Marketing

MDS Global uruchamia platformę analizy decyzji marketingowych „MDS DecisionAI” opartą na sztucznej inteligencji, która umożliwia operatorom telekomunikacyjnym zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie przychodów

  • 31 maja, 2023
  • 4 min read
MDS Global uruchamia platformę analizy decyzji marketingowych „MDS DecisionAI” opartą na sztucznej inteligencji, która umożliwia operatorom telekomunikacyjnym zmniejszenie rezygnacji i zwiększenie przychodów


WARRINGTON, Anglia, 31 maja 2023 r–(BUSINESS WIRE)–Firma MDS Global, wiodący dostawca konwergentnych rozwiązań rozliczeniowych B2B/B2C i rozwiązań BSS, uruchomiła dziś MDS DecisionAI, nową platformę analizy decyzji marketingowych, która wykorzystuje moc sztucznej inteligencji do dostarczania ambitnych krytycznych informacji MNO, MVNO, sub-marki i operatorzy telefonii stacjonarnej muszą się rozwijać i wyprzedzać konkurencję.

MDS DecisionAI zapewnia pełny zestaw modułów sztucznej inteligencji specyficznych dla telekomunikacji, w tym prognozowanie, modele rezygnacji, modele skłonności oraz analizę marketingu i miksu mediów, które pomogą markom zoptymalizować strategię marketingową i handlową. Pozwala im identyfikować możliwości zarabiania i martwe punkty, dzięki czemu mogą szybciej podejmować interwencje.

W rezultacie operatorzy będą mogli maksymalizować zyski i przychody, na przykład poprzez przewidywanie rezygnacji i określanie skłonności klienta do rozważenia innych produktów oferowanych w ramach kampanii sprzedaży krzyżowej lub poprzez bardziej świadome opracowywanie propozycji.

W ramach zaangażowania MDS Global w napędzanie rentownych cyfrowych operatorów telekomunikacyjnych, model SaaS firmy MDS DecisionAI sprawia, że ​​jest to bardzo elastyczny i przystępny cenowo sposób operacyjnego wdrażania sztucznej inteligencji. Jest to szczególnie korzystne dla operatorów, MVNO i marek podrzędnych, które w przeszłości nie były w stanie zainwestować w sztuczną inteligencję ze względu na złożoność wdrożenia, wysokie koszty integracji i brak przystępnych cenowo umiejętności ekspertów. Model eliminuje potrzebę skomplikowanych, kosztownych i długotrwałych projektów wdrożeniowych. Zamiast tego można go łatwo zintegrować z istniejącymi kanałami rozliczeniowymi, CVM i kanałami cyfrowymi, niezależnie od używanej platformy. Operatorzy mogą oczekiwać, że zostaną skonfigurowani i będą czerpać korzyści z podejmowania bardziej świadomych decyzji strategicznych w ciągu 60 dni.

Warto przeczytać!  Strategia marketingowa i miks marketingowy Capital One (4 szt.)

Narzędzia analizy decyzji zmieniają kształt telekomunikacji dzięki doniesieniom o przypadkach, w których operatorzy dokonali wielomilionowej poprawy przychodów dzięki bardziej reaktywnej reakcji na odejście, odnotowali 25% wzrost wskaźników sukcesu sprzedaży krzyżowej i 30% wzrost przejęć dzięki przeglądowi marketingu wydatki na media.

John Burton, dyrektor generalny MDS Global, mówi, że MDS DecisionAI zdemokratyzuje sztuczną inteligencję i inteligencję decyzyjną oraz udostępni je wszystkim, w tym małym markom: „Tylko 5%1 operatorów telekomunikacyjnych ma pełną strategię marketingu i personalizacji AI, która zapewnia zwrot z inwestycji w oczekiwany wzrost i korzyści. MDS DecisionAI zmienia sposób gry i sprawia, że ​​wizja stania się dochodową cyfrową telekomunikacją staje się bardziej osiągalna”.

„Korzystanie z MDS DecisionAI niemal z dnia na dzień stworzy bardziej zwinnych i odnoszących sukcesy operatorów. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pomoże im podejmować właściwe decyzje dotyczące wydatków handlowych i marketingowych oraz podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące tego, kiedy i jak dostosować swoją strategię lub zainwestować w innowacje”.

Więcej informacji o tym, jak sztuczna inteligencja zmienia krajobraz telekomunikacyjny i wspiera cyfrowe strategie telekomunikacyjne, można znaleźć tutaj. Operatorzy mogą również poprosić o demo tutaj.

Warto przeczytać!  Współpraca marki: podstawa marketingu mix

O MDS Global

Globalny MDS jest wiodącym dostawcą konwergentnych rozwiązań billingowych B2B/B2C i BSS dla MNO, MVNO, MVNE i operatorów telefonii stacjonarnej. Wspieramy naszych klientów w przejściu od dostawców łączności do dostawców usług cyfrowych dzięki rozwiązaniom klasy operatorskiej, które obejmują naszą platformę monetyzacji w chmurze, platformę analizy decyzji marketingowych opartą na sztucznej inteligencji, eSIM i portale z aplikacjami samoobsługowymi.

Nasze sprawne rozwiązania SaaS „bez kodu” umożliwiają dostawcom usług komunikacyjnych zwiększanie zysków, zapewnianie wspaniałej cyfrowej obsługi klienta i szybkie wprowadzanie innowacyjnych usług.

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.mdsglobal.com lub śledź nas na LinkedIn i Świergot .

1 Odblokowywanie wartości personalizacji na dużą skalę dla operatorów, McKinsey, luty 2022 r

Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230523005875/en/

Łączność

MDS Globalny kontakt prasowy
Corine Suscens
Szef Globalnego Marketingu
marketing@mdsglobal.com




Źródło