Marketing

McDonald’s oferuje tanią ofertę śniadaniową

  • 14 marca, 2023
  • 4 min read
McDonald’s oferuje tanią ofertę śniadaniową


Oferta śniadaniowa McDonald’s jest wystarczająco kultowa, aby stać obok klasycznych pozycji menu, takich jak Big Mac i Chicken McNuggets, i nie bez powodu. Z około 25% swojej sprzedaży w USA pochodzącej ze śniadań, McDonald’s wciąż przewyższa resztę branży, w której około 20% sprzedaży pochodzi ze śniadań, Wiadomości z restauracji w kraju zgłoszone. Sdo tej pory sieć obserwuje rosnącą konkurencję ze strony rywali, którzy chcą mieć większy udział w akcji śniadaniowej typu fast food. Na przykład firma Wendy’s wprowadziła ogólnokrajowe menu śniadaniowe w 2020 r., a Taco Bell odnotowała obiecujący wzrost sprzedaży śniadań w ostatnim kwartale 2022 r. dzięki partnerstwu marketingowemu z komikiem Petem Davidsonem.

Ale McDonald’s nie wydaje się jeszcze gotowy, aby spocząć na laurach, jeśli chodzi o wojny śniadaniowe typu fast food. W dobrych wiadomościach Według The Fast Food Post, dla świadomych budżetowo fanów McDonald’s, gigant fast foodów podobno prowadził ofertę śniadaniową zorientowaną na wartość w wybranych lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych.

POWIĄZANE: 7 dużych zmian, które zobaczysz w tym roku w McDonald’s

Oferta obejmuje kilka sprawdzonych pozycji śniadaniowych McDonald’s, ale pozwala klientom mieszać i dopasowywać różne opcje na najważniejszy posiłek dnia. Za 3 USD klienci mogą wybrać dowolne dwie pozycje z następującego ograniczonego menu:

  • Biszkopt Kiełbasa: Gorąca kiełbasa umieszczona pomiędzy ciepłym herbatnikiem z maślanki pokrytym prawdziwym masłem.
  • Kiełbasa McMuffin: Zapiekana angielska bułeczka z gorącym pasztecikiem z kiełbasą i amerykańskim serem.
  • Kiełbasa Burrito: Puszysta jajecznica, kiełbasa wieprzowa, ser, zielone papryczki chilli i cebula zawinięte w miękką tortillę.
  • Hash Browns: Rozdrobnione placki ziemniaczane z puszystym wnętrzem i chrupiącą skórką.
Warto przeczytać!  Petal Ads prezentuje najnowocześniejszą mobilną platformę reklamową na IMMAP DigiCon 2023: DIGIMAX Summit

Może to służyć jako cenny zakup dla klientów McDonald’s, ponieważ mogą zapłacić więcej niż 2 USD za jeden z tych produktów a la carte. Na przykład w jednym miejscu na przedmieściach Chicago, Sausage Burrito kosztowało 2,29 USD, a Sausage McMuffin – 1,69 USD, więc klienci mogliby zaoszczędzić prawie 1 USD, korzystając z oferty na tym rynku, gdyby kiedykolwiek była tam oferowana. Ceny różnią się w zależności od lokalizacji, więc klienci mogą potencjalnie zaoszczędzić jeszcze więcej dzięki umowie w innych częściach Stanów Zjednoczonych, która może pobierać więcej opłat za produkty śniadaniowe.

Wydaje się, że jest to jedno z nowszych rozwiązań w menu śniadaniowym McDonald’s, w którym duże zmiany są dość rzadkie. Klienci zgłosili w listopadzie ubiegłego roku, że ulubione przez fanów kanapki z bajglami zaczęły ponownie pojawiać się na wybranych rynkach. McDonald’s ogłosił również pod koniec zeszłego miesiąca, że ​​rozszerza partnerstwo testowe z Krispy Kreme, które umożliwia klientom zakup świeżych pączków w wybranych lokalizacjach.

Kilku klientów powiedziało The Fast Food Post, że zauważyli ofertę śniadaniową w lokalizacjach w Ohio i Pensylwanii, ale nie było od razu jasne, na ilu rynkach obecnie sprzedaje się ofertę mix and match. Szczegóły dotyczące tego, kiedy umowa została uruchomiona i jak długo będzie dostępna, również nie były natychmiast dostępne. Skontaktowano się z McDonald’s, aby uzyskać więcej informacji na temat oferty menu śniadaniowego, ale nie odpowiedział natychmiast.

Warto przeczytać!  Profesor przynosi piosenki i uśmiechy na zajęcia z marketingu

W wątku Reddit w tym tygodniu na temat oferty śniadaniowej McDonald’s, jeden użytkownik zgłoszone że umowa była już dostępna w ich części Ohio od miesięcy. To samo dotyczy innego użytkownika w Connecticut, który również powiedział że umowa istniała od miesięcy.

Marzec był już ekscytującym miesiącem dla fanów McDonald’s, odkąd marka niedawno pojawiła się na rynku dwa ograniczone czasowo smaki swoich kanapek z kurczakiem McCrispy i zaczął sprzedawać nową klasyczną lemoniadę z prawdziwego soku z cytryny, kawałków miąższu cytrynowego i prawdziwego cukru trzcinowego.

W lutym McDonald’s zadebiutował również w ramach swojej najnowszej współpracy z Cardi B i Offset, ale nie wszyscy franczyzobiorcy sieci weszli na pokład partnerstwa.

Zoe Strozewski

Zoe Strozewski jest autorką wiadomości dla Eat This, Not That! Pochodząca z Chicago mieszkająca obecnie w New Jersey, w 2020 roku ukończyła Kean University z tytułem licencjata z dziennikarstwa. Przeczytaj więcej o Zoe


Źródło