Filmy

„MaXXXine” kończy trylogię filmem o „wielkim, rozległym Los Angeles”.

  • 6 maja, 2024
  • 6 min read
„MaXXXine” kończy trylogię filmem o „wielkim, rozległym Los Angeles”.


Letnia zapowiedź 2024 EW zawiera dziesiątki ekskluzywnych przeglądów najbardziej oczekiwanych programów telewizyjnych, filmów, książek i muzyki z najgorętszego sezonu rozrywkowego. Odwiedzaj ew.com do maja, aby zobaczyć więcej zapowiedzi tego, co będziesz oglądać, czytać i słuchać w nadchodzących miesiącach.

Wszystkie filmy z trylogii horrorów reżysera Ti Westa, która rozpoczęła się w 2022 roku X zasadniczo dotyczą samych filmów.

W pierwszym wpisie wystąpiła Mia Goth w roli Maxine Minx, która należy do amatorskiej ekipy porno, która próbuje potajemnie nakręcić film porno na odległej farmie, kiedy zostaje napadnięta przez zabójczą starszą parę, która jest jej właścicielem, Pearl (również graną przez Goth) i Howarda. „Ci ludzie nie są częścią branży filmowej, ale chcą się w nią zaangażować. To szansa z zewnątrz, aby włamać się do pornografii” – mówi West Tygodnik Rozrywki. „X było dużo o absurdzie robienia filmu.”

Goth wrócił po Perłaprequel nakręcony równolegle z pierwszym filmem, tym razem opowiadający historię pochodzenia zabójcy X która podobnie jak Maxine miała obsesję na punkcie zostania gwiazdą. To „film o kimś, kto pragnie prowadzić życie takie, jakie wydaje się mieć w filmach [show]i jak to by na kogoś wpłynęło” – komentuje West.

Warto przeczytać!  Recenzja „Tim Burton Untitled Docuseries”: gotycki zakłócacz Hollywoodu

Mia Goth powraca jako Maxine Minx w „MaXXXine”.

Dons Obiektyw/A24


Teraz z Maszyna (premiera 5 lipca), kulminacja wszystkich prac przygotowawczych, Goth powraca w roli jedynego ocalałego X podczas podróży do Los Angeles, aby w końcu dokonać wielkiego przełomu. „To, jak ludzie myślą, że przypomina kręcenie filmów — lub jak postrzegają Hollywood w porównaniu z tym, czym jest w rzeczywistości — odgrywa dużą rolę w tym, co dzieje się w filmie” – mówi West. „Myślę, że„ zobaczenie za kurtyną ”jest elementem tematycznym”.

I oczywiście, ponieważ jest to horror z oceną R, nie każdemu się to udaje. „Niektórzy ludzie w bardzo makabryczny sposób nie dotrwają do końca” – drażni się West. „Jeśli spodziewasz się, że będzie to częścią tego X film i ludzie zostaną zabici, tak, zamierzam spełnić to wszystko. Jednak w wielu miejscach, których ludzie się nie spodziewają, sytuacja będzie się toczyć w zygzakach, zamiast w zakrętach. Ona żyje w bardzo dekadenckim świecie i bardzo agresywnym, ale zagrożenie pojawia się w nieoczekiwany sposób.”

Kiedy widzowie zaczynają kojarzyć się z Maxine, jest ona w Tinseltown w 1985 roku, sześć lat po ucieczce z farmy w X. Osiągnęła szczyt branży filmów dla dorosłych, ale znalazła się w trudnej sytuacji i chce włamać się do „prawdziwych filmów”. Maxine w końcu odrywa się od Elizabeth Bender (Korona nominowana do nagrody Emmy Elżbieta Debicki), znana reżyserka, która stworzyła niezależny horror pt Purytanin. Kontynuacja, Purytanin IIjest obecnie realizowany jako duży projekt studyjny, a Bender postanawia zaryzykować i obsadza kaskadersko aktorkę porno, Maxine, w głównej roli u boku innej aktorki (w tej roli Lily Collins z Emilii w Paryżu).

Mia Goth i Elizabeth Debicki w „MaXXXine”.

Justyna Lubin/A24


Siły otaczające Maxine grożą zniszczeniem jej marzeń o sławie. Kevin Bacon, wieloletni wielbiciel twórczości Westa, pojawia się w filmie jako prywatny detektyw wynajęty przez kogoś dość wpływowego, by ją wyśledzić. Akcja filmu rozgrywa się także na tle Richarda Ramireza, znanego również jako seryjny morderca znany jako Nocny Łowca, który działał w Kalifornii w latach 1984–1985. Michelle Monaghan i Bobby Cannavale grają policyjnych detektywów ścigających Nocnego Prześladowcę, a ich celem jest Maxine, gdy wiele kobiet na jej orbicie pojawia się martwych.

Kevin Bacon jako prywatny detektyw w „MaXXXine”.

Justyna Lubin/A24


West przyznaje, że występują także w nim Halsey, Giancarlo Esposito, Moses Sumney i Sophie Thatcher Maszyna to „znacznie większy” film niż X I Perła. „To, czego brakuje w pozostałych dwóch filmach, to taki zakres” – mówi reżyser. „Próba nakręcenia dużego, rozległego filmu z udziałem zespołu w Los Angeles to właśnie był ten film, a to po prostu duże przedsięwzięcie”. Jeśli X channelowane klasyki slasherów, takie jak Teksańska masakra piłą mechanicznąI Perła reżyserował oldschoolowe hollywoodzkie musicale, Maszyna przywołuje to, co West określa jako gatunek filmów z Los Angeles, o czym świadczy Ogień Świętego Elma namiot kinowy i plan Bates Motel, które pojawiają się w zwiastunie. Dodaje również: „W filmie panuje tajemnicza atmosfera w stylu noir, co jest bardzo zabawne”.

Zachód to potwierdza Maszyna „prawdopodobnie będzie to koniec ery Maxine”, ale istnieje szansa, że ​​filmy wykroczą poza trylogię. „Mam jeden pomysł, który może mieć zastosowanie w tych filmach” – wspomina. „Nie wiem, czy będzie następny. Być może. Zobaczymy”.

Sophie Thatcher i Mia Goth w „MaXXXine”.

Justyna Lubin/A24


Część zabawy, jaką miał West X I Perła pochodziło od publiczności, która nie wiedziała zbyt wiele o żadnym z nich, zanim została wrzucona od razu, zwłaszcza gdy prequel został wydany niespodziewanie wkrótce po pierwszym. West stara się zachować w swojej twórczości część tej tajemniczości i intrygi. West twierdzi jednak, że po trzech i pół roku pracy nad trylogią nie może się doczekać przerwy. Po zakończeniu rozmowy z EW filmowiec od razu wraca do pracy nad korekcją kolorów i finalizacją tytułów Maszyna.

„W takim razie mam nadzieję, że będę mógł po prostu włożyć to do pudełka pod łóżkiem, odetchnąć i pomyśleć, co dalej” – kontynuuje. „Powiem to, jeśli jest jeszcze do zrobienia w tej sprawie X franczyzy, z pewnością nie jest to coś, czego ludzie oczekują. To nie jest tak, że po kilku latach znowu coś się dzieje i tak dalej. Jest inaczej Perła było nieoczekiwanym odejściem. To kolejne nieoczekiwane odejście.”

Chcesz więcej wiadomości filmowych? Zapisz się na bezpłatny biuletyn Entertainment Weekly, aby otrzymywać najnowsze zwiastuny, wywiady z gwiazdami, recenzje filmów i nie tylko.

Powiązana zawartość:


Źródło