Marketing

Mentor Dyrektor ds. marketingu, Amanda Reid, opowiada o sukcesie zespołu

  • 13 marca, 2023
  • 7 min read
Mentor Dyrektor ds. marketingu, Amanda Reid, opowiada o sukcesie zespołu


Mentor Marketing wystartował ponad siedem lat temu po wielu dyskusjach przy stole konferencyjnym w celu znalezienia lepszego sposobu oferowania specjalistycznych usług medialnych.

Amandę Reid wyobraził sobie niezależną agencję jako rozwiązanie biznesowe zdolne do adaptacji i dostosowywania ofert usług w oparciu o potrzeby każdego klienta i konkretne wyniki, które cenili, przy jednoczesnym zachowaniu korzyści wynikających z powiązania z dużymi agencjami sieciowymi, zastrzeżonymi narzędziami i siłą nabywczą, co Mentor Marketing z powodzeniem osiągnął .

Rozmawiał z Reidem, dyrektorem niezależnej agencji medialnej Mediatydzień o pasji swojego zespołu, wyjątkowej ofercie agencji, jej znaczącym wzroście w 2022 roku i innowacyjnych perspektywach na nadchodzący rok.

Mentor Marketing i co napędza zespół

Wielu członków zespołu Mentor Marketing wywodzi się z dużych agencji sieciowych, które pracowały z największymi markami na rynku – lokalnym i międzynarodowym – i mają bogate doświadczenie i reputację dobrze znaną w branży.

„Doświadczyliśmy na własnej skórze ewolucji rynku, konsumpcji mediów i adopcji cyfrowej. Byliśmy postępowi i innowacyjni w naszym podejściu do obsługi naszych klientów, aby zapewnić, że jesteśmy w czołówce metodologii najlepszych praktyk i technologii zarówno w zakresie planowania, jak i zakupu mediów” – powiedział Reid.

„Dzięki temu możemy korzystać z wiodących na rynku narzędzi, możliwości danych i technologii w celu maksymalizacji wydajności, możliwości targetowania i ogólnych wyników kampanii” — dodała.

Reid zauważył, że wyniki mówią same za siebie, ponieważ nieustannie dążą do zastąpienia testów porównawczych, zwiększenia zwrotu z inwestycji i przekraczania oczekiwań klientów i kampanii.

Reid o byciu liderem pełnego pasji zespołu

Jako dyrektor niezależnej agencji Reid powiedziała, że ​​jest odpowiedzialna za codzienną działalność firmy.

„Nasz zespół jest moim największym priorytetem, a Mentor Marketing nie odniósłby takiego sukcesu bez ich doświadczenia, zaangażowania i pasji.”

Mamy jeden z najdłużej działających, konsekwentnych zespołów na rynku, a biorąc pod uwagę niestabilność branży i rynku w ostatnim czasie, jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom ten poziom stabilności i sami widzieliśmy korzyści płynące z bycia konsekwentnym partnerem i usługodawcą”.

Warto przeczytać!  Siła platform SMM dla CMO

Reid dodała, że ​​ma ogromne szczęście, że ma zespół, który jest pasjonatem swojego zawodu i jest stale chętny i zmotywowany do podnoszenia umiejętności i bycia w ciągle zmieniającym się krajobrazie.

„Nieustannie rozważamy i analizujemy możliwości rynkowe, wszelkie sposoby zapewnienia skuteczniejszego sposobu planowania i kupowania mediów dla naszej istniejącej i potencjalnej bazy klientów, aby wykorzystać możliwości technologiczne, możliwości AI i partnerstwa w zakresie danych” – dodała.

Co wyróżnia Mentor Marketing

Mentor Marketing specjalizuje się w strategii medialnej, planowaniu kanałów oraz wdrażaniu płatnych kanałów medialnych.

Reid wyjaśnił, że ich zdolność do komunikowania się poprzez obiektywny obiektyw wielokanałowy w połączeniu z najbardziej zaawansowanymi platformami, technologią sztucznej inteligencji i wiodącymi na rynku zastrzeżonymi narzędziami jest tym, co ich wyróżnia.

„Mamy wyjątkową ofertę na rynku, w którym nasze zespoły mają bogate doświadczenie w kanałach tradycyjnych i cyfrowych, a my udoskonaliliśmy sztukę określania właściwej równowagi między nimi.

Reid zauważył, że podejście „wszystko albo nic” nie było optymalnym rozwiązaniem.

„Optymalna strategia medialna i miks kanałów powinny obejmować więcej niż tylko kanały cyfrowe lub kanały czysto tradycyjne, biorąc pod uwagę dzisiejsze nawyki związane z konsumpcją mediów, koszt alternatywny dla każdego klienta jest zdecydowanie zbyt wysoki.

„To zrozumienie i docenienie roli, jaką każdy kanał wnosi do strategii oraz zrozumienie wpływu, jaki jeden kanał ma na cały miks.

Reid zauważył, że rozległe doświadczenie Mentor Marketing pokazuje ich dogłębną wiedzę we wszystkich kanałach i ich zdolność do doradzania w zakresie optymalnego wyboru kanału, podziału wydatków i najlepszego sposobu osiągnięcia wyników kampanii.

Reid podkreślił, że są jedną z nielicznych agencji medialnych na rynku, które mają własne biuro programatyczne, które nie jest usługą, którą zlecają stronie trzeciej ani nie wdrażają zespołu poza siedzibą.

Warto przeczytać!  Starbucks tworzy kawę z oliwą z oliwek, aby zdobyć włoski rynek

„Aby zapewnić naszym klientom najbardziej wydajną (zarówno pod względem czasu, jak i kosztów), responsywną i przejrzystą ofertę, stwierdziliśmy potrzebę posiadania własnego biura i zespołu dedykowanego tej specjalności.

„Widzieliśmy i doświadczyliśmy możliwości platformy z pierwszej ręki, podobnie jak nasi klienci, i cieszymy się, że możemy nadal osiągać lepsze wyniki, spostrzeżenia i widoczność dla wszystkich działań cyfrowych w miarę postępów w przyszłości” – powiedziała.

„Lubimy edukować i zachęcać naszych klientów do wyruszenia w tę podróż, ponieważ nadal widzimy możliwości platformy i naszą zdolność do zbierania informacji na temat ogólnej wydajności i znacznej poprawy wyników. To ekscytujący czas w mediach” – dodał Reid.

Klienci Mentor Marketing i jego wyniki w 2022 roku

Mentor Marketing ma silne relacje z klientami fundacji, którzy są z agencją od jej powstania prawie osiem lat temu.

Reid powiedział: „Jesteśmy znani na rynku z utrzymywania naszych klientów i pracowników i jesteśmy dumni, że mamy wielu klientów, których utrzymaliśmy od czasu naszej premiery”.

Reid powiedział, że Mentor Marketing z zadowoleniem odnotował znaczny wzrost i dynamikę pozyskiwania nowych klientów w różnych branżach w drugiej połowie 2022 r., która trwa do nowego roku.

„W 2022 roku Mentor Marketing miał okazję współpracować przy wielu krajowych kampaniach klientów, w tym Mineral Resources, CASE, Euroflex i Aboriginal Health Council of WA, a kolejne są w przygotowaniu na 2023 rok” – dodała.

Silne relacje Mentor Marketing z klientami i innowacyjny rok przed nami

Reid z dumą powiedział, że w Mentor Marketing nigdy nie jest nudno.

„Nieustannie staramy się być innowacyjni i z przyjemnością informujemy, że nasze partnerstwa z wiodącymi światowymi stosami technologicznymi, takimi jak The Trade Desk i Datorama, zapewniły, że nasza oferta pozostaje na czele stawki” — powiedziała.

Warto przeczytać!  Newsroom Management Systems Rynek oprogramowania będzie świadkiem ogromnego wzrostu do 2029 r. |Avid Technology Inc, Burli Software, Dalet Pyramid

Reid zauważył, że Mentor Marketing wybiera rozmiar butiku, który pozwala im zachować elastyczność, świadczyć spersonalizowane usługi i maksymalizować wydajność, usługi, doświadczenie i możliwości, które mogą konkurować z niektórymi z największych agencji na rynku.

„Jesteśmy dumni z dzielenia się wiedzą z naszymi cenionymi partnerami. Uważamy się za specjalistów od mediów i uważamy, że naszym obowiązkiem jest edukowanie i zabieranie naszych preferowanych partnerów w tę samą podróż.

„Rezultatem jest obopólnie korzystna umowa, w ramach której wszystkie strony mogą prowadzić wykształcone dyskusje na temat metodologii najlepszych praktyk w celu uzyskania optymalnych wyników.

Reid powiedział, że biorąc pod uwagę, że większość relacji agencji ma charakter długotrwały, poziom zaufania jest wysoki.

„Doradzamy klientom i partnerom, w jaki sposób osiągamy lepszą wydajność, większą efektywność i lepsze wyniki.

„Niezależnie od tego, czy chodzi o doradzanie, jak zainstalować uniwersalny piksel na stronie internetowej, o znaczeniu przechwytywania danych własnych, czy po prostu o zaletach zwiększania udziału w wydatkach na nowe kanały, takie jak podcasty” — dodał Reid.

Będąc członkiem IMAA

Mentor Marketing dołączył do IMAA na początku 2020 roku. Reid zauważył, że agencja jest zgodna z organizacją branżową i jej wczesną bazą podobnie myślących, pełnych pasji i doświadczonych osób o wspólnych wartościach i celach.

„Mentor Marketing jest dobrze znany na rynku iw branży z promowania mocnych stron i zalet bycia niezależnym.

Reid powiedział, że ekscytujące było obserwowanie rozmachu niezależnych agencji i znacznego wzrostu zarówno w skali krajowej, jak i globalnej.

„Szczerze wierzymy, że nigdy nie było lepszego czasu na bycie niezależną agencją. Cieszymy się, że klienci doceniają doświadczenie, obsługę i ofertę alternatywy dla dużych agencji sieciowych” — dodał Reid.

Górne zdjęcie, od lewej do prawej: Ken Warwick, Brooke Stallard, Amanda Reid, Suzie Aldersea i Bronwyn Kaye




Źródło