Polska

Marriott International przyspiesza rozwój w Polsce, planując ponad 10 przewidywanych otwarć

  • 11 kwietnia, 2024
  • 5 min read
Marriott International przyspiesza rozwój w Polsce, planując ponad 10 przewidywanych otwarć


Oczekiwane nowości powiększą globalne portfolio firmy o ponad 1200 pokoi

1/2

Rendering Elementu autorstwa Westina Wrocław

JF Wiens jfw@jfwstudio.com

2/2

Wizualizacja Le Meridien Kraków Royal

Marriott International, Inc. ogłosił plany rozszerzenia swojego portfolio w Polsce, spodziewając się dodania w ciągu najbliższych kilku lat ponad 10 obiektów, w tym debiutu na rynku dwóch marek – Le Méridien i Element Hotels by Westin. Przewidywane otwarcia jeszcze bardziej wzmocnią obecność firmy w kraju, gdzie obecnie posiada ona portfel 24 obiektów i ponad 4500 pokoi w 12 markach i ośmiu miastach – Warszawie, Sopocie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni i Szczecinie. Planowana ekspansja jest również zgodna ze strategicznym rozwojem portfolio usług luksusowych, premium i wybranych usług firmy w kluczowych lokalizacjach rekreacyjnych i biznesowych w regionie Europy Wschodniej.

Jerome Briet, dyrektor ds. rozwoju na Europę, Bliski Wschód i Afrykę w firmie Marriott International skomentował: „Marriott International w dalszym ciągu koncentruje się na rozwoju i dywersyfikacji portfela swoich marek oraz doświadczeń w Polsce, aby sprostać dużemu popytowi na podróże po całym kraju. Dzięki naszemu urzekającemu portfolio marki, światowej klasy platforma dystrybucyjna i Marriott Bonvoy, nasz wielokrotnie nagradzany program turystyczny, w dalszym ciągu zapewniamy solidne możliwości wzrostu dzięki właścicielom i franczyzobiorcom na rynku”.

Warto przeczytać!  Polskie LPP traci 3 miliardy dolarów po tym, jak Hindenburg zarzuca powiązania z Rosją

Marriott w dalszym ciągu obserwuje silną dynamikę wzrostu swoich marek premium w Polsce. Firma spodziewa się sprowadzić do kraju europejskie dziedzictwo i eleganckie programy Le Méridien wraz z otwarciem Le Méridien Kraków Royal w 2025 r. Firma planuje również zwiększyć obecność swoich marek Kolekcji na rynku poprzez planowane otwarcie portfolio Tribute hotel w Warszawie i hotel Autograph Collection we Wrocławiu. W planach jest także budowa drugiego hotelu Renaissance, którego otwarcie planowane jest na Starym Mieście w Gdańsku.

Wybrane marki usług firmy również w dalszym ciągu są silnym motorem wzrostu na polskim rynku. Element by Westin ma zadebiutować w kraju wiosną tego roku wraz z otwarciem Element by Westin Wrocław, który zaspokoi zapotrzebowanie rynku na noclegi na dłuższy pobyt. Four Points by Sheraton rozwija swoje obecne portfolio, planując otwarcia w Poznaniu i Wrocławiu w 2025 roku. Zabawna marka Moxy Hotels ma otworzyć w przyszłym roku swój piąty obiekt na rynku z hotelem w centrum Warszawy.

Ponadto Marriott planuje także dalszy rozwój swojego luksusowego portfolio w Polsce poprzez przewidywane dodanie drugiego obiektu Luxury Collection, H15 Luxury Palace, hotelu Luxury Collection, który będzie zlokalizowany na terenie Pałacu Lubomirskich w historycznym mieście Krakowie.

Warto przeczytać!  Austria przegrała z Polską w finałowym 16 meczu na Euro 2024

Briet dodał: „Widzimy znaczny wzrost rynku dzięki możliwościom konwersji, co dodatkowo podkreśla zaufanie, jakim właściciele darzą Marriott International i reputację naszych światowej klasy marek. Ponad połowa naszych planów rozwoju w Polsce obejmuje projekty konwersyjne i adaptacyjne. -korzystaj z projektów.”

W Polsce działa 12 marek firmy, z których każda oferuje zróżnicowane doświadczenia w różnych segmentach podróżnych. Marki obecne obecnie w kraju to: Kolekcja Luksusowa w segmencie luksusowym; Hotele Marriott, Sheraton, Renaissance Hotels, Autograph Collection, Tribute Portfolio i Westin w segmencie premium; Courtyard by Marriott, Four Points by Sheraton, Moxy Hotels i AC Hotels by Marriott, w wybranym segmencie usług.

Uwaga dotycząca oświadczeń dotyczących przyszłości
Niniejsza informacja prasowa zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu federalnych przepisów dotyczących papierów wartościowych Stanów Zjednoczonych, w tym stwierdzenia dotyczące oczekiwanych przyszłych otwarć projektów i wzrostu portfela; oczekiwane debiuty marki na wybranych rynkach; nasz plan rozwoju; przyszłe możliwości rozwoju; trendy i oczekiwania popytu; oraz podobne stwierdzenia dotyczące przewidywanych przyszłych zdarzeń i oczekiwań, które nie są faktami historycznymi. Ostrzegamy, że stwierdzenia te nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i są obarczone licznymi, zmieniającymi się ryzykami i niepewnościami, których możemy nie być w stanie dokładnie przewidzieć lub ocenić, w tym czynnikami ryzyka zidentyfikowanymi w naszych dokumentach amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, w tym nasz najnowszy raport roczny na formularzu 10-K lub raport kwartalny na formularzu 10-Q. Każdy z tych czynników może spowodować, że rzeczywiste wyniki będą znacząco różnić się od oczekiwań wyrażonych lub sugerowanych w tej informacji prasowej. Stwierdzamy te stwierdzenia dotyczące przyszłości na dzień publikacji niniejszego komunikatu prasowego i nie zobowiązujemy się do publicznego aktualizowania ani korygowania jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych wydarzeń, czy z innego powodu.

Warto przeczytać!  Francja, Niemcy i Polska próbują załatać pęknięcia, ustalając wspólne priorytety Ukrainy – Euractiv

O Marriott International
Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR) ma siedzibę w Bethesda w stanie Maryland w USA i obejmuje portfel ponad 8800 nieruchomości należących do ponad 30 wiodących marek w 139 krajach i terytoriach. Marriott prowadzi i franczyzuje hotele oraz licencjonuje ośrodki wypoczynkowe na całym świecie. Firma oferuje Marriott Bonvoy®, wielokrotnie nagradzany program podróżniczy. Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej www.marriott.com, a najświeższe informacje o firmie można znaleźć na stronie www.marriottnewscenter.com. Ponadto połącz się z nami na Facebooku i @MarriottIntl ​​na X i Instagramie.

Kontakt z mediami
Chandana Belaniego
Starszy dyrektor ds. rozwoju PR na Europę, Bliski Wschód i Afrykę
Międzynarodowy Marriott
Chandan.Belani@marriott.com




Źródło