Marketing

Marico’s Saffola Masala Oats we współpracy z ZEE5

  • 6 czerwca, 2023
  • 4 min read
Marico’s Saffola Masala Oats we współpracy z ZEE5


Saffola Masala Oats firmy Marico Limited ogłosiła ekscytującą nową kampanię „Munchy Cravings Ka Karara Jawaab”, aby promować wariant Karara Crunch. Najnowsza kampania we współpracy z wiodącą platformą streamingową ZEE5, ramieniem OTT firmy ZEEL, ujawnia interesującą historię, która kręci się wokół twoich ulubionych celebrytów telewizyjnych i ich niezwykłych „Karara Jawaabs”. Prezentując idealne połączenie rozrywki i sztuki błyskotliwego dowcipu, w kampanii występują czołowe główne bohaterki telewizyjne Shweta Tiwari z Main Hoon Aparajita, Aishwarya Khare z Bhagya Lakshmi, Aditi Sharma z Rab Se Hai Dua, Ashi Singh z Meet i Twinkle Vasisth z Kundali Bhagya.

Dziwaczne filmy i humorystyczne treści dają widzom wgląd w zakulisowe dramaty na planie poszczególnych programów. Rezonując ze swoimi potężnymi postaciami na ekranie, aktorki sprytnie dostarczają Karara Jawabs, gdy są pytane o życiowe sytuacje, jednocześnie zaspokajając wieczorny głód chrupiącymi kawałkami Saffola i pysznym płatkami owsianymi masala podczas kręcenia. Dzięki mnóstwu kreatywnych, ekscentrycznych i zadziwiających odpowiedzi te filmy obiecują, że połaskotają cię i podniosą poziom rozrywki.

W ramach współpracy wszystkie 5 wiodących kobiet rozpocznie transmisję na żywo ze swoimi dynamicznymi bajtami wideo, które zostaną umieszczone na liście odtwarzania ZEE5 — „najnowsze i bezpłatne programy” dzięki integracji w aplikacji.

Warto przeczytać!  Elumeo SE ponownie rośnie i rośnie wbrew trendowi rynkowemu w III kwartale 2023 r. – 10 listopada 2023 r. o godzinie 02:02 czasu wschodniego

Pan Gaurav Kanwal, dyrektor ds. dochodów — ZEE5, Azja Południowa powiedział, „Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Saffola Masala Oats przy nowej kampanii „Munchy Cravings Ka Karara Jawaab” i opracować pełną strategię marketingową obejmującą lejki we wszystkich kategoriach. Dzięki podejściu content first i silnej obecności w ponad 190 krajach, naszym celem było umożliwienie markom budowania silniejszej obecności i zwiększania wpływu na rynkach. Zespół ZEE5/Zee Brand Works stworzył serię zabawnych i wciągających treści z czołowymi gwiazdami telewizji na potrzeby kampanii. Będziemy nadal ewoluować i wprowadzać innowacje, aby zapewnić naszym klientom najnowocześniejsze możliwości budowania świadomości marki i zaangażowania konsumentów”.

Wyrażając swoje podekscytowanie współpracą, Sanjay Mishra, COO- India & CEO – New Business, Marico Ltdpowiedział, „Jesteśmy absolutnie zachwyceni współpracą z ZEE5 i przedstawieniem naszym konsumentom kampanii z dowcipnymi odpowiedziami i zdrową przekąską. Dzięki tej współpracy chcemy dotrzeć do szerszej publiczności i przyciągnąć ją nieodpartym crunchem naszej oferty Karara Crunch, jednocześnie dostarczając dziwaczne treści. Partnerstwo między Saffola Masala Oats Karara Crunch i ZEE5 jest świadectwem zarówno zaangażowania marki w ulepszanie doświadczeń konsumentów, jak i zapewniania, że ​​każda chwila na przekąskę stanie się wspaniałym przeżyciem”.

Dzięki tej współpracy Saffola Masala Oats Karara Crunch będzie kojarzona z niektórymi z najpopularniejszych programów i seriali na ZEE5, zachęcając konsumentów do korzystania z rozrywki premium, jednocześnie delektując się ulubionymi przekąskami. Niezależnie od tego, czy oglądają najnowsze programy, czy nadrabiają zaległości w ulubionych filmach, widzowie mogą teraz wznieść swoje doznania związane z przekąskami dzięki cudownie chrupiącej i aromatycznej Saffola Masala Oats Karara Crunch.

Warto przeczytać!  Hotel Westin Maui mianuje Samuela Spurriera dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu: Maui Now

Saffola Masala Oats Karara Crunch jest znana z tego, że zapewnia zdrową przekąskę dzięki swojemu wyjątkowemu smakowi i chrupkości. Dzięki tej nowej przekąsce owsianej możesz delektować się chrupiącym kęsem z mieszanką dodatkowych chrupiących kawałków, chrupiących warzyw i kaszy jaglanej. Chrupiące kawałki to kulki wieloziarniste masaledaar, które dodają „Karara Crunch” w każdym kęsie. Oprócz tego nasze kasze jaglane, takie jak Jowar, Bajra i Ragi, są również dodawane z pełnoziarnistym owsem, który dodaje chrupkości przekąskom.




Źródło