Marketing

Marki obuwnicze uważają, że handel hurtowy jest bardziej odpowiedni niż bezpośredni kontakt z konsumentem

  • 8 lutego, 2023
  • 3 min read
Marki obuwnicze uważają, że handel hurtowy jest bardziej odpowiedni niż bezpośredni kontakt z konsumentem


08 lutego 2023 r

Niektóre z największych światowych marek obuwniczych wycofują się z półek hurtowników na rzecz kanałów sprzedaży bezpośredniej do konsumenta (DTC), ale nowe osiągnięcia w sprzedaży detalicznej obuwia sygnalizują, że sprzedaż hurtowa może okazać się odpowiednia dla obuwia w dłuższej perspektywie. uruchomić.

Redukcja przydziałów Nike do Foot Locker wydaje się zwalniać, a marka obuwia sportowego niedawno zaprosiła partnerów hurtowych do swojego kampusu po raz pierwszy od trzech lat, zgodnie z The dziennik „Wall Street. Michael Binetti, analityk giełdowy w Credit Suisse, uznał to za znak, że czołowa marka obuwia sportowego zaczyna ponownie wykorzystywać sprzedaż hurtową jako kanał sprzedaży.

Ponadto firma Nike niedawno ogłosiła nawiązanie nowego partnerstwa projektowego z jednym ze swoich zewnętrznych partnerów detalicznych, Lśniący zgłoszone. Jennifer Ford, właścicielka sklepu z damskimi sneakersami Premium Goods, zaprojektowała nowe buty Nike Air Force 1, które będą dostępne w wybranych przez panią Ford sklepach z kobiecymi butami.

Startupowe marki sneakersów odnoszą również sukcesy na półkach sprzedawców detalicznych, Dziennik zgłoszone. Na przykład szwajcarska marka sneakersów z najwyższej półki On skupiła się na sprzedaży swoich butów przez sprzedawców detalicznych. Szacunki Wall Street pokazują, że w czwartym kwartale osiągnął łączną roczną stopę wzrostu na poziomie 66 procent, w porównaniu z 17-procentową stopą wzrostu konkurenta Allbirds w tym samym przedziale czasowym. Allbirds, marka DTC, która dopiero niedawno otworzyła sprzedaż swoich produktów u wybranych zewnętrznych sprzedawców detalicznych, jeszcze nie osiągnęła zysku, podczas gdy On okazał się rentowny. Allbirds wydaje również więcej pieniędzy na marketing niż na.

Warto przeczytać!  Technologie XXI wieku: analiza predykcyjna w marketingu

Chociaż strategie sprzedaży hurtowej mogą znów zyskać na popularności i przynosić korzyści niektórym markom, nie wszyscy detaliści dostrzegają zmianę. Jeszcze pod koniec ubiegłego roku hurtownicy obuwia dokonywali poważnych strategicznych zmian, aby zaradzić wpływowi konkurencji skierowanej bezpośrednio do konsumenta na ich działalność.

W grudniu Designer Brands, Inc., która jest właścicielem DSW, ogłoszony cel podwojenia sprzedaży produktów marki własnej w odpowiedzi na przechodzenie marek krajowych bezpośrednio do konsumenta. Wcześniej, w kwietniu, Roger Rawlins, dyrektor generalny Designer Brands, powiedział inwestorom, że jedna na pięć par butów jest teraz sprzedawana bezpośrednio do konsumenta.

PYTANIA DO DYSKUSJI: Jakie największe wyzwania stoją przed Nike i innymi markami obuwniczymi, które skoncentrowały większość swoich zasobów na kanałach skierowanych bezpośrednio do konsumentów? Czy widzicie na horyzoncie odrodzenie tradycyjnych relacji hurtowych?

Warto przeczytać!  Sztuczna inteligencja dla rynku odkrywania i rozwoju leków Zobacz ogromny wzrost dla nowej normy |Alphabet , Atomwise , BenevolentAI

Braintrust

„Jakie widzisz największe wyzwania stojące przed Nike i innymi markami obuwniczymi, które skoncentrowały większość swoich zasobów na kanałach skierowanych bezpośrednio do konsumentów?”

wpDiscuz


Źródło