Marketing

Marketing Mix: lista kontrolna wiosennych porządków

  • 2 maja, 2023
  • 9 min read
Marketing Mix: lista kontrolna wiosennych porządków


4 rzeczy, które powinieneś zrobić w swoim sklepie internetowym

Treść artykułu

Odkładałeś raz jeszcze dobry przegląd swojego sklepu internetowego? Może masz listę rzeczy, które chciałbyś zmienić. Teraz jest czas, aby zacząć od nowa! Wiosenne porządki dotyczą nie tylko Twojego domu; to świetna okazja, aby podsumować, co dzieje się w Twoim sklepie internetowym i zobaczyć, gdzie możesz wprowadzić ulepszenia.

Reklama 2

Treść artykułu

Sarah Jansel, CEO JANSEL&CO
Sarah Jansel, CEO JANSEL&CO Zdjęcie autorstwa Grega A. Sagera

Oto moje 4 najlepsze rekomendacje, jeśli chodzi o wiosenne porządki w sklepie internetowym:

1- Odśwież swoją witrynę sklepową

Warto przeczytać!  LSV Communications wprowadza narrację opartą na sztucznej inteligencji

Chociaż możesz mieć klasyczny wygląd swojego sklepu internetowego, pamiętaj – czasami zmiany sezonowe sprawiają, że Twoi klienci mają ochotę na zakupy! Jest wiele świąt mikro i makro, a wprowadzając kilka prostych zmian, możesz przypomnieć swoim klientom o różnych powodach, dla których mogą chcieć wybrać kilka rzeczy.

Podczas sezonowej aktualizacji sklepu internetowego należy wziąć pod uwagę kilka kwestii; jednym z nich jest upewnienie się, że utworzyłeś kopię istniejącej witryny (jest to łatwe, jeśli korzystasz z Shopify!), abyś mógł łatwo zmienić wersje z powrotem na oryginalną po zakończeniu sezonu. Pozwala także przygotować się na wiele sezonów z wyprzedzeniem — witaj, pracuj mądrzej!

Treść artykułu

Reklama 3

Treść artykułu

Sezonowe poprawki nie muszą oznaczać całkowitego przeglądu. Dokonywanie prostych zmian na pasku ogłoszeń (czyli Dzień Matki dla wszystkich mam – BEZPŁATNA dostawa tylko w ten weekend), tworzenie nowego głównego bohatera lub banera, aktualizacja języka lub kolorów w witrynie, a nawet dodawanie sezonowych pop- do subskrypcji lub w celach promocyjnych przechodzi długą drogę.

2- Uporządkuj swoje produkty

Jest kilka rzeczy, o których wielu właścicieli sklepów internetowych zapomina; Twoje strony i opisy produktów nie są rzeczami typu „ustaw i zapomnij”. Niektóre proste aktualizacje, takie jak zmiana zdjęć lub dodanie filmu przedstawiającego używany produkt, pomogą klientom zdecydować, czy chcą kupić Twój produkt, czy nie.

Częstym błędem sklepów internetowych jest umieszczanie zbyt dużej ilości informacji w opisach produktów. W zależności od tonu głosu Twojej marki, czy jest poważny, zabawny czy ekscytujący – zawsze jest dobry moment, aby przejrzeć to, co napisałeś, aby skłonić klientów do zakupu.

Reklama 4

Treść artykułu

Klienci naprawdę muszą wiedzieć, czym jest Twój produkt, jak powinni go używać oraz jakie funkcje i korzyści pomogą uczynić ich życie lepszym. Odświeżanie opisów produktów jest teraz jeszcze łatwiejsze, jeśli korzystasz z Shopify. Niedawno wprowadzono Shopify Magic, aby aktualizowanie i tworzenie nowych opisów produktów było bardzo łatwe dzięki sztucznej inteligencji (AI).

Inną świetną opcją jest łączenie istniejących lub nowych produktów w pakiety wartościowe i oferowanie klientom promocji lub sezonowych rabatów na zakup. To fantastyczny sposób na zwiększenie średniej kwoty zamówienia i zaoferowanie klientom korzystnej oferty.

Warto przeczytać!  Wielkość udziału w rynku przestrzeni coworkingowych w 2023 r.: najlepsi gracze, udział w rynku, przyszły wzrost do 2029 r.

W przypadku produktów ze starego lub z poprzedniego sezonu spróbuj utworzyć nową kolekcję z wyprzedaży lub wyprzedaży, a nawet schowaj te produkty do następnego sezonu, aby w mgnieniu oka uporządkować swój sklep!

