy latać. …Dla nas, kiedy musimy dokonywać trudnych wyborów dotyczących tego, gdzie się rozwijamy, wybieramy krajową i międzynarodową sieć krótkodystansową… i widać to w naszych wynikach, setki milionów dolarów, które poprawę, po prostu nie latając na niektórych przynoszących straty trasach, którymi lataliśmy przed pandemią, i zamiast tego inwestując te samoloty w sieć krajową.

Warto przeczytać!  Najlepsze rzeczy do zrobienia w Ankarze w Turcji podczas wizyty

Loty American’s w regionie Azji i Pacyfiku koncentrują się na transpacyficznych hubach joint venture – Tokio (Japan Airlines) i Sydney (Qantas) oraz ograniczonych usługach dodatkowych z Dallas – Fort Worth. W przypadku lotów do Europy ich głównym celem jest londyńskie Heathrow, a oni dodali sloty z Etihad, aby jeszcze bardziej zwiększyć liczbę lotów na Heathrow. Ale nie przywrócili europejskich rynków rejsów rzecznych, na które latali latem.

Znotins powiedział: „Blogerzy linii lotniczych… nie będą tak podekscytowani tą szóstą podróżą z DFW do Indy, ta szósta podróż z DFW do Indy jest tym, na czym będziemy zarabiać zamiast jechać do jakiegoś spekulacyjnego miejsca docelowego w Europa lub Azja, gdzie nie ma tak wielu ludzi, którzy chcą tam pojechać, a my nie odnosimy takich sukcesów na tych trasach”.

Rzeczywiście, American naprawdę nie jest w stanie eksperymentować z nowymi trasami europejskimi, odkąd wycofał swoje samoloty Boeing 757 i Boeing 767. Zamiast tego mają do dyspozycji ograniczoną liczbę droższych Boeingów 787. A te muszą być rozmieszczone na gęstszych trasach rekreacyjnych, bez pomocy dużych kabin klasy biznes, ponieważ American popełnił strategiczny błąd, wyposażając swój samolot 787-8 w zaledwie 20 miejsc klasy biznes.


Źródło