Podróże

Masz przerwę w podróży lub lot późno w nocy? Internet zachwyca się aplikacjami „ratującymi życie”, które znajdują miejsca, w których możesz bezpiecznie przechować bagaż na wakacjach, od fryzjerów po kawiarnie

  • 5 listopada, 2023
  • 7 min read




Noszenie ze sobą ciężkiego bagażu podczas przerwy w podróży lub przed nocnym lotem lub pociągiem może pogorszyć Twoją podróż.

Jednak rozwiązanie do przechowywania w workach jest bliżej, niż mogłoby się wydawać.

Kilka sprytnych aplikacji pokazuje, że w miastach na całym świecie znajdują się tysiące zaufanych punktów nadania przesyłek, takich jak fryzjerzy i kawiarnie, za których korzystanie online można zapłacić.

Oto więcej informacji na temat niektórych aplikacji bagażowych „ratujących życie”, które szybko zyskują na popularności w mediach społecznościowych.

Radykalne przechowywanie

Kilka sprytnych aplikacji pokazuje, że w miastach na całym świecie znajdują się tysiące zaufanych punktów nadania, takich jak fryzjerzy i kawiarnie, za które można zapłacić online

Ta usługa bagażowa oferuje ponad 7000 punktów przechowywania na całym świecie, w miastach takich jak Londyn, Paryż i Barcelona.

Aplikacja umożliwia użytkownikom zlokalizowanie pobliskiego punktu nadania za pośrednictwem „łatwego” systemu rezerwacji online, który oferuje stałe stawki już od 5 GBP (6,08 USD) za sztukę bagażu dziennie.

Klienci mogą czuć się bezpiecznie, zostawiając swoje torby u jednego ze swoich „skrupulatnie sprawdzonych partnerów” znanych jako „Anioły” – mieszczących się w hotelach, restauracjach, bistrach, kawiarniach, barach, sklepach detalicznych i wypożyczalniach rowerów.

Każda rezerwacja może być objęta „osobistą gwarancją” w wysokości do 3000 EUR (2619 GBP lub 3186 USD) na każdy przedmiot, a transakcja odbywa się za pośrednictwem bezpiecznych serwerów.

Firma, wcześniej znana jako Bagbnb, została założona w 2016 roku i obecnie może się pochwalić, że „starannie przechowała” ponad trzy miliony walizek na całym świecie.

Użytkownicy mediów społecznościowych szybko zrozumieli tę wygodę. TikToker @bianca.montalova określił ją jako „idealną aplikację”, z której mogą korzystać podróżni, którzy mają czas na zabicie czasu przed lotem, ale nie mają gdzie zostawić bagażu.

Warto przeczytać!  Najpopularniejsze kierunki podróży w 2023 r.: najbardziej poszukiwane miasta do odwiedzenia w przyszłym roku i sposoby oszczędzania Airbnb podczas rezerwacji

Wyjaśniając tę ​​usługę swoim 16 200 obserwującym, powiedziała: „Dzięki temu możesz zostawić swoje torby w jednym z szybkich punktów w mieście, dzięki czemu możesz łatwo zwiedzać bez konieczności noszenia całego bagażu”.

BagażBohater

Aplikacje bagażowe umożliwiły klientom wyskoczenie bezpośrednio z samolotu i cieszenie się podróżą

Podróżni mogą zostawić swoje bagaże w jednej z „certyfikowanych lokalizacji” LuggageHero, do których należą lokalne sklepy, kawiarnie i hotele.

Klienci mają możliwość uiszczenia opłaty ryczałtowej, zaczynającej się od 5,95 GBP (7,24 USD) dziennie lub wyboru opłaty godzinowej „pay as you go” od 1,19 GBP (1,45 USD).

Założona w 2016 roku w Kopenhadze przez Jannika Lawaetza firma posiada obecnie ponad 1000 lokalizacji magazynowych na całym świecie w 228 różnych miastach, od Bratysławy po Brighton.

Często podróżujący Tristan i Cara, znani w Internecie jako @tc.travels, opisali swoje doświadczenia z korzystaniem z LuggageHero jako „absolutną zmianę zasad podróżowania”.

W rozmowie z 35 600 obserwującymi Cara powiedziała: „Jeśli jest jedna rzecz, której nienawidzę w podróżach, to jest to ciągnięcie wszędzie tego cholernego bagażu, ale znaleźliśmy najlepszy sposób na przechowanie bagażu, jeśli przez kilka dni nie masz Airbnb ani hotelu”. godziny.’

Wyjaśniając szybki proces, powiedziała, że ​​zostawili swoje torby w punkcie blisko swojego Airbnb oraz że były one związane i zabezpieczone ziplocami, „aby mieć pewność, że nikt nie wejdzie do naszych toreb”.

Powiedziała, że ​​„wszystko zostało załatwione za pośrednictwem aplikacji” oraz że „sześć godzin później wróciliśmy i nasze torby były w takim stanie, w jakim je zostawiliśmy”.