Reklama 5

Treść artykułu

3- Zreorganizuj menu główne

Twoje menu główne, czyli nawigacja, to jeden z najczęściej pomijanych obszarów sklepów internetowych. Jednak jego usprawnienie może w mgnieniu oka poprawić komfort zakupów w Twoim sklepie. Jest takie powiedzenie, którego używam ze wszystkimi moimi klientami: „zmieszane oko nie kupi”. Jeśli Twoje menu nie jest przejrzyste i intuicyjne, aby Twoi klienci mogli szybko znaleźć to, czego szukają, często opuszczą Twój sklep i nigdy nie wrócą.

Doskonałą wskazówką jest utworzenie prostych menu, takich jak „kupuj” lub „kupuj według kategorii”, a nawet „kupuj według sezonu lub okazji”, aby ułatwić znajdowanie produktów. Kolekcja pomysłów na prezent jest również zwycięska i nie jest przeznaczona tylko na czas świąteczny.

Podczas aktualizowania menu należy pamiętać, że u góry menu głównego powinny znajdować się tylko najważniejsze linki. Pozostałe linki do Twojego sklepu, takie jak zasady i inne dodatkowe informacje, powinny znajdować się w stopce lub na odpowiednich stronach.

Reklama 6

Treść artykułu

4- Podziel się świeżymi kampaniami

Rozpoczęcie nowej kampanii jest zawsze dobrym pomysłem, jeśli chodzi o pozbycie się starego i wprowadzenie nowego na wiosnę. Pomysły na kampanie, które są proste i łatwe do wdrożenia, mogą polegać na prezentowaniu istniejących produktów w nowy sposób na określony sezon, łączeniu ich w zestawy upominkowe lub wartościowe, oferowaniu sezonowych rabatów lub nawet kierowaniu reklam na określone święta, takie jak Wielkanoc, Dzień Matki, lub własne wiosenne porządki na sprzedaż.

Istnieje kilka prostych taktyk, aby zarobić więcej pieniędzy na promocjach. Sezonowe wyskakujące okienka zachęcające odwiedzających do zapisania się na Twoją listę mailingową w celu uzyskania okazji przyciągną Twoich klientów na wczesnym etapie ich wizyty. Wyskakujące promocje, takie jak „Ekskluzywna wiosenna oferta – zapisz się i zaoszczędź 15%” przyciągają wzrok i zapewniają wartość w zamian za informacje o kliencie. I pamiętaj, pozwolenie komuś na zaoszczędzenie 15 procent w zamian za e-mail, dzięki któremu możesz sprzedawać i remarketingować, jest warte inwestycji!

Warto przeczytać!  Coca-Cola planuje dalsze podwyżki cen w 2023 r., opiera się na marketingu, aby zrównoważyć wpływ

Reklama 7

Treść artykułu

SMS-y to świetny sposób na promowanie szybkich hitów, takich jak błyskawiczne wyprzedaże lub inne codzienne rabaty. Powinny one być krótkie i na temat. Poczta e-mail to świetny sposób na wysyłanie dłuższych treści, takich jak artykuły na blogu dotyczące tego, co dzieje się w sklepie lub innych prowadzonych przez Ciebie kampaniach. I nie popełnij błędu; nie chcesz zdradzać wszystkiego w swoich e-mailach, po prostu podaj ogólne szczegóły i zachęć klientów do kliknięcia przycisku wezwania do działania, takiego jak „kup teraz”, aby odwiedzili Twój sklep. Stamtąd pozwól, aby marketing i remarketing automatyzacji poczty e-mail, podobnie jak działania następcze po zakupie, nadal przyciągały klientów.

Sklepy internetowe mają wiele sposobów na udane sezony zakupowe w każdym sezonie; nie tylko wiosną. Kluczem jest znalezienie tego, co sprawdza się u Twoich klientów, poprzez wypróbowanie nowych rzeczy, utrzymywanie spójnych kanałów komunikacji za pośrednictwem kanałów marketingowych (e-mail lub SMS) oraz upewnienie się, że kampanie Twojej marki są widoczne w miejscach, w których Twoi klienci spędzają czas przez cały rok .

Uwagi

Postmedia zobowiązuje się do utrzymywania żywego, ale obywatelskiego forum do dyskusji i zachęcania wszystkich czytelników do dzielenia się swoimi opiniami na temat naszych artykułów. Moderacja komentarzy może zająć nawet godzinę, zanim pojawią się na stronie. Prosimy o merytoryczne i pełne szacunku komentarze. Włączyliśmy powiadomienia e-mail — teraz otrzymasz wiadomość e-mail, jeśli otrzymasz odpowiedź na swój komentarz, pojawi się aktualizacja wątku komentarzy, który obserwujesz, lub jeśli użytkownik, którego obserwujesz, skomentuje komentarz. Odwiedź nasze Wytyczne dla społeczności, aby uzyskać więcej informacji i szczegółów na temat dostosowywania ustawień poczty e-mail.

Dołącz do rozmowy

Reklama 1


Źródło