Marketing

Marketing Mix (4P) i strategia marketingowa Chase Bank

  • 12 marca, 2024
  • 5 min read
Marketing Mix (4P) i strategia marketingowa Chase Bank


Oto strategia marketingowa Chase Bank, która analizuje markę w oparciu o ramy marketingu mix obejmujące 4P (produkt, cena, miejsce, promocja).

Strategia produktowa Chase Bank:

Strategię produktową i miks produktów w strategii marketingowej Chase Bank można wyjaśnić w następujący sposób:

Produkty i usługi Chase Bank obejmują szeroki zakres kart kredytowych, usług oszczędnościowych i inwestycyjnych, kapitału własnego, pożyczek samochodowych, kredytów hipotecznych, bankowości komercyjnej, bankowości cyfrowej, bankowości wojskowej jako części strategii marketingowej. Ponadto usługi finansowe obejmują spersonalizowane wskazówki doradcy finansowego w dowolnym momencie. Bankowość konsumencka i społecznościowa Chase Bank obejmuje klientów poprzez usługi osobiste w oddziałach i bankomatach, aplikacje mobilne i usługi bankowości telefonicznej. Dział bankowości inwestycyjnej firmy zapewnia oferty inwestycyjne i zabezpieczające. Segment bankowości komercyjnej Chase Bank oferuje wiedzę branżową, opinie eksperckie, rozwiązania finansowe i usługi skarbowe. Asset Management zapewnia produkty i usługi emerytalne, usługi zarządzania inwestycjami i majątkiem, usługi maklerskie i bankowe, pożyczki, kredyty hipoteczne i depozyty.

Zdjęcie: flickr-photos/jeepersmedia/

Strategia cenowa Chase Bank:

Poniżej przedstawiono strategię cenową w strategii marketing mix Chase Bank:

Chase Bank działa z wizją budowania dożywotnich relacji ze swoimi klientami. Chase Bank oferuje szeroki zakres usług osobom fizycznym i organizacjom o różnej skali, które pomagają klientom osiągnąć ich cele finansowe.

Ceny są ustalane w sposób, który zapewnia bankowi przewagę konkurencyjną, a także bank oferuje wysoki poziom obsługi klienta wraz ze zróżnicowanym zakresem produktów i usług. Chase Bank ma niższe stopy procentowe, dzięki czemu może kierować się do nowych klientów, a obecni klienci wybierają ich zamiast innych konkurentów. Ponadto bank oferuje niskie opłaty za przetwarzanie swoich różnych usług. Obejmuje to strategię cenową marketing mix Chase Bank.

Strategia dystrybucji i miejsca w Chase Bank:

Poniżej przedstawiono strategię dystrybucji w marketingu mix Chase Bank:

Chase Bank obsługuje prawie połowę amerykańskich gospodarstw domowych, oferując szeroki zakres usług finansowych za pośrednictwem ponad 5100 oddziałów detalicznych, ponad 16000 bankomatów, aplikacji mobilnej i obecności online. Ponieważ bank nie oferuje żadnych produktów fizycznych, oferuje swoje usługi bezpośrednio klientom za pośrednictwem platform internetowych i oddziałów detalicznych.

Chase Bank zatrudnia około 26 milionów pracowników i prowadzi działalność w ponad 100 krajach.

Strategia promocyjno-reklamowa w marketingu mix Chase Bank przedstawia się następująco:

Obecność w mediach społecznościowych pomaga firmie uczynić swoje produkty i usługi bardziej widocznymi dla klientów na większą skalę. Internet przenosi sektor bankowości i finansów na nowy poziom, oferując szeroki zakres produktów, informacji o produktach i porównywanie produktów. Witryna internetowa i platformy mobilne zmieniły system bankowy tak, że banki mogą oferować szeroki zakres usług za pośrednictwem Internetu. Chase Bank wykorzystuje media drukowane, aby dotrzeć do maksymalnej liczby odbiorców. Wykorzystanie historii multimedialnych do budowania wizerunku marki jest również strategią promocyjną.

Ponieważ jest to marka zajmująca się marketingiem usług, oto trzy pozostałe P, które tworzą 7P marketingowego miksu Chase Bank.

Ludzie:

Chase Bank przywiązuje dużą wagę do ludzi z nim związanych. Jamie Dimon jest przewodniczącym zarządu i dyrektorem generalnym od 2004 r. Marianne Lake jest dyrektorem finansowym i wiceprezesem wykonawczym firmy. Rada dyrektorów składa się z 12 członków. Firma zatrudnia ponad 26 00 000 osób na całym świecie. Dla firmy klienci są zawsze najwyższym priorytetem i zapewnia maksymalną obsługę klienta.

Proces:

Chase Bank oferuje swoje usługi poprzez wydajne procesy w swoich oddziałach detalicznych, które obejmują również zadowolenie klienta. Platformy internetowe i bankomaty zlokalizowane w całych Stanach Zjednoczonych korzystają z powszechnej technologii. Ponadto firma ma ponad 100 biur na całym świecie, co umożliwia szybkie i łatwe przetwarzanie.

Dowód rzeczowy:

Wizją Chase Banks jest tworzenie i angażowanie długotrwałych relacji z klientami. Bank obsługuje 50 stanów w USA i ma biura w ponad 100 krajach za granicą. Chase Bank obsługuje połowę amerykańskich gospodarstw domowych za pomocą ściśle zintegrowanej sieci 5200 oddziałów i 16000 bankomatów. Siedziba Chase Bank znajduje się w Nowym Jorku, w Stanach Zjednoczonych. Strona internetowa firmy zawiera wszystkie informacje o oferowanych produktach i usługach. To kończy marketing mix Chase Bank.

O Chase Bank:

JPMorgan Chase & Company świadczy usługi bankowości finansowej i inwestycyjnej dla konsumentów, małych firm i bankowości komercyjnej. Firma oferuje szeroki zakres produktów, usług doradczych i usług zarządzania ryzykiem. Chase Manhattan Bank został założony w 1968 roku i ma swoją siedzibę w Nowym Jorku. Chase Bank jest spółką zależną w całości należącą do JP Morgan & Company. Chase Bank ma silną pozycję, ponieważ obsługuje połowę amerykańskich gospodarstw domowych za pośrednictwem swoich oddziałów detalicznych, których jest około 5100, wraz z ponad 16000 bankomatów.

Marka świadczy również swoje usługi za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji mobilnej. Chase Bank ma ponad 100 oddziałów na całym świecie, co zapewnia płynne przetwarzanie transakcji.

Niniejszy artykuł został opracowany i napisany przez Content & Research Team, w którego skład wchodzą studenci MBA, specjaliści ds. zarządzania i eksperci branżowi. Został on sprawdzony i opublikowany przez MBA Skool Team. Treści na MBA Skool zostały stworzone wyłącznie w celach edukacyjnych i akademickich.

Przeglądaj strategię marketingową i analizę 4P więcej marek podobnych do Chase Bank. Sekcja Marketing Mix & Strategy obejmuje 4P i 7P ponad 800 marek w 2 kategoriach.

Kontynuuj czytanie:

Nazwy i inne informacje o marce użyte w sekcji Marketing Mix & Strategy są własnością ich odpowiednich firm. Firmy nie są w żaden sposób powiązane z MBA Skool.

Udostępnij tę stronę na:


Źródło

Warto przeczytać!  Recast zbiera 3,4 miliona dolarów, aby umożliwić marketerom optymalizację wydatków na reklamę dzięki analizie danych – AlleyWatch