Odbić się

Usługi przechowywania bagażu często współpracują z dogodnymi lokalizacjami, takimi jak pralnie chemiczne, restauracje, kawiarnie i hotele

„Numer jeden” na świecie aplikacja do przechowywania bagażu Bounce ma ponad 10 000 lokalizacji w ponad 2000 miastach na całym świecie.

Warto przeczytać!  Penn State Great Valley organizuje globalną wycieczkę zanurzeniową do Europy

Od Paryża i Rzymu po Kair i Bangkok aplikacja umożliwia podróżnym znalezienie pobliskiego punktu odbioru we współpracujących lokalizacjach, które obejmują pralnie chemiczne, restauracje, kawiarnie, delikatesy i hotele.

Ceny zaczynają się już od 5 GBP (5,90 USD) dziennie, w zależności od lokalizacji, a rezerwacje obejmują ubezpieczenie do 10 000 USD (8224 GBP) za sztukę bagażu.

Użytkownik TikToka @rachelalexandriadias pochwalił „niezwykle łatwą w użyciu” aplikację, opisując ją jako „ratującą życie” podczas jej podróży po Europie na początku tego roku.

W rozmowie ze swoimi obserwatorami powiedziała: „To aplikacja numer jeden, której potrzebujesz, jeśli podróżujesz samotnie po Europie.

„Dla osoby, która dosłownie zabrała ze sobą dwa bagaże podręczne i woziła je po Anglii i Edynburgu, posiadanie tego samochodu było ratunkiem”.

Na podstawie ponad 2900 recenzji w sklepie z aplikacjami Apple aplikacja Bounce uzyskała ocenę 4,9/5, a użytkownicy Apple chwalą ją jako „wygodną”, „prostą i bezpieczną”.

Niania

Nannybag to kolejna przydatna aplikacja do przechowywania bagażu, działająca w ponad 2000 lokalizacji w 250 miastach.

Ceny zaczynają się od 6 GBP (lub 6 USD) dziennie, niezależnie od wielkości przedmiotu, z ochroną przed utratą, uszkodzeniem lub kradzieżą do 1000 EUR (873 GBP/1061 USD) za każdy zdeponowany bagaż.

Użytkownik TikToka @sagevanalstine powiedział, że Nannybag pozwolił jej „w pełni wykorzystać każdą podróż”, w której uczestniczyła, ponieważ nie „marnuje pierwszego i ostatniego dnia wakacji na utykanie z bagażem”.

TikToker stwierdziła, że ​​zawsze miała trudności ze znalezieniem „właściwego miejsca” do przechowywania bagażu, ale stwierdziła, że ​​Nannybag umożliwiła jej znalezienie godnych zaufania miejsc, w których mogła zostawić swoje torby.

Warto przeczytać!  Raport Moodie Davitt - Raport Moodie Davitt
Wiele aplikacji oferuje stałą opłatę i chroni przed utratą, uszkodzeniem i kradzieżą towarów. Użytkownicy mediów społecznościowych chwalą aplikacje takie jak Nannybag za ich „bezpieczne” usługi

Wyjaśniła swoim 20 000 obserwującym: „Przechowywanie bagażu pozwoliło mi zobaczyć Akropol i spędzić cały wieczór w Atenach zaraz po wyjściu z samolotu”.

TikTokerka, która zwiedzała greckie miasto ze swoim chłopakiem, wybrała dogodną lokalizację w pobliżu Akropolu i wrzuciła swoją torbę do „bezpiecznej” szafki, do której dołączony był klucz.

Powiedziała, że ​​w tym miejscu „była nawet przebieralnia i łazienka, więc mogliśmy przebrać się w lotniskowe ubrania i cieszyć się wieczorem”.

Stasher

Stasher, który ma ponad 3700 „zaufanych punktów Stashpoints” w ponad 890 miastach na całym świecie, może pochwalić się tysiącami klientów dziennie.

Jest to kopia innych aplikacji do przechowywania bagażu, w których klienci mogą wybrać godzinę i datę nadania i odbioru, a także wybrać jedną z dogodnych lokalizacji wskazanych na interaktywnej mapie.

Za cały dzień przechowywania aplikacja ma stałą cenę 4,70 GBP (5,60 USD) dziennie i gwarantuje zwrot pieniędzy w przypadku anulowania aż do godziny nadania.

Usługa ubezpiecza torby od utraty, kradzieży i uszkodzenia do kwoty 2500 funtów, ale zawiera listę „przedmiotów zabronionych, których klienci nie mogą przechowywać, w tym dokumentów podróżnych, biżuterii i zegarków”.

Rozpoczęty w Londynie w 2015 r. rozwój Stasher obejmował współpracę z takimi firmami jak Hotels.com, Klook i Marriott, a także Premier Inn, Expedia i Acorn.

Warto jednak zaznaczyć, że aplikacja ma mieszane recenzje w Google Play, z oceną 3,6/5 na podstawie 65 recenzji. Kilku recenzentów skarżyło się, że mieli problemy z załadowaniem aplikacji na swoich telefonach, a jeden z anonimowych użytkowników napisał: „Świetny pomysł, ale funkcjonalność aplikacji jest bardzo słaba”. Tymczasem inni chwalili usługę jako „użyteczną” i „intuicyjną”.




Źródło