Meghan Markle inwestuje w markę torebek Cesta Collective po gwałtownym wzroście sprzedaży
Meghan Markle wyniosła swoją miłość do mody na zupełnie nowy poziom.
W wywiadzie dla „New York Times”, opublikowanym w środę, 43-letnia księżna Sussexu ujawniła, że niedawno zainwestowała w Cesta Collective, markę torebek działającą w ramach misji, którą nosiła wielokrotnie na przestrzeni ostatnich kilku lat.
„Spędzam dużo czasu po prostu googlując i szukając marek” – powiedziała.
„Kiedy ludzie szukają w sieci różnych rzeczy lub je czytają, staram się znaleźć świetnych nowych projektantów, zwłaszcza na różnych terytoriach”.
Charakterystyczne torby koszykowe marki Cesta Collective są ręcznie tkane przez kobiety w Rwandzie — „którym z dumą płacimy 500–700% średniej krajowej pensji”, jak podaje marka na swojej stronie internetowej — a następnie wykańczane we Włoszech.
Markle po raz pierwszy miała na sobie torbę Bucket Bag ze ściągaczem (790 USD) podczas kolacji w maju 2023 r. z mężem księciem Harrym i przyjaciółmi Gwyneth Paltrow i Cameron Diaz w Sushi Bar w Santa Barbara. Styl ten szybko się wyprzedał.
„Mieliśmy więcej sprzedaży w ciągu jednego dnia niż kiedykolwiek wcześniej” – powiedziała współzałożycielka Cesta Collective Erin Ryder w wywiadzie dla Times. Ona i jej partnerka Courtney Weinblatt Fasciano skontaktowały się z królewską, aby podziękować jej za wsparcie, a w tym roku Markle została pierwszym zewnętrznym inwestorem marki.
W wywiadzie Markle opowiedziała o swojej inspiracji modowej, wspominając, jak po tym, jak miała na sobie torbę Strathberry Midi Tote (845 dolarów) na publicznym wystąpieniu w 2017 r., podobnie jak ona, torba ta zniknęła ze sprzedaży (w ciągu zaledwie 11 minut).
„Ten moment zmienił wszystko pod względem sposobu, w jaki patrzyłam na dobieranie stroju” – powiedziała.
„W czasach, gdy wiem, że jest światowe światło reflektorów i uwaga będzie poświęcona każdemu szczegółowi tego, co mogę lub nie mogę założyć, wspieram projektantów, z którymi mam naprawdę świetne przyjaźnie, i mniejsze, wschodzące marki, które nie otrzymały uwagi, na jaką zasługują. To jedna z najpotężniejszych rzeczy, jakie mogę zrobić, a jest nią po prostu noszenie, na przykład, kolczyka”.
Prowadząca podcast „Archetypes” została również zauważona z torbą Braided Canvas Tote (750 USD) i Crossbody (750 USD) marki Cesta Collective, przy czym ta druga pojawiła się na Invictus Games 2023.
W lutym dopasowała brązowy płaszcz Suede Cutch (490 dolarów) tej samej marki do kopertowego płaszcza Max Mara, a na niedawną podróż do Kolumbii z Price’em Harrym spakowała także beżową wersję Crossbody (750 dolarów), zestawiając ją z dwoma różnymi strojami.
Inwestowanie nie jest dla Markle nowością.
W artykule w „The Times” podano, że stale powiększające się portfolio Markle obejmuje 10 różnych firm, w tym markę wegańskiego latte instant Clevr Blends.
„Inwestowanie w nie pomogło mi przygotować się na rozdział, w którym inwestuję w siebie” – powiedziała, mając na myśli swoje nowe przedsięwzięcie biznesowe, American Riviera Orchard.