Marketing Evolution ogłasza planowanie scenariuszy i raportowanie wzrostu liczby mediów na potrzeby analiz marketingowych w chmurze w Salesforce AppExchange, wiodącym na świecie rynku chmur dla przedsiębiorstw
![Marketing Evolution ogłasza planowanie scenariuszy i raportowanie wzrostu liczby mediów na potrzeby analiz marketingowych w chmurze w Salesforce AppExchange, wiodącym na świecie rynku chmur dla przedsiębiorstw](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/io-logo-800x450-770x450.jpg)
Ewolucja marketingu
Klienci firmy mogą teraz korzystać ze zharmonizowanego, jednego źródła prawdziwych danych, przyspieszającego dostęp do miksu rynkowego/medialnego, atrybucji i spostrzeżeń dotyczących planowania.
NOWY JORK
,
1 marca 2023 r
/PRNewswire/ — Firma Marketing Evolution ogłosiła dziś uruchomienie funkcji planowania scenariuszy i raportowania wzrostu liczby mediów w usłudze Marketing Cloud Intelligence w usłudze Salesforce AppExchange, umożliwiając klientom dostęp do zgodnych z zasadami prywatności szczegółowych informacji na poziomie osoby na temat wpływu ekspozycji w różnych mediach na reakcje konsumentów w każdym kanale medialnym i rynku. Te informacje są dostarczane, gdy kampanie są dostępne na rynku, aby poprawić konwersje KPI przy niższym koszcie konwersji. Marketing Cloud Intelligence obsługuje trzy sekcje:
Planowanie, raportowanie i spostrzeżenia
.
-
Planowanie
umożliwia optymalizację budżetu mediowego. Reklamodawcy mogą na bieżąco przeglądać istniejące scenariusze kampanii i tworzyć nowe, ograniczone scenariusze. Wyniki i zalecenia są dostępne w ciągu kilku minut, uwalniając zasoby potrzebne do podejmowania decyzji zamiast przygotowywania danych i przeprowadzania analiz. -
Raportowanie
zapewnia konfigurowalne narzędzie do tworzenia przestawnych szczegółowych danych dotyczących miejsca docelowego i atrybucji miksu rynkowego, dzięki czemu marketerzy mogą oceniać ROAS. -
Spostrzeżenia
zapewnia przegląd aktywności mediów i wyników atrybucji za pomocą interaktywnych wykresów, aby wspierać przejrzystość marketingową.
Zintegrowana bezpośrednio z Salesforce, klienci mogą znaleźć tę aplikację pod adresem:
Ewolucja marketingu
Aplikacja do planowania scenariuszy i raportowania wzrostu mediów
-
Automatycznie generuje plany scenariuszy „zawsze włączone” (media) z zalecanymi zaleceniami dla każdego miejsca docelowego w mediach na podstawie rzeczywistych wyników marketingowych uzyskanych z połączonych, ujednoliconych danych marketingowych Marketing Cloud Intelligence w celu optymalizacji wyników KPI z najbardziej efektywnymi i wydajnymi szczegółami marketingu mix.
-
Zapewnia dogłębny wgląd, aby zrozumieć synergie między kanałami medialnymi i miejscami docelowymi w kanałach z efektami ekspozycji w różnych mediach na ścieżce konwersji konsumenta, aby pomóc marketerom zrozumieć pełny wpływ inwestycji w media i ROAS.
-
Działająca w zamkniętej pętli, w pełni zautomatyzowana aplikacja do miksu rynku/media, atrybucji i planowania, zaprojektowana i zaprojektowana z myślą o szybszym podejmowaniu lepszych decyzji przez marketerów.
-
Zautomatyzowane pobieranie danych za pośrednictwem ujednoliconych danych marketingowych Marketing Cloud Intelligence zmniejsza zapotrzebowanie na zasoby do analizy danych i minimalizuje czas uzyskiwania wglądu.
-
Zautomatyzowane modelowanie danych przy użyciu sztucznej inteligencji/uczenia maszynowego zmniejsza zależność od analityków, pozwalając im skupić się na strategicznych projektach.
-
Zautomatyzowane dostarczanie spostrzeżeń i rekomendacji umożliwia reklamodawcom dostosowywanie alokacji mediów w odpowiednim czasie, aby wpłynąć na ROAS.
Komentarze do wiadomości
-
”
Marketing Evolution zapewnia potencjał do zmiany sposobu, w jaki marketerzy podejmują decyzje dotyczące budżetowania i alokacji inwestycji w media. Połączenie mocy Inteligencji z preskryptywnymi analizami aplikacji Mevo, stworzonymi w celu optymalizacji mediów, oferuje zmieniający paradygmat sposób na zaspokojenie niezaspokojonych potrzeb i luk stojących przed reklamodawcami, którzy chcą zrozumieć, jak zmaksymalizować synergię swoich miejsc docelowych w mediach i jasno raportować ROAS z powrotem do swoich organizacji
,” powiedział
Stephena Williamsa
CEO, Marketing Evolution. -
„Aplikacja do planowania scenariuszy i raportowania wyników w mediach firmy Marketing Evolution jest mile widzianym dodatkiem do AppExchange, ponieważ przyspiesza transformację biznesową marketerów, pomagając im w lepszym zwiększeniu sprzedaży, zrozumieniu klientów i szybszym podejmowaniu lepszych decyzji” — powiedział
Dawid Lee
, wiceprezes ds. zarządzania produktem w AppExchange. „AppExchange stale się rozwija, aby łączyć klientów z odpowiednimi aplikacjami i ekspertami odpowiadającymi ich potrzebom biznesowym”.
O Salesforce AppExchange
Salesforce AppExchange, wiodący na świecie rynek chmur dla przedsiębiorstw, umożliwia firmom, programistom i przedsiębiorcom tworzenie, wprowadzanie na rynek i rozwój w zupełnie nowy sposób. Dzięki ponad 7000 wpisów, 10 milionom instalacji klientów i 117 000 recenzji, AppExchange łączy klientów różnej wielkości i z różnych branż z gotowymi do zainstalowania lub konfigurowalnymi aplikacjami oraz konsultantami z certyfikatem Salesforce, którzy rozwiązują wszelkie wyzwania biznesowe.
Dodatkowe zasoby
Salesforce, AppExchange, Marketing Cloud i inne są znakami towarowymi firmy salesforce.com, inc.
O ewolucji marketingu
Marketing Evolution umożliwia klientom odważne poruszanie się po wzburzonych wodach zakupu mediów, hakowanie wzrostu ich strategii marketingowych i maksymalizację zwrotu z inwestycji. Skalowalna technologia i zastrzeżone algorytmy uczenia maszynowego stojące za flagową platformą Mevo są poparte badaniami nagrodzonymi Nagrodą Nobla, zaprojektowanymi przez marketerów i dostosowanymi do skali. Korzystając z Mevo, marketerzy mogą pewnie wytyczyć swój kurs dzięki spostrzeżeniom dotyczącym atrybucji i praktycznym strategiom inwestycyjnym, zmniejszając marnotrawstwo swoich budżetów i podejmując lepsze decyzje w szybszym tempie.
Kontakt z mediami:
Gal King
Ewolucja marketingu, Inc.
646-651-4300
ChannelPartners@marketingevolution.com
Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia:
ŹRÓDŁO Marketing Evolution Inc