Marketing

Meta udostępnia nowe wskazówki, jak zmaksymalizować skuteczność kampanii reklamowych

  • 6 czerwca, 2023
  • 4 min read
Meta udostępnia nowe wskazówki, jak zmaksymalizować skuteczność kampanii reklamowych


Ponieważ Meta stale rozwija swoje systemy reklamowe, aby złagodzić rosnące ograniczenia dotyczące danych użytkowników, informuje również o nowych najlepszych praktykach, aby zapewnić maksymalne wykorzystanie kampanii.

Kluczowym podejściem na tym froncie jest framework Meta „Performance 5”, taktyka poparta danymi, którą Meta opracowała w celu dostosowania do najnowszych systematycznych zmian, które wykorzystują najnowsze narzędzia z Twojego arsenału w celu optymalizacji wydajności.

Dzisiaj Meta podzieliła się kilkoma nowymi wskazówkami na tym froncie, praktycznymi krokami, które możesz podjąć w swoich kampaniach, zgodnie z tym podejściem.

Możesz przeczytać pełne wskazówki Meta dotyczące wydajności 5 tutaj, ale tutaj znajduje się podsumowanie kluczowych punktów.

1. Uprość swoje konto

Meta twierdzi, że uproszczenie konta jest podstawowym elementem podejścia Performance 5, ponieważ usprawnia fazę uczenia się reklam.

Według Meta:

„Kiedy reklamodawca rozpoczyna kampanię reklamową na naszej platformie, kampania przechodzi przez fazę uczenia się, w której nasz system wyświetlania sprawdza, którzy odbiorcy i miejsca docelowe są najlepsze dla Twojej reklamy. A ponieważ nadal inwestujemy w sztuczną inteligencję, aby pomóc reklamodawcom zwiększyć skuteczność ich inwestycji w reklamy, uproszczenie konta staje się krytyczne, aby rekomendacje proponowane przez naszą sztuczną inteligencję były coraz lepsze dzięki większemu zestawowi danych wejściowych”.

Meta twierdzi, że dzięki zastosowaniu uproszczonej struktury reklam jej system jest w stanie lepiej identyfikować trendy wydajności, co maksymalizuje wyniki.

Warto przeczytać!  Raport rynkowy outsourcingu zarządzania obiektami w Wielkiej Brytanii (FM) 2022-2026 z danymi dotyczącymi sprzedaży i profilami finansowymi ponad 80 graczy o łącznym obrocie 85 miliardów funtów

2. Wykorzystaj narzędzia do automatyzacji

Rozwijające się narzędzia automatyzacji Meta, za pośrednictwem pakietu Advantage+, wykorzystują systemy sztucznej inteligencji Meta do kierowania reklam w oparciu o algorytmicznie zidentyfikowane trendy i reakcje.

Wielu reklamodawców zauważyło lepszą reakcję dzięki narzędziom do automatyzacji Meta, a korzystanie z nich zapewnia, że ​​systemy Meta uzyskują większą zdolność do wyświetlania reklam określonym odbiorcom, jednocześnie poprawiając ogólne uczenie się i rozwój jej systemów sztucznej inteligencji.

3. Wyróżnij swoją kreację

Różnorodność jest również ważna, a Meta zaleca reklamodawcom tworzenie różnych iteracji swoich elementów kreatywnych, aby dostarczać bardziej trafne komunikaty do określonych odbiorców.

„Dzięki ciągłemu rozwijaniu i udoskonalaniu kreacji reklamowych, marketerzy mogą wykorzystywać kreację jako nowe podejście do kierowania z odrębnymi przekazami, które rezonują z różnymi potrzebami lub zainteresowaniami klientów”.

Meta mówi, że reklamodawcy powinni różnicować swoje reklamy pod względem koncepcji, przekazu i elementów wizualnych, jednocześnie rozważając różne typy reklam, aby zmaksymalizować zasięg i rezonans.

4. Użyj interfejsu API konwersji

Meta zaleca również, aby reklamodawcy korzystali z interfejsu API konwersji w celu rozszerzenia swoich kampanii na platformie o własne dane.

Warto przeczytać!  Agencja Experience Marketing George P. Johnson ogłasza, że ​​Edward Scott zostanie dyrektorem operacyjnym

„Korzystając z Conversions API, firmy mogą stworzyć bezpośrednie połączenie między swoimi danymi marketingowymi a Meta, aby poprawić wydajność kampanii i pomiary. Oprócz wdrożenia interfejsu API konwersji zalecamy marketerom utrzymanie wysokiej jakości mecz imprezyaby upewnić się, że mogą zidentyfikować konta Meta, które zakończą działanie.

Innymi słowy, podczas gdy do systemu Meta trafia mniej danych, powinieneś wykorzystywać dane, które masz, a interfejs API konwersji jest kluczowym pomostem na tym froncie.

5. Wykorzystaj pomiar wzrostu konwersji

Na koniec Meta zaleca reklamodawcom stosowanie wzrostu liczby konwersji do mierzenia skuteczności.

„Zalecamy, aby firmy korzystały ze wzrostu konwersji do mierzenia przyrostowego wpływu reklam, modelowania marketingu mix do ilościowego określania wartości wyników oraz testów A/B do porównywania skuteczności różnych strategii.

Korzystaj więc z narzędzi danych porównawczych, aby lepiej poznać względną skuteczność reklam i optymalizować je na tej podstawie.

Oto kilka dobrych wskazówek, które są zgodne z ewoluującymi narzędziami i podejściami do automatyzacji Meta i powinny zapewnić lepszą wydajność dzięki wykorzystaniu narzędzi i procesów, które Meta zbudowała specjalnie do tego celu.

Warto przeczytać!  Oszczędzanie na samochód? Oto, gdzie trzymać pieniądze

Zasadniczo Meta ma mniej wglądu, a te procesy maksymalizują dane wejściowe, które ma, jednocześnie wykorzystując usprawniające procesy automatyzacji, które zmaksymalizują Twoje kampanie.

Możesz przeczytać wszystkie wskazówki Meta dotyczące wydajności 5 tutaj.


Źródło