Technologia

Marka żywieniowa D2C Earthful zbiera 3,3 cr w ramach finansowania przed nasionami

  • 26 stycznia, 2024
  • 2 min read
Marka żywieniowa D2C Earthful zbiera 3,3 cr w ramach finansowania przed nasionami


Earthful, firma skierowana bezpośrednio do konsumentów, zajmująca się roślinnymi suplementami zdrowotnymi i żywieniowymi, zebrała 3,3 crore funtów w rundzie przedsiewnej od Green Ivy Venture i kilku aniołów biznesu.

Do rundy dołączyli aniołowie biznesu, tacy jak Abhishek Goyal z Tracxn, Jayant Paleti z Darwinbox i Brij Bhushan z Magicpin.

„Przeznaczymy fundusze, aby dalej inwestować w badania i rozwój, budować obecność w wielu kanałach i powiększać nasz zespół” – powiedzieli współzałożyciele Earthful, Sudha Gogineni i Veda Gogineni.

Założona przez dwie siostry w 2020 roku firma Earthful oferuje gamę roślinnych produktów zdrowotnych i suplementów, w tym wegańskie białko w czterech smakach, multiwitaminy oraz suplementy na kości i skórę.

„Oczekuje się, że do 2025 r. rynek nutraceutyków w Indiach osiągnie około 18 miliardów dolarów. Wraz ze wzrostem liczby chorób cywilizacyjnych rośnie spożycie suplementów diety” – stwierdziła Sudha w piątkowym oświadczeniu.

„Spożywamy wystarczającą ilość kalorii, aby zaspokoić nasz głód, ale nie odpowiednią ilość i różnorodność składników odżywczych. Około 75 procent ludzi ma niedobór co najmniej jednej witaminy lub minerału, co prowadzi do problemów zdrowotnych. Sprostaliśmy temu wyzwaniu dzięki naszemu popartemu naukowo żywieniu roślinnemu” – powiedziała.

Warto przeczytać!  Nadeszła czerwcowa aktualizacja funkcji Google z mnóstwem nowości dla telefonów Pixel i Pixel Watch

Sudha, inżynier chemik z IIT Kharagpur i absolwent ISB Hyderabad, współpracował z ITC Ltd i Uberem, natomiast Veda, biotechnolog z IIT Kharagpur, współpracowała wcześniej z Deutsche Bank i Meesho.




Źródło