Mariah Carey wykorzystuje momenty ze swojego kultowego teledysku „All I Want for Christmas” z bliźniakami Maroccan i Monroe w ich pierwszej wspólnej kampanii dla The Children’s Place
![Mariah Carey wykorzystuje momenty ze swojego kultowego teledysku „All I Want for Christmas” z bliźniakami Maroccan i Monroe w ich pierwszej wspólnej kampanii dla The Children’s Place](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/10/76629315-0-image-m-39_1697551326227-770x470.jpg)
- Piosenkarka supergwiazda i jej dzieci biorą udział w klasycznych wakacyjnych zajęciach
- Sceny przypominające jej słynny teledysk All I Want For Christmas Is You
- Piosenkarz dołącza do Snoop Dogga i byłych członków Boy Band w trzyczęściowej kampanii
Mariah Carey w dalszym ciągu umacniała swój status Królowej Bożego Narodzenia, występując w nowej, uroczej kampanii – tym razem jest to romans rodzinny, w którym do świątecznej zabawy przyłączają się jej bliźniaki, Monroe i Marokańczyk.
W porywającym filmie reklamującym nową kolekcję Holiday od The Children’s Place trio bierze udział w klasycznych wakacyjnych zajęciach, które przypominają teledysk Mariah All I Want For Christmas Is You, w którym gwiazda dekoruje choinkę i bawi się zapakowanymi prezentami i rozkoszowanie się śnieżnym krajobrazem.
To pierwszy w historii debiut bliźniaków we wspólnej kampanii.
W klipie supergwiazda podchodzi do kamery w wykonanej na zamówienie czerwonej sukience, a w tle zaczyna odtwarzać jej klasyczny utwór z 1994 roku.
Następnie wkracza do zimowej krainy czarów, gdy w kadrze pojawiają się jej dzieci, a cała trójka bawi się w sztucznym śniegu, śmiejąc się razem.
Sukienka gwiazdy bez ramiączek o linii A ma z tyłu dużą kokardę w kratę, która pasuje do charakterystycznej rodzinnej kolekcji w kratę na wakacje, którą noszą Marokańczycy i Monroe.
W następnych scenach trio dekoruje choinkę, ubrane w pasujące stroje.
Następnie wszystko przenosi się do kuchni, gdzie bliźniacy próbują upiec słodkie smakołyki, po czym ich matka przerywa i żartobliwie rzuca mąką w nastolatki.
Następnie Mariah wraca do śnieżnego krajobrazu i słyszy, jak mówi: „Uczyń swoje wakacje kultowymi. Sklep dopasowujący rodzinę szuka miejsca, które będzie w tym sezonie: Miejsca Dziecięcego. Wesołych Świąt!
Mówiąc o kampanii, Mariah powiedziała: „W święta chodzi przede wszystkim o rodzinę – spędzanie czasu ze sobą i tworzenie wspomnień, które zostaną na całe życie.
„W domu Careyów tradycje świąteczne są dla nas ważne. Nie ma nic słodszego niż pieczenie świątecznych ciasteczek i przytulanie się przy kominku oraz wspólne dobieranie piżam z Miejsca Dziecka!’
Kontynuowała: „Zawsze byłam fanką The Children’s Place… to marka powszechnie znana i dominująca w przestrzeni odzieży dziecięcej.
„Ponadto jako osoba, która absolutnie kocha święta, a w szczególności Boże Narodzenie, obserwuję, co robi The Children’s Place od kilku lat i mam moją zgodę na to miejsce, w którym można robić zakupy z okazji rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. piżamy i stroje!
Maegan Markee, prezes marki The Children’s Place, dodała: „Tegoroczna, trzyczęściowa, hitowa kampania świąteczna była spektakularna.
„A w przypadku naszej ostatniej świątecznej premiery nic tak nie kojarzy się ze Świętami Bożego Narodzenia jak Mariah Carey, która występuje w naszej dopasowanej rodzinnej piżamie świątecznej i pasujących strojach rodzinnych, słuchając jednego z największych świątecznych hitów wszechczasów, kultowego All I Want for Christmas Is You.
Kontynuowała: „Mariah jest ikoną Bożego Narodzenia i będzie nią służyć przez następne pokolenia, łącząc rodziny poprzez swoją muzykę. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani współpracą z Mariah i jej dziećmi w tej magicznej kampanii świątecznej”.
Wesoła reklama to trzecia część cyklu marki odzieżowej, w którym także raper Snoop Dogg i jego rodzina pokazują, jak świętują święta.
W innych miejscach ikony boysbandu, AJ McLean (Backstreet Boys), Lance Bass i Joey Fatone (NSYNC) oraz Wanya Morris (Boyz II Men) rozpoczęli działalność własną reklamą wideo i zdjęciami.
Od czasu wydania w 1994 roku, All I Want For Christmas Is You z roku na rok bije rekordy list przebojów, zyskując coraz większą popularność za każdym razem, gdy rozpoczyna się sezon bożonarodzeniowy.
W kwietniu Mariah dostała prezent bożonarodzeniowy bardzo wcześnie, kiedy jej hit został wpisany do Krajowego Rejestru Nagrań Biblioteki Kongresu.
Ulubiona piosenka znalazła się wśród 25 utworów dodanych do rejestru, w tym innych hitów, w tym „Like a Virgin” Madonny, albumu „All Hail the Queen” Queen Latifah i przeboju „Gasolina” Daddy Yankee z 2004 roku.
W tym czasie Mariah podzieliła się tą wiadomością z milionami obserwujących w mediach społecznościowych i omówiła pochodzenie piosenki w filmie.
„Jestem zaszczycony nie do uwierzenia! Zdecydowanie nawet nie wyobrażałem sobie, że coś takiego się wydarzy, pisząc i nagrywając tę piosenkę! Dziękuję bardzo pani Hayden i @librarycongress” – napisała w swoim tweecie.
Zamieściła także nagranie wideo z konferencji z dyrektorem ds. komunikacji Biblioteki Kongresu Roswell Enciną.
Dziękuję bardzo. To niesamowite. Nigdy bym nie pomyślała, że to się stanie, kiedy po raz pierwszy napisałam „All I Want For Christmas Is You”” – zaczęła.
„Wszyscy zawsze pytali: „Czy wiedziałeś, że to będzie coś?” a odpowiedź brzmi: nie. To coś ważnego i daje mi to ogromną satysfakcję jako artyście i oczywiście autorowi tekstów.
’Nie mam pojęcia. Po prostu pisałem od serca. Dziękuję bardzo za włączenie mnie do tego niesamowitego towarzystwa